Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sorry voor de doubble post maar wou je nog wat laten zien waarvan ik het wel belangrijk vind dat je dit weet. 8 weken zou wel eens heel goed kunnen kloppen onder ideale omstandigheden. Reden hiervoor is dat de tricho's in topspeed amber kleuren. Mja, eenmaal aan de gang kan niemand ze nog inhalen hoor dat truusje van je. Nasty!!!
De fotootjes liggen 3 dagen uit elkaar en blaadjes worden steeds genomen boven, midden en onderin de top. Het eerste cijfer duidt steeds op de plant, dus plant 1 is vanaf 10 en 100 plant 2 is vanaf 20 en 200.
Je ziet zelf dat de 2e plant, de uitschieter aan de buitenkant nog wat achterkomt maar dat zal niet lang gaan duren. Plantje 1 werd gespoeld tussen het nemen van de pics door op 16/11 en gaat bijna tegen de vlakte. Kom dan nog wel eens met een foto op de proppen en laat zeker weten hoe ze gesmaakt heeft!!!
Enjoy!
Hee $ir! Super bedankt voor je foto's! Heb gister toevallig net een handmicroscoopje gekocht (50x zoom) en kan de trichomes ook al zien zitten. Hier is nog alles blank maar dat zal snel veranderen. Ik kreeg er geen foto's mee gemaakt maar ik heb die van jou nu als vergelijkingsmateriaal dus das perfect Naar je rookverslag kijk ik zeker uit
Ik heb even zitten oefenen met mijn nieuwe speeltje en dit zijn de beste foto's die ik eruit kon krijgen. Ik kan nou niet echt zeggen of ze cloudy/milky of clear zijn . Neigt meer naar cloudy imo.
Mooie foto's hoor. Mja, ze beginnen cloudy te worden maar voor verdere conclusies zou ik toch nog een weekje gaan wachten. Het zal er al helemaal anders uit zien, thrust me!
De max he zon lage plant, mwehehehe...
Nee sir bedoelt weekje wachten met oordeel over de kleur van de tricho's...
Truus doet het lekker bas,ondanks dat ze zich heeft moeten laten verstoppen..
Denk idd dat een week of 4 redelijk in de buurt komt.
Succes weer..
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
De dikke madam heeft gezongen, de lemon skunks zijn tegen de vlakte gegaan...eindelijk...
Alle2 de plantjes hebben toch een 10 weken moeten staan. Volgens mij is het wel mogelijk daar 1 tot anderhalve week vanaf te knijpen want ik had in het begin heel wat problemen waardoor de plantjes nu en dan wel eens stil hebben gestaan.
Ik vond het echter geen makkelijke tante die wel wat eisen stelt aan de omgevingsfactoren in je hok. Ze zal ook heel wat minder opbrengen dan haar grote zusje, super lemon skunk ook van greenhouse. Maar... haar frisse citroengeur is veel veel sterker!!! Mn vingers plakken dubbel zo hard en de tricho's zien er gewoon overheerlijk uit.
Enjoy the pics bassie!
De laatste foto is er eentje ter vergelijk. Beide plantjes werden enkel getopt, het ene is 67 cm hoog gemiddeld, de uitschieter 73 maar met een aanvaardbare piek op 85 cm.
Pfuu $ir dat zijn mooie suikerspinnen die je daar hebt staan. Snel drogen die tante en laten weten hoe ze rookt! Hoop dat die van mij ook zulke dikke toppen maakt in de komende 3 weken (gniffel gniffel).
Comment