Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Last edited by bassassin; 1 September 2009, 11:43.node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
-
Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag mic
Thanks Monty. Lijkt erg veel op hesi bloei behalve de moeilijk uitspreekbare stikstoffen erin. Kan dit kwaad? Volgens mij vrij normaal want er zit in hesi ook stikstof.Last edited by bassassin; 31 August 2009, 22:52.node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Hee Monty ja ik hou ook wel van experimenteren. Alleen zou ik graag nog leven na het roken van de oogst zonder dat zoutzuren mij van binnen doen wegsmelten Maar met spoelen in de laatste week moet dat wel lukken.Last edited by bassassin; 1 September 2009, 12:10.node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
da kan geen kwaad hoor. heb eens een proevertje gedaan (top van de vinger) van mijn bloeivoeding om te zien of de smaak van de SAD niet zou kunnen gelinkt worden aan de voeding. pittig smaakje dat wel en strange feeling in mijn tong loool Batmix moet ik nog eens checken ma ja... tis die vleermuisstront he.
Dood ga je er niet van gaan maar hoop dat het nog goed komt met mij mwahahhaa
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Postheb eens een proevertje gedaan (top van de vinger) van mijn bloeivoeding om te zien of de smaak van de SAD niet zou kunnen gelinkt worden aan de voeding. pittig smaakje dat wel en strange feeling in mijn tong loool Batmix moet ik nog eens checken ma ja... tis die vleermuisstront he. Dood ga je er niet van gaan maar hoop dat het nog goed komt met mij mwahahhaa
http://www.youtube.com/watch?v=kfXjTfQDj-knode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Nog wat piXXXels voor je bassie How low will you go?
foto 1: lemon skunk
foto 2: lemon skunk maar als je rechts kijkt zie het verschil in kleur met een super lemon haze. Licht plantje die LS, verbaast me steeds weer.
foto 3: je vroeg me streepjes te zetten Om je nogmaals aan te tonen dat LST the way to go is en hoop dat je alsnog zult veranderen van mening voor de volgende ronde
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Thanks! Ziet er mooi uit allemaal. Idd zeg dat kleurverschil is goed te zien. Mooi om de vormen van die volwassen bladeren te zien...dan weet ik wat me te wachten staat. Maar das een goed oerwoud zeg
Grtznode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
-
Yo bassie,
Je vroeg me meer te vertellen over mn voedingslijn die ik gebruik. Bij deze heb ik voor je orga zijn post wat aangevuld: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...8486#post78486
De eerste 2 zijn basis groei- en bloeivoeding en ik heb de samenstelling (chemische mambo jambo) erbij gezet voor je om te kunnen vergelijken.
Suc6 & Grtz $iRsigpic
Comment
-
Hee $ir das zeker genoeg informatie om op te teren. Kheb het nogmaals vergeleken met mijn 2 euro bloeivoeding en het komt wederom aardig overeen. Dus heb het gevoel dat je betaalt voor het etiketnode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
Comment