Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

hoi,

ziet er mooi uit daar

veel succes met de dame

greetz

Comment

Bedankt allemaal voor de support
      @ Monty: nee das niet echt mogelijk ik zet de deur van het washok open voor verse lucht, zorg voor voldoende afzuiging en ben van plan een fan voor de passieve inlaat te zetten zodat deze actief wordt
      node voor node van klein naar groot
      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yo bass

bij mij staat de hele opstelling in de kelder...eenmaal de warmte erin zit is da just hetzelde hoor. Als je zelf staat te zweten wanneer je aan je plantjes werkt, dan is het fout he. Is voor hen even lastig als voor ons.
        Hoe ver zitten je lemon skunks al? mijne vertonen net eerste groeiknop, maar echt nog maar heel klein. Eerste getande blaadjes zien er al goed uit
        Suc6 nog!

Grtz $iR
        sigpic

Comment

hallo mensen en overigen, op aanraden van mijn vriendin heeft de kleine een definitieve naam gekregen. Ik doop haar tot: truus. Omdat het lowbudgetkweek is stuur ik geen geboortekaartjes. Grtz
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

hehe lol...kan een cigaar er nog vanaf?
            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
              ..kan een cigaar er nog vanaf?
              Kheb nog 1 cubaanse liggen hier. Maar die zal binnen de kortste keren op zijn vrees ik
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

eiyk...een cubaanse...
                Wordt gemaakt door van die ouwe dikke meetjes met bruine tanden van de hele dag tabak te sjieken en dan spuwen die da in een blaadje, likken er nog eens goed aan en drogen in de zon.
                Mij nie gezien bassie een cuba libre met een zelfgerolde groene sigaret en kben al content

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Truus, Truusje, Truu, hmm ff wennen maar wel een passende naam bas leuk nu weten we tminste waar we het over hebben. Ga zo door en de groetjes aan je vriendin en Truuske.

Grtz

Comment

Truus says hi
                    Attached Files
                    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

zo die gaat lekker snel wist truusje maar eens wat haar staat te wachten binnen 2 maand

greetz

Comment

Truus Het Cannabisplantje erbij .

Grtz
                        Attached Files
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Hallo kwekers,

In deze enorme hitte heb ik problemen om de kast op de goede temperatuur te houden. De afvoerfan draait op volle toeren en de (kleine) circulatiefan blaast tegen een koelelement om koelere lucht te verspreiden. Het plantje zit op 5 cm van de sl en heeft niet zichtbaar te lijden onder de hitte. Naast het plantje ligt mijn temperatuurmeter en die toont een temperatuur van 31,5 graden. Het is vandaag ook een enorm hete dag, maar als iemand nog tips heeft om de temperatuur te drukken hoor ik het graag.

Ik heb de hele kast eens uitgezogen en opnieuw ingedeeld. De pot staat nu in het midden omdat truus iets opzij ging groeien richting de lamp (zie foto1)

Ook heb ik nog een onderdeel van een waterpijp liggen maar heb geen idee wat het precies is (zie foto2). Het is een plasic tuitje met 2 delen aan elkaar gelijmd. Binnenin zit een kamertje met wat ik denk actieve kool erin. Onderkant en bovenkant zijn voorzien van pijpgaasjes. Iemand een idee van waar dit komt en waar het voor dient?

Verder las ik in een growersboekje dat natuurlijke organische honing kan worden gebruikt als wortelstimulant. Kan iemand dit bevestigen?

Grtz
                          Attached Files
                          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Die laatste foto volgens mij is dat en soort ventiel, zodat de terugslag van het water niet bij je joint komt?
                            Ik herken het precies van mijn aquarium-ervaring maar het kan ook compleet iets anders zijn hoor...
                            grow da weed, smoke it's buds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
                              Die laatste foto volgens mij is dat en soort ventiel, zodat de terugslag van het water niet bij je joint komt?
                              Ik herken het precies van mijn aquarium-ervaring maar het kan ook compleet iets anders zijn hoor...
                              Hmm ja dat zou kunnen. Dat je daar je jointje inzet...
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

idd, probeer eens alle bei de kanten er lucht in te blazen en je weet het zo
                                grow da weed, smoke it's buds

Comment

Bezig...
                                X