Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

Je hebt reeds een eerste barstje ervaren in je stam en ik veronderstel dat je niet te veel wil gokken op dit gebied.

Hey daar moet je echt niet voor vrezen, puur LST heb ik nog niet toegepast maar wel variaties op jullie techniek. Ik buig, knak, top, fim kortom alles wat je maar kan doen om men planten laag te houden of om struikjes te maken en regelmatig valt het wel es voor dat ik wat te lomp ben of iets te grof en zo men plantje zwaar mishandel. Zo zitten er regelmatig scheurtjes en dergelijke in men stammen. Soms herstellen die volledig en krijg je daar serieuze verdikkingen op die plaatsen of de scheur blijft en word houtachtig maar dit doet verder niets aan de plant (mss zelf dat het voordeel geeft wat me opvalt is dat ze iets meer trichomen dan op de toppen liggen hebben toeval? of) de opbrengst blijft gelijk, de bladeren blijven mooi groen etc..
    Denk maar aan klieven, je zou denken dit overleeft men plantje nooit maar..
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Mooi he mannen wat je allemaal met cannabis kunt uithalen. Als ik jullie zo bezig zie moet ik steeds aan zoon ballonnen vouwer denken.

Grtz

Comment

Jo jo!

@ Monty: Haha wat een mooi educatief filmpje, alleen dat draaien probeer ik maar beter niet
        @ Fifi: Dat is wel interessant die tricome-theorie
        @ $ir: ik hou het zo plat mogelijk Ik heb je topic gelezen en ben toch blij dat ik een 70% sativa heb gekozen

grtz
        Last edited by bassassin; 20 August 2009, 13:07.
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

UPDATE!

Zo dan nog maar even wat close-ups. Het is goed te zien dat er iets gebeurt bij de vertakkingen. Ik heb haar net even een koude douche gegeven en de lampen hangen iets hoger voor een goede temperatuur.

jo
          Attached Files
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yea man, ziet er safe uit he bass!
            Mn aandelen van bekaert zullen weer gaan stijgen
            Grtz $iR
            sigpic

Comment

Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag mic

Yo Bass!!!
              Hoe zit het er nog mee man? Tbegint weer serieus warm te worden he.
              Hier alles onder controle, voeg nog enkele foto's toe om je aan te moedigen niet te gaan verzwakken! Blijven doorgaan en updaten
              Je hebt ze toch niet gekilld he???
              Grtz $iR
              Attached Files
              sigpic

Comment

Nog maar een updatje op verzoek
                De eerste foto is zonder flits zodat de normale kleur te zien is. De tweede foto is met flits om te laten zien wat er aan de hand is met mijn onderste twee blaadjes. Die krijgen een raar randje. Ze hebben het ook zwaar gehad want ze zaten precies op het buigpunt. Maar het bovenste blad begint ook al. Als iemand denkt dat het ergens anders door komt hoor ik het graag. Verder vind ik het wel goed gaan alleen groeit ze in de lengte niet zo hard. Daarom heb ik de lamp nog iets hoger zodat ze gaat strekken. De vertakkingen gaan geweldig

Grtz
                Attached Files
                Last edited by bassassin; 22 August 2009, 19:14.
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yo Bass,
                  Dat was snel... ziet er lekkah uit toch?
                  Het knakken van het stammetje zal je schatje uiteraard geen deugd hebben gedaan en volgens mij zal ze wel even stil gaan staan. Een reden voor het verkleuren van de bovenste blaadjes kan ik je niet geven want ik zie niet echt veel. Mayb even de sapstroom verstoord maar volgens mij (en nog anderen) kan dit niet echt kwaad, tis uiteraard een beetje vroeg gebeurd bij jou. De plant herstelt zich en maakt op die plaats een dikke bobbel aan.
                  Van de onderste getande blaadjes denk ik wel dat het normaal is dat ze verkleuren en zou me er niet echt zorgen in maken. Meen me te herinneren dat je je lob/zaadblaadjes ook vroeg bent verloren. Meer info omtrent zou ik vragen aan iemand met meer kennis van zaken.
                  De plant is bij mij ook iets lichter dan ik gewoon ben, had ik je al vanint begin gezegd. Als je met het bovenste blad bedoeld dat de nieuwe scheutjes iets lichter van kleur zijn dan zou ik nog niet direct beginnen panikeren.
                  Ziet er toch goed uit bassie, doe zo verder!

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

Bas die laatste foto ,het zou overvoeding kunnen zijn of fosfortekort,ziet er voor mij uit als verbrandde randen,dit komt bij beide voor.
                    Ik neem aan dat je al hebt overwogen of je voldoende water geeft?Kan het namelijk ook zijn.

Grts
                    Daniella
                    Last edited by misty; 22 August 2009, 20:16.
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                      Bas die laatste foto ,het zou overvoeding kunnen zijn of fosfortekort,ziet er voor mij uit als verbrandde randen,dit komt bij beide voor.
                      Ik neem aan dat je al hebt overwogen of je voldoende water geeft?Kan het namelijk ook zijn.

Grts
                      Daniella

Hee Daniella,

Ik denk ook aan overvoeding. Ik heb op het moment 2 vochtmeters in de grond steken en die informeren mij over de vochtigheid Zal dr voor de zekerheid nog eens een goede scheut geven.

Groetz
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Even wat foto's. Ondanks dat ene lelijke blaadje en een paar mysterieuze gaatjes in sommige bladeren gaat ze erg goed
                        Attached Files
                        Last edited by bassassin; 24 August 2009, 17:57.
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

hoi,

lang geleden dat ik in je topic gekeken heb wat is ze veranderd zeg

mooi

grtz,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr.bleuberry View Post
                            lang geleden dat ik in je topic gekeken heb wat is ze veranderd zeg
                            Hee mr.B,

Kheb ook eens op jouw draadje gekeken en ziet er ook zeker gezond uit. Misschien je jacks in aparte potjes plaatsen maar als je gaat overpotten moet het kunnen. Succes

Grtz
                            LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Hmm vandaag wat gaatjes in de bladeren gevonden. Nog geen paniek maar hier de foto's. Iemand een idee hoe dit komt?
                              Attached Files
                              Last edited by bassassin; 25 August 2009, 18:34.
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

das de natuur

Comment

Bezig...
                                X