Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek - Northern light autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek - Northern light autoflower

pk13/14 is een gewoon een andere naam voor bloeivoeding toch? Het zal natuurlijk wel anders samengesteld zijn tov biologisch/organische voeding die je niet kan meten (EC/PH)

Spoelen spreekt voor zich, wil je dat je wiri smaakt naar (slechte) shopwiet, bombarderen met voeding zou ik dan zeggen :p

Comment

Inderdaad pk13/14 is een extra bloeivoeding.
      Spoelen was ik sowieso van plan en dacht zelf eventueel 2 weken gewoon water te geven. Is 1 week meer dan genoeg ?
      Momenteel heb ik de bovenste top kunnen buigen en komt hij niet meer tegen de top. We zien wel wat het geeft

Comment

PK13/14 is een booster, geen bloeivoeding. Het is een extra 'shot' Fosfor en Kalium voor als je flinke toppen hebt.
        Als ik naar de foto's kijk is het daar zeker nog geen tijd voor, misschien over een weekje of twee. Op z'n vroegst.
        In deze fase hebben ze ruim voldoende aan de P en K in de normale bloeivoeding.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Weer wat nieuws opgestoken

Thx Q

Comment

Zover ik uit je verslag kan halen gebruik je alleen Potgrond : Plagron Batmix en is de pk 13/14 het eerste en ook enigste wat je toe dient?

Ik geef QnQ groot gelijk!
            Maar je moet wel al bloei voeding aan het geven zijn willen ze al ruim voldoende p en k hebben
            Nog even wachten met die pk zoals QnQ zegt, en bloei voeding gaan geven als je dat nog niet doet
            (Of, als je dat niet wilt niet. Maar gezien je al met pk aan de gang gaat neem ik aan van wel)

Of uitproberen wat er gebeurd als je pk 13/14 blijft geven als bloei voeding maar gezien dat een booster is volgens QnQ zou ik dat niet aanraden

Comment

Dank u voor de tips qnq. Ik geef nog plagron bloom als gewone bloeivoeding.
              Ik zal stoppen met de pk13/14 te geven en gewoon de bloeivoeding geven tot binnen een week of 2.
              Ik wist niet da er echt al toppen moesten zijn voor de boosters.
              Ik zal later deze week nog eens foto's posten met de vorderingen van week9

Comment

Kijk ook eens naar green sensation van plagron die heb ik gebruikt en ben ik heel tevreden over.

Comment

In dit stadium zou ik zelfs nog geen bloeivoeding geven. Te vroeg beginnen met bloeivoeding, betekent vrijwel altijd vroeg in de bloei problemen met calcium en stikstof.
                  Dat valt nu niet meer tegen te gaan, dus als je straks problemen ziet, dan heb je een verklaring maar geen oplossing.. De enige oplossing is later beginnen, zeg maar, in de 3e week echte bloei.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vind ik persoonlijk even handig om te weten,
                    Gezien ik in de 2e week ben begonnen met voeding.

Krijg je dan een tekort aan die 2 of juist overschot?
                    Last edited by BackYardPlant; 29 December 2016, 01:48.

Comment

Ik wist ook niet dat je in de problemen kon komen als je te vroeg begon met bloeivoeding. Dat de tipjes van de bladeren beginnen verkleuren bij teveel voeding had ik al gelezen.
                      Bij de 2de kweek zal ik later beginnen met voeden. Het is natuurlijk nog een paar weken te gaan

Comment

Een paar foto's van week 9:
                        20161229_212628.jpg20161229_212638.jpg20161229_212727.jpg

Comment

Vind het echt gevaarlijk die top tegen het dak....

Comment

Dit is gezichtsbedrog door de foto, hij zit ongeveer een halve cm van het dak. Als hij er tegenkomt bind ik hem gewoon terug naar beneden

Comment

Kan goed, maar ik zie die top in zijn bloeispurt al aandikken, maar zolang je alert genoeg bent no stress

Ben hier nu toppe zelfkweek NLX van een homie aan het roken. Blijft ook een favoriet van mij hoor. Smaak/effect verhouding zit'm gewoon heerlijk!
                              Greetz

Comment

Inderdaad geen stress

Paar foto's van week 10 :
                                20170103_195517.jpg20170103_195541.jpg20170103_195609.jpg20170107_150554.jpg20170107_150637.jpg20170107_150731.jpg20170107_150740.jpg

Comment

Bezig...
                                X