Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Hee Skafe! Bedankt en fijn dat je meekijkt en meedenkt!

Oorspronkelijk geplaatst door Skafe View Post
    Hoeveel weken is Truus nou al aan het bloeien? En hoe lang heb je voorgegroeid? (ben te stoned om het op te zoeken )
    Oorspronkelijk geplaatst door Skafe View Post
    Ik wil wel eens weten hoe je het hebt ervaren om als eerste kweek meteen voor LST te gaan. Zou je het ook aan andere aanraden, of is het eigenlijk nogal veel gedoe?
    Aan het einde van de kweek zal ik terugblikken op alle dingen die voor anderen nuttig kunnen zijn om te weten. Denk bijvoorbeeld aan kosten/gram ratio en wat algemene tips voor het plannen van een microgroei. Vooralsnog vind ik het best lang duren, geduld is op zijn plaats. De omvang van het kweekje is voor mij ideaal en ik heb prima 1 a 2 weken weg kunnen blijven zonder al te grote problemen. Het buigen kan iedereen met een bakje elastiekjes, tis net kleien En zonder LST was dit kweekje nooit gelukt. Gedoe heb je niet echt als alle middelen er voor zorgen dat je kweekje je niet tot last gaat zijn. Neem bijvoorbeeld het spiekgaatje. Dat is enorm handig om even snel te kunnen kijken zonder veel gedoe. Updates volgen als de bloei tot einde komt.

Grtz
    Last edited by bassassin; 8 November 2009, 18:58.
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Hehe... Als je iets in je hoofd hebt, dan moet je ervoor gaan Skafe-man!
      Ik ben helemaal van LST overtuigt maar vind het nodig om op te merken dat: als je grotere oppervlakten wil gaan vullen je tijdens de groei wat tijd zult moeten vrijmaken. Ik als student kon het me tijdens de zomer wel veroorloven maar net zoals Bassie heb ik de groei noodgedwongen moeten verlengen met 2,5 weken door een tripsenplaag. Wat haat ik de zomer om te growen!!!
      Mn 'steekproef' is niet echt representatief maar toch kan ik nu al concluderen dat de plantjes onder exact dezelfde omstandigheden (te hoge temp met als gevolg te grote verschillen in temp, tripsen en tmv) in LST net iets kleinere maar veel meer toppen produceren... waar op het einde van de rit volgens mij minder opkuiswerk aan zal te pas komen. Een dikke bud op een stokje laat ons maar zeggen.
      Ik heb greenhouse sativa en sweet seeds 50/50 of indica in LST. Sweet seeds begint meer en meer een garantie te worden voor mij en geef je de raad: kies een sweet seeds strain voor je eraan begint, met enig beraad, en je zult het je niet gauw beklagen!!! De greenhouse lemon skunk is bij mij wat tegengevallen, maar... is nu pas goed in actie geschoten. De vraag is of het de moeite waard was voor een plant die geklokt staat op 8 weken (9 super optimaal)...?
      Just do it!!!

Grtz $iR
      Last edited by SirSmokeAllot; 10 November 2009, 05:18.
      sigpic

Comment

Ik had nog wat foto's over. Bij deze. Nog even ter toevoeging: Ik mix nu spa blauw met kraanwater verhouding 3/2 en denk dat ik hiermee mijn sporenelementen probleem helemaal heb opgelost!

Grtz

P.s. Skafe LST is ook zeker leuk om te doen!
        Attached Files
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Ik ga d'r voor! LST lijkt me echt leuk om te doen. Nu de big bang dames net ontkiemd zijn krijg ik echt zin om te experimenteren! Zie hier mijn verslagje

Comment

Fotootjesss...
            Attached Files
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yea Bassman,
              Ze begint lekker te komen, niet stoppen nu Het ziet er hier heel gelijkaardig uit!

Grtz $iR
              sigpic

Comment

hoho zie die knopjes is seg mooi bass!

Comment

mooi man
                  Gzz

Comment

Yo Bassman,
                    Tijdje geleden maar bij deze bied ik u nog een blik in de toekomst aan... Jupilertje?
                    In vergelijking met de vorige pics is er een goeie maand gepasseerd.
                    De eerste 2 foto's zijn van begin week 7, dus al ferm wat aangedikt en eindelijk een idee van wat het eindresultaat zal zijn. Op de 2e foto zie je het plantje dat altijd een beetje raar heeft gedaan (krullende smalle vingers en niet weten waarom).
                    De volgende 2 foto's zijn van een weekje later. De eerste toont aan hoe een LS toch kan uitschieten, vooral langs de zijkant van je kast. De 2e toont aan wat er bij mij aan de hand is: op de achtergrond zie je de grote zus greenhouse super lemon haze. Als je de toppen even vergelijkt kun je zelf ook makkelijk een conclusie maken volgens mij... Er zal ook niet veel verandering meer in gaan komen in die dame volgens mij, daarom voeg ik de tricho pics toe. Ze is nu al enkele dagjes gespoeld geweest, vanavond nog eens klieven + geen water meer voor een dag of 3! Ik hoop dat er nog wat meer amber tevoorschijn wordt getoverd op deze manier want mijn voorraadje begint te slinken...
                    De uitschieter mag nog even staan en ga ik proberen te oogsten op meer % amber tricho's.

Grtz $iR
                    Attached Files
                    Last edited by SirSmokeAllot; 17 November 2009, 16:26.
                    sigpic

Comment

Hee $ir! Ik zou willen dat mijn toekomst er zo uitzag hehe Mooie beelden en ongelofelijk die twee soorten naast elkaar en het verschil. Dat krullen zit in de genen denk ik misschien een beetje hitte-intollerantie.
                      Succes met de oogst straks Hier gaat het ook echt helemaal goedkomen. Ben zeer tevreden als je de stand van zaken nu vergelijkt met bijv. post #262.

Mzlll

P.s. iedereen bedankt voor de complimentjes. Ik forward ze naar Truus.
                      Attached Files
                      Last edited by bassassin; 18 November 2009, 13:06.
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Go,Go, Goooo Truus. De eindstreep begint te naderen je gaat het halen. kom op meid nog ff op de tanden bijten en die laatste loodjes, ja ik weet die zijn het zwaarst. Maar je Baasje Bas heeft de grammetjes meer dan verdiend dus trek er nog ff een eindspurt uit Truus.

Grtz

Comment

Kan het toch niet laten om nadat Truus 3 dagen undercover is geweest weer eens wat foto's te nemen. Aardig wat bruine haartjes bijgekomen!

Grtz
                          Attached Files
                          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Whow Truusje heeft weer goed haar best gedaan. Ziet er al smakelijk uit. gaat de goede kant op.

Grtz

Comment

jaja...een dieseltje he. Op hoeveel weken zit ze nu al bass?
                              Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                                jaja...een dieseltje he. Op hoeveel weken zit ze nu al bass?
                                Ha die $ir! Truus is van 3 september dus al ruim 2.5 maand oud! De bloei is nu zon 4 a 5 weken aan de gang als ik me niet vergis. Hoop over 4 weken de bijl er in te kunnen zetten! Grtz
                                LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Bezig...
                                X