Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

goed plan, moet lukken maar pas op voor stressverscheinselen door te klein potje he. Zou nie de eerste zijn die in herma veranderd door te klein potje. check je wel nog verder bass!
    Grtz $iR
    sigpic

Comment

ardiaa past wel bij bassassin als je een naam zoekt

Comment

Ardia de aardworm dan?

@ $ir: ja dat is een goed punt. Ik ga hem gelijk overpotten naar de grote pot dan is het ook gelijk klaar. Maak ik in de potgrond een kuiltje en doe ik daar de stekgrond in en daarin maak ik dan een kuiltje voor de turfpastille. Das natuurlijk een beetje een experiment maar het levert in theorie het minste stress op idd. Ik zal foto's maken als de worteltjes doorkomen.

Jo
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Zo.. vandaag weer even wat werk verricht voor de kleine meid. Als ze straks trots haar worteltjes toont gaat ze hierin badderen
          Ook nog even een extra brandmeldertje geinstalleerd in de kast..
          Ook heeft ze het naar haar zin in de prop. Temp = 23.5, LV= 74%
          De foto's:
          Attached Files
          Last edited by bassassin; 25 July 2009, 16:34.
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

hoi

hopelijk toont ze snel haar blaadjes

laat je de klok op 18/6 ?

greetz,

Comment

High Bassassin,

Haar bedje is gespreid zie ik. Ben benieuwd hoe het ontkiemen gaat. We wachten in spanning met je af op de geboorte.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr.bleuberry View Post
                hoi

laat je de klok op 18/6 ?
                Ja voor een dag of 4 en daarna gelijk op 12/12.

Mzl
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Kwas vandaag bij de supermarkt en ben eens gaan kijken naar fleswater en ph-waarden ervan. Blijkt dat gewoon spa-water een ph heeft van 6 (anderen 7-7,5). Best ideaal in dat opzicht en ik denk dat ik hier mee verder ga.
                  LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

is da serieus bass...das eens iets wat ik niet wist over water zih. Tis idd normaal Ph neutraal en meestal zelf iets meer dan 7, niet echt ideaal dus. Ga dat zeker eens checken!!!
                    Suc6 nog en is ze nog niet klaar? heb vandaag mijn lemon skunkjes groter medium gegeven
                    Grtz $iR
                    sigpic

Comment

UPDATE!

Er is er 1 boven gekomen! Het zaadje in het turfblokje is overleden. Mag ze rusten in vrede. Maar deze kanjer liet zich zien. Khad het hele weekend bezoek dus kon niet regelmatig checken helaas. Tegen de tijd dat ik dat kon was ze al 3 cm uit de grond geschoten. Licht stond nog niet aan en het zaadhoesje zat er over. Na deze er af te hebben geknepen en grond heb aangevuld lijkt ze gezond onderweg! Alleen lv en temperatuur is een probleem op het moment. Ik ga als ze donker staat een bekertje met gaatjes erover zetten voor een lv boost. De temperatuur is wel erg hoog omdat de lamp er dicht op staat (ze begon al redelijk te stretchen). De eerste foto is genomen net nadat het zaadhoesje eraf is gekomen. De tweede foto is een dag later na het aanzetten van het licht. Temp nu= 29,4. Lv= 48% (handdoek in water staat er 2 dagen naast, geen effect). Tips welkom!

Grtz
                      Attached Files
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Proficiat met je dochter moge we toch hopen en ja geconduleerd met het verlies van haar zus.

Comment

Thanks Monty!

Ze gaat aardig goed op het moment. Alleen de temperatuur blijft hoog, zo rond de 30 graden als de lamp aan is. Ik kan hier niks aan doen heb er een fan tussen staan en volle afzuiging (waardoor lv laag is). Verder is het geen probleem zolang de dame mooi blijft groeien. Hier nog een kleine update. Foto 1 is gisteren, foto 2 is vandaag.

Mzl
                          Attached Files
                          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yo bass,
                            Gelukkig was je nog op tijd man! Dat stretchen zal ook wel beetje komen omdat ze nog geen licht had gekregen zeker? Idd jammer van da eentje, maar heb ook enkele mindere ervaringen gehad deze zomer op het gebied van ontkiemen. Zorg er gewoon voor dat mijn zaadjes volgend jaar net voor de zomer gekiemt zijn hoor, want met die hoge temp ierder keer.
                            LV daar kijjk ik eerlijk gezegd niet zoveel meer na. Bodem kot staat vol schaaltjes met water en heb de handdoek verwijderd. Deze deed de wand beschimmelen, maar moet zeggen dat ik ze misschien wel wat meer kon eruit gehaald hebben om eens opnieuw met vers water te bevochtigen. Ook in mijn voorgroeikast werd het 31 graden, dikke kloten. Nu draait alles met de deur open en komt het op 26...
                            Succes nog kerel!

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

Yo $ir!

Ja balen idd en het wordt alleen nog maar warmer volgende week. Maar ik laat het maar allemaal gewoon gebeuren. Kheb haar net ingegraven tot het lobblaadje en nog maar eens water gegeven. De blaadjes zijn wel een beetje hard en knapperig op het moment, ik weet niet precies waarom. Lv is ook niet zo boeiend voor zaadkweek las ik dus laat het ook gewoon bij deze opstelling met de mini koepel

Grtz
                              Attached Files
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Comment

Bezig...
                                X