Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt allemaal voor de support
@ Monty: nee das niet echt mogelijk ik zet de deur van het washok open voor verse lucht, zorg voor voldoende afzuiging en ben van plan een fan voor de passieve inlaat te zetten zodat deze actief wordt
bij mij staat de hele opstelling in de kelder...eenmaal de warmte erin zit is da just hetzelde hoor. Als je zelf staat te zweten wanneer je aan je plantjes werkt, dan is het fout he. Is voor hen even lastig als voor ons.
Hoe ver zitten je lemon skunks al? mijne vertonen net eerste groeiknop, maar echt nog maar heel klein. Eerste getande blaadjes zien er al goed uit
Suc6 nog!
hallo mensen en overigen, op aanraden van mijn vriendin heeft de kleine een definitieve naam gekregen. Ik doop haar tot: truus. Omdat het lowbudgetkweek is stuur ik geen geboortekaartjes. Grtz
eiyk...een cubaanse...
Wordt gemaakt door van die ouwe dikke meetjes met bruine tanden van de hele dag tabak te sjieken en dan spuwen die da in een blaadje, likken er nog eens goed aan en drogen in de zon.
Mij nie gezien bassie een cuba libre met een zelfgerolde groene sigaret en kben al content
Truus, Truusje, Truu, hmm ff wennen maar wel een passende naam bas leuk nu weten we tminste waar we het over hebben. Ga zo door en de groetjes aan je vriendin en Truuske.
In deze enorme hitte heb ik problemen om de kast op de goede temperatuur te houden. De afvoerfan draait op volle toeren en de (kleine) circulatiefan blaast tegen een koelelement om koelere lucht te verspreiden. Het plantje zit op 5 cm van de sl en heeft niet zichtbaar te lijden onder de hitte. Naast het plantje ligt mijn temperatuurmeter en die toont een temperatuur van 31,5 graden. Het is vandaag ook een enorm hete dag, maar als iemand nog tips heeft om de temperatuur te drukken hoor ik het graag.
Ik heb de hele kast eens uitgezogen en opnieuw ingedeeld. De pot staat nu in het midden omdat truus iets opzij ging groeien richting de lamp (zie foto1)
Ook heb ik nog een onderdeel van een waterpijp liggen maar heb geen idee wat het precies is (zie foto2). Het is een plasic tuitje met 2 delen aan elkaar gelijmd. Binnenin zit een kamertje met wat ik denk actieve kool erin. Onderkant en bovenkant zijn voorzien van pijpgaasjes. Iemand een idee van waar dit komt en waar het voor dient?
Verder las ik in een growersboekje dat natuurlijke organische honing kan worden gebruikt als wortelstimulant. Kan iemand dit bevestigen?
Die laatste foto volgens mij is dat en soort ventiel, zodat de terugslag van het water niet bij je joint komt?
Ik herken het precies van mijn aquarium-ervaring maar het kan ook compleet iets anders zijn hoor...
Die laatste foto volgens mij is dat en soort ventiel, zodat de terugslag van het water niet bij je joint komt?
Ik herken het precies van mijn aquarium-ervaring maar het kan ook compleet iets anders zijn hoor...
Hmm ja dat zou kunnen. Dat je daar je jointje inzet...
Comment