Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto updateje. Trichomes zijn nog voornamelijk milky met hier en daar een enkele amber ertussen. Op foto 3 is de bedoeling van de LST goed te zien, alles ziet er uit als 1 bladerdak en de toppen ontwikkelen zich allemaal in hetzelfde tempo. Ze zijn niet mega-groot maar het zijn er een stuk of 13 en dat is toch niet onaardig
yea bassie...13? dat komt helemaal goed.
Is ze al wat aangedikt? Anders moet je eens en fotootje van een weekje geleden erbij nemen. Ik merk vaak ook niet echt verandering op maar als ik dan eens ga vergelijken met pics van de week ervoor... yea baby.
Ja ze is iets aangedikt en inmiddels al 1 amberkleurige trichome gespot
Maar echt rap gaat het nog niet.. Alles wat er nu bijkomt is extra voor mij want met de hoeveelheid die er nu aanhangt zal ik allang tevreden zijn
mja pas op...van begin verkleuring milky tot oogsttijd kwam er nog heel wat bij hoor vanboven in de top bij mij... met bijna geen enkel klein blaadje in! Good things are comming your way this christmas bassman!
Vandaag heb ik alle elastiekjes weggehaald en geef ik de vrije ruimte om lekkere dikke toppen te maken. Het plafond van mijn kastje is nu ook bereikt en ik heb op het moment nog een ruime 10 centimeter over ten opzichte van de hoogste top. Dat gaat zeker lukken dus!!!
Op het moment zie ik wel een verkleuring bij meerdere blaadjes (zie foto). Het lijkt hier om een voedingstekort te gaan. Sommige blaadjes zijn heel licht groen gekleurd en andere blaadjes juist mooi donker. Ook vertonen sommige blaadjes sporen van overvoeding (verbrande puntjes). Er is geen pijl op te trekken op het moment. Aangezien de grond toch wel goed vochtig is steeds ga ik er van uit dat de hoeveelheid voeding toch wel goed zit. Verder dikken de topjes gestaag aan en gaan steeds lekkerder ruiken
Truusje gaat op haar einde aan dus bladverkleuring is heel normaal. de plant is nu langzaam aan zijn top en begind langzaam af te sterven. Ze ontrekt nu de nodige bouwstoffen aan het blad, die hebben hun werk nu wel gedaan, heel normaal dus. Ik zou niet meer voeden alleen nog water geven.
Vind je het niet nog wat vroeg monty na maar 1 amber tricho? Persoonlijk zou ik nog even wachten tot je kunt constateren dat de amberverkleuring overal begint, maar ik oogst uiteraard liever op meer dan 50% amber. Wees echter aandachtig, want eenmaal de lemon skunk er goed aan begint gaat het snel (remember vorige postjes).
Bijgevoegde foto is van een black jack. Wanneer ik zie dat de amberverkleuring serieus begint ga ik over naar spoelen voor een dagje of 4. Dagelijks wordt 10l door de pot gegoten en krijgen ze daarna helemaal niets meer.
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_AllotView Post
Persoonlijk zou ik nog even wachten tot je kunt constateren dat de amberverkleuring overal begint, maar ik oogst uiteraard liever op meer dan 50% amber.
Maar...dan zit je met een probleem als je bijvoorbeeld xtra K gaat toevoegen onder het mom van bvb green sensation bassieman, want dit gebeurt het best 4 weken voor je denkt te gaan oogsten...
Ja dat klopt. Ga niets meer toevoegen enkel water voor deze week. Dan een weekje droog. Daarna is ze hopelijk wel klaar want dan zit ze al in bloei week 10!
Comment