Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

test: white widow moeder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: test: white widow moeder

    Dag 18: Er komt serieus schot in de zaak!!! Normaal duurt het een dagje of 2 voor de baby's terug aanschieten, maar... De plantjes hebben na het toppen meer hoogte genomen en ik heb ze een kleine 10 cm lager gezet. De bovenste 2 grote bladeren heb ik afgeknipt om meer licht naar onder toe te laten. Hier en daar nog een groeischeutje afgeknipt waar ik gisteren nog niet bij kon. Alle scheuten zijn nu gesnoeid. Foto's zal ik niet toevoegen, want het ziet er niet echt uit een beetje zoals een stek
    Heb wel opgemerkt dat plantje 6 & 9 een groeimisvorming hebben opgelopen door de te hoge ventilatie. Bij 6 zaten er in de laatste groeiknoop 3 bladeren ipv 2 en plantje 9 heeft net een gesplitste stam. Hieruit kwamen 2 groeiknopen heel dicht bij elkaar, gesnoeid en nu dus 4 hoofdvertakkingen ipv 2. Heb 2/3 van de nieuwe blaadjes af moeten knippen want er was geen plaats meer. Is niet fimmen, maar toon er later wel eens een fotootje van als het duidelijker zichtbaar is. Verder groeit ze betrekkelijk normaal en ik denk niet dat die splitsing van het stammetje zich verderzet naar boven.
    Bekijk de jonge dames nu dagelijks en snoei telkens de nieuwe scheuten 1 vertakking verder. Tzal dus weer even duren tot volgende update! Veronderstel dat dat zal zijn wanneer ik ze in bloei zet om het geslacht te weten te komen. Misschien wel een reveg... wie weet.

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: test: white widow moeder

      Ik heb eens opgemerkt dat indoor... ze wel eens vroeger geslacht tonen als ge ze te lang in een te klein potje laat staan.

      Ik had hier een black jack stek, en die is van de stress haar geslacht beginnen tonen. Althans, dat denk ik toch.

      Natuurlijk gaan uw witte weduwkes niet adviseren om te teisteren aan stress situaties in de hoop dat ze geslacht toont. Want ze kunnen dan wel eens paars uitslagen (mhe mhe wie hem snapt).

      anyway, ik zou het ook zo doen... Op 12/12 tot ze de seks tonen, en dan terug naar groei na de eerste verschijnselen.
      Daaruit zou ik de DONKERSTE dame bijhouen als "specialleke".
      En het schoonste ventje zou ik ook een plaatsje geven, omdat stuifmeel nooit overbodig is.

      Veel succes in ieder geval, hoewel dat daar op wieltjes loopt.
      Goed bezig man en gooi nog maar eens link in shoutbox, zo volg ik da allemaal beter he

      Comment


        #18
        Re: test: white widow moeder

        Thnx organic.
        Hoe ik ga selecteren weet ik nog niet echt...misschien op basis van eerste oogst. Ben ik nog over ah twijfelen. Ik hou in mijn boekje dagelijks de voortgang in de gaten en zie nu wel al enkele...die ik waarschijnlijk niet zal nemen. Het is uiteraard nog veel te vroeg want ze moeten nog op 12/12 he. Mannetjes krijgen hoogstwaarschijnlijk een plaatsje in de tuin...

        dag 25: eigenlijk nog steeds niets te melden behalve dat ik ze bijna niet meer onder controle heb. Elke dag moet ik nieuwe scheuten snoeien. Elke plant heeft nu minstens 10 plekken waar de komende dagen nieuwe scheuten zullen uitkomen. De schatjes hebben nu ongeveer een gemiddelde hoogte van 15cm, de ene al wat robuuster dan de andere. De 6,5 l potjes steken vanonder al vol mooie dikke witte worteltjes met veel kleine haartjes op.
        Ik vang morgen aan met om de 2 dagen een klein beetje voeding toe te voegen aan het water, 20% vd gebruikelijke dosis, dit bouw ik heel heel langzaam op tot einde week 6 (geen voeding meer in batmix). Lijkt dit jullie een goed idee of nog even wachten daarmee?
        De 2 plantjes die een beetje dicht bij de ventilator gestaan hebben vertonen enkele rare verschijnselen, maar erg vind ik het niet. Eentje heeft nog voor de 3e groeiknop zijn stam in 3 gesplits en deze had na de eerste keer snoeien al 6 nieuwe groeiknoppen ipv 2. zie foto: de blaadjes hangen wat slap maar ik had ze net besproeid met rhizo. Hetgeen ik af heb gesneden langs rechts is een te groot blad naar mijn goesting De andere deed hetzelfde maar slechts in 2.
        Enfin ja, denk niet dat dat een probleem is aangezien de stammetjes de dikste van allemaal is. De plant helemaal in de hoek schiet een beetje uit, maar dat heb ik altijd daar.
        Zoals je ziet op de laatste foto is de achterste rij (eerste in de kast) beduidend kleiner. Zij staan ook onder maar 1 tl die korter is, dus minder wattage. Niettegenstaande groeien ze ook zeer goed.
        Enjoy the pics!!!
        Grtz $iR
        Attached Files
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: test: white widow moeder

          Blijf je volgen gaat goed en ziet er mooi uit
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: test: white widow moeder

            Hoy...
            Tijdje geleden, maar je zal direct wel weten waarom. Welke dag het is weet ik niet echt, het kan me eigenlijk niet meer schelen.
            Planten staan nu weekje in bloei. Dikke kutweed!!! 99,9% zeker dat het 9 mannetjes zullen zijn. Ik kijk elke dag maar heb er nu al 4 verwijderd. Fotootjes zal ik niet meer toevoegen, vind het de moeite niet meer. Planten zien er uiteraard heel sterk uit, dikke stammen en nergens iets van paars. Tmocht gewoon nie zijn zeker?
            Groeimicrobe is heel wat minder voor het moment... Wat een ontgoocheling. Uiteraard kun je mannetjes verwachten van niet gefem zaad, maar... 1tje was al meer dan genoeg... No more white widow 4 me you guys en zeker niet van dutch passion.

            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: test: white widow moeder

              jammer man
              je hoort de laatste tijd veel slechte dingen over dutch passion.misschien is de passie er een beetje uit.
              zijn dit gewone zaden?dan kun je idd een keer pech hebben maar ik zou dan wel ff kontakt opnemen met hun zodat ze je evt nieuwe zaden toesturen

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: test: white widow moeder

                  Allemaal male? Is dat niet wat voorbarig? Of zie je al echt de sekse klaar en duidelijk?

                  Jammer dat wel zo is... 9 uit de 10 is wel een overdreven male ratio.
                  Maarja, daar kan je ze eigenlijk niet de schuld van geven he...
                  Je kan Dutch Passion mss wel een mailtje sturen he... God weet krijg je een nieuwe batch.

                  IIG mijn deelnemingen... moesten dat nu toch males zijn... stuifmeel verzamelen en de madam tijd terwijl terug naar groei knallen?

                  Comment

                  Bezig...
                  X