Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag mic

Oorspronkelijk geplaatst door alien View Post
    das de natuur
    ah natuur(lijk)
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

beetje te wild geweest he met het plaatsen van die haakjes. ik hou je in de gaten...
      Grtz $iR
      sigpic

Comment

Er kunnen ook gaten in je bladeren komen door een te snelle groei, de plant houd zichzelf niet bij zeg maar. Deze gaten groeien met de plant mee das als het blad groter wordt worden de gaten ook groter. Gaten van schade door ongedierte groeien niet mee.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          Er kunnen ook gaten in je bladeren komen door een te snelle groei, de plant houd zichzelf niet bij zeg maar. Deze gaten groeien met de plant mee das als het blad groter wordt worden de gaten ook groter. Gaten van schade door ongedierte groeien niet mee.

Grtz
          Ah das dan goed nieuws Laat die gaten maar groter worden dan!

Grtz
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Vandaag wat veranderingen aangebracht. Het hok is vanaf nu weer dicht omdat de temperatuur het toelaat. Op deze manier kan ik ook de luchtvochtigheid beter controleren dmv emmertje+doek. De temperatuur schommelt nu tussen de 26-28 graden (lamp aan) en de luchtvochtigheid zit rond de 60%. Prima omstandigheden dus. Ook heb ik de koolstoffilter aangesloten omdat de geur nu per dag sterker wordt. Ik zit er over te denken om de blaadjes die naar de grond groeien weg te halen omdat daar schimmel van zou kunnen komen. Maar dat is puur optioneel en voor later een zorg omdat ik geen groeivertraging op wil lopen nu. En dat groeien gaat prima op het moment

Grtz
            Attached Files
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Bassassin, groeit prima en die temp en lv zijn nu ook beter.

Comment

Yea Bassie!!!
                Ziet er lekker uit die ronding Mooi verzorgd en goed begonnen he. Probleempjes opgelost ivm verkleurende blaadjes enzo?
                Met schimmel op mn bladeren zou ik nog niet zo erg inzitten, een gezonde plant verweert zich er wel tegen. Ik wacht toch redelijk lang om de bladeren die niet in de weg van nieuwe scheuten zit af te knippen. Op die manier heeft de plant nog genoeg licht door gebruik van de oudere bladeren en kunnen de nieuwe scheuten sneller gaan groeien. Dat is iets wat je wel zult gaan leren aanvoelen, maar zou ze zeker niet onnodig afknippen. Na geelverkleuren knip ik ook, plant steekt energie in het proberen te redden van het blad.
                Heb net een serieuze update gedaan bassie, had het even warm gekregen: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...7367#post77367
                hou je schatje goed in het oog maatje en vraag desnoods 1 maal per dag, best op hetzelfde moment, aan je liefje of ze even een kijkje wil gaan nemen (kan ze beter oordelen of jij die er 100x per dag naar kijkt).
                Voeg nog enkele foto's toe, want de mijn gaan hard en blijven lekker luchtig. Ik denk dat je geen betere keuze had kunnen maken qua soort voor je eerst LST (ben wel wat jaloers...). Zat wat met beestjes en de laatste is genomen na behandeling.
                De laatste 3 zijn van mijn freak. Ik had je ooit eens verteld dat ik een lemon skunk plantje had die nooit zaadblaadjes en eerste getande blaadjes heeft gemaakt maar wel direct blaadjes met 3 vingers. Dit is ervan overgebleven na anderhalf maandje TL licht... Megadik blad, voelt ongelofelijk ruw aan en nu helemaal verdoogd, breekt als een uitgedroogde sigaar Het wortelgestel was enorm, maar heb er jammer genoeg geen foto van gemaakt...
                Enjoy

Grtz $iR
                Attached Files
                sigpic

Comment

LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

ga je roze ballonnetje nu al doorprikken man, je LST lemon skunk zal de beste voedingsstoffen nodig hebben en volledig verslinden
                    grtz $iR
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                      ga je roze ballonnetje nu al doorprikken man, je LST lemon skunk zal de beste voedingsstoffen nodig hebben en volledig verslinden
                      Roze ballon is doorgeprikt en loopt leeg...
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Mini update!

Ze is nu toe aan een scherpe bocht naar links.
                        Ook krijgen de vertakkingen reeds vertakkingen dus ik heb alles gewoon opengetrokken zodat er zo veel mogelijk licht bij kan. De blauwe pijl is de richting waarop de stam groeit om verwarring te voorkomen

Grtz
                        Attached Files
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Ha die Bas the curvmaster,

Truusje werpt zich mooi in de bocht. En eindelijk weer een foto van opzij. Wat is ze mooi laag bij de grond. Echt super Bas. Gaat helemaal goed komen denk ik.

Grtz

Comment

Leuk lees en kijk plezier dit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door district 9 View Post
                              Leuk lees en kijk plezier dit.
                              Thanks daar gaat het om De film district 9 is ook veel kijkplezier!

grtz
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Yea bassie,
                                Mooi man, zeer goed bezig. Leg er eens een sigaretje of een potlood naast om te pronken met de dikte van de stam
                                Grrrr, wil alweer helemaal van voorafaan beginnen!
                                Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X