Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag mic
Van horen zeggen weet ik dat bloeien onder spaarlamp verre van ideaal is.. Weet iemand een manier om de plant bij te staan op andere manieren (gebruik al voeding)?
Thanks Oli ze is nu echt begonnen met wat ik denk het aanmaken van toppen. Tis alleen wel een streshoofd die Truus want er worden nu voornamelijk 3 vingerige blaadjes aangemaakt. Maar dat zal te maken hebben met het feit dat ze 2x tegen de lamp is gegroeid met de nodige amputaties tot gevolg. Denk dat het goed gaat komen geduld is schone zak. Fotos komen zodra er iets nieuws onder de zon is!
ziet er goed uit op de 3 vingerige blaadjes na
maar maak je niet druk dat trekt binnen 2 weken weer goed
dat had ik ook met m'n hydro stekje toen die nog in de aarde
stond had ik hem wel 5 x getopt en daarna maakte die ook alleen
nog maar 3 vingerige bladeren en nu 2 weken later zie ik enkel nog
5 vingers alle 3 vingers heb ik weggehaald
Ja ik had ook gehoopt dat ze al verder was maar kzal geduld moeten hebben. Snap die stress niet zo goed heb niets veranderd en ben gestopt met vastbinden. Ik heb nog zon 30 a 40 centimeter over denk ik.
het valt me ook op dat je lampen ok maar naar 1 kant toe wijzen , dus de ene helft krijgt veel licht en de andere kant krijgt juist heel weinig
Ja heel goed gezien dat is een constructiefout. Ik ga morgen kijken of ik de middelste lamp kan omdraaien om dit effect tegen te gaan. Tnx voor de tip iig
Vandaag heb ik wat aanpassingen gedaan. Hopelijk zijn alle constructiefouten nu verleden tijd. De reden dat Truus zo laat in bloei is en stress heeft heb ik denk ik ook gevonden. Aan de binnenkant van mn kast zit namelijk een rookmelder. Een keer in de zoveel tijd brandt een mini rood lampje. Deze heb ik afgeplakt en hoop dat de stress voorbij is (dat ik dat niet eerder gezien heb ). De ruimte is schaars maar als de bloei nu doorzet moet het nog wel lukken!
Comment