Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw
node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Hey Bass,
Zou het gewoon eruithalen als je twijfelt, want euhm...als het erin brand komt er steeds zuurstof bij he bass door je afzuiging Maar denk dat je wel iemand bent die zich goed informeert alvorens met iets te beginnen. Zou wel moeten lukken he!!! Ikzelf heb enkel een rookmelder, de rest vind ik wat ver gaan + water en electriciteit zijn niet echt beste vrienden he
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View PostHey Bass,
Zou het gewoon eruithalen als je twijfelt, want euhm...als het erin brand komt er steeds zuurstof bij he bass door je afzuiging Maar denk dat je wel iemand bent die zich goed informeert alvorens met iets te beginnen. Zou wel moeten lukken he!!! Ikzelf heb enkel een rookmelder, de rest vind ik wat ver gaan + water en electriciteit zijn niet echt beste vrienden he
Grtz $iRnode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Naja whipped...ik ben al een tijd bezig zonder dat ze nog ermee eens is
Tis bij de dames zon langzaam proces van acceptatie vaak. Tevreden houden zodat ze blijft en haar deel van de huur blijft betalen he Goh wat ben ik toch een romanticus..node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Zoooo. Het kastje staat op zijn plaats en is klaar voor zijn o zo belangrijke taak! Hij past net op zn plek (heb er 2 pootjes nog voor moeten wegzagen)
De klep kan niet echt helemaal open dat is een klein nadeeltje, maar ik kan de kast als het moet naar voren halen om de klep helemaal open te krijgen. Maar voor het water geven en het uithalen van de dames is dit geen punt. Toch ziet het er naar uit dat ik met de bouw en aankoop zaadjes onder de 100 euro ga blijven en ben daar natuurlijk trots op Op het einde heb ik toch mn budget iets verruimd voor gadgets zoals ph tester en brandveiligheid. Wil daar niet op bezuinigen dus schroef ik het budget omhoog naar 125 euro.Attached FilesLast edited by bassassin; 23 July 2009, 15:09.node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Hee man ja ik ga zeker een filmpje maken van een testdraai. Zodra ik een dimmerstekker op de kop heb weten te tikken kan alles mooi draaiend op de gevoelige plaat worden vastgelegd
p.s. hij staat nog wel los van de wasmachine dus ik zal ze zelf moeten masserennode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Zoo het langverwachte filmpje! Nu nog eventjes een overspanningsbeveiligde stekkerdoos, brandwerende spray en een sprinklerbrandblusser kopen en alle voorbereidingen zijn getroffen. Graag uw mening en nog wat laatste tips.
mzl
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
-
Zo! De zaadjes zijn gekocht. Helaas hadden ze geen lowryders waar ik ben geweest. Het is bij deze lemon skunk geworden (3 vrouwelijke zaadjes). Ze worden wel hoger dan lowryders dus ga ik ze moeten dwarfen door te buigen en misschien ook toppen. Ik hoop dan natuurlijk wel op een betere oogst
Over 2 weken kan het kweken beginnennnnn.
Als iemand nog tips heeft of ervaring met lemon skunk hoor ik het graag!
Mzlnode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
Comment