Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Grrrrrr na de Q-koorts ook de O-koorts epidemie
Ze lijkt wel op Elvis. Begon dun maar zwelt op naarmate het einde nadert Alle trossen (elastiekjes) zijn los!
yea bassman...hoeveel grammetjes wou je weer min afhalen??? mwahaha
Had al eens je draadje doorgegeven op die van mij omdat ik vind dat het er echt puik uitziet en je het er super goed vanaf hebt gebracht! Nu nog voldoende geduld uitoefenen en je hebt een van de beste rokertjes ooit.
Volgens mij heeft ze toch nog min een weekje nodig bassyboy. lekker zoet citroentje is ze wel hoor Beetje scherp, scherper dan de super lemon haze, nog net te doen en bij mij helemaal stoned...
Grtz $iR
Last edited by SirSmokeAllot; 11 December 2009, 02:08.
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_AllotView Post
yea bassman...hoeveel grammetjes wou je weer min afhalen??? mwahaha
Had al eens je draadje doorgegeven op die van mij omdat ik vind dat het er echt puik uitziet en je het er super goed vanaf hebt gebracht! Nu nog voldoende geduld uitoefenen en je hebt een van de beste rokertjes ooit.
Volgens mij heeft ze toch nog min een weekje nodig bassyboy. lekker zoet citroentje is ze wel hoor Beetje scherp, scherper dan de super lemon haze, nog net te doen en bij mij helemaal stoned...
Grtz $iR
Hehe dat klinkt goed. LS kan zeker niet tippen aan SLH maar dat is ook logisch. Ik vind het voornamelijk mooi voor het oog en als het een beetje goed te roken is ben ik een happy man. Als ik 10 gram droog ga overhouden ben ik heel erg tevreden maar het gaat er om hangen. Heb een Co2 generator-ding gemaakt low budget style, check de foto's! Hoop dat dit haar nog een klein zetje in de rug zal geven de laatste (2) weken.
jaja bassie...great minds think alike!
Dat is ook de richting die ik op wil gaan maar zou het graag wat kunnen controleren. Ik breek er dagelijks wel eens mn hoofd over maar ik kom er ooit wel. Persoonlijk zou ik dit systeempje onder mn ventilator installeren zodat de ventilator de geproduceerde CO2 nog eens door de toppen blaast. Ik heb het zelf nog niet toegepast maar vraag me af waar je hok weer precies lucht aantrekt. zo laag mogelijk hoop ik want CO2 is zwaarder dan lucht en zou zich dus op termijn wel eens onderaan in je hok kunnen ophopen.
Hou ze wel wat in de gaten in het begin he bassman!!!
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_AllotView Post
Ik heb het zelf nog niet toegepast maar vraag me af waar je hok weer precies lucht aantrekt. zo laag mogelijk hoop ik want CO2 is zwaarder dan lucht en zou zich dus op termijn wel eens onderaan in je hok kunnen ophopen.
Het is inderdaad een experimentje maar ik ben nu van mening dat het niet echt veel kwaad kan. Gelukkig zit mijn intake-fan onderaan mijn kastje dus die blaast het wel een beetje uiteen als het zou zakken. Verder circuleert de lucht prima en als ik mijn oog voor het spiekgaatje hou dan wordt hij er soms droog van --> . Ik zal het zeker in de gaten houden de komende 24u.
Oorspronkelijk geplaatst door devils hazeView Post
Heb een Co2 generator-ding gemaakt low budget style
kan je dat wat beter toelichten bassasin hoe en wat en waarvoor ???
Hee Dh!
Natuurlijk kan ik het toelichten Maar ik gebruik uit gemakzucht citaten uit het Cannabis Culture Magazine: "Carbon dioxide (CO2) generators are perhaps the single most powerful increasers of plant production. During the daylight hours plants breathe in and use CO2 much the same way we animals metabolize oxygen. By adding CO2 to the air of the grow room we are capable of greatly stimulating plant growth and vigor."
Handleiding: "For those of you running smaller systems such as cupboard, closet or ?box? systems, there is a simple CO2 system that is easy to make and use. This system uses water, sugar and yeast mixed together in a jug, bottle or jar. I like to use one-gallon plastic jugs due to their size and availability. Put about five or six cups of sugar in a clean one-gallon plastic jug. To this add about a half gallon of water. Mix until the sugar is dissolved and add a little bit of active yeast. Poke a small hole in the lid and replace it on top of the jug. Once a day, or as often as possible, shake the jug to thoroughly mix the contents. In a day or two the yeast will begin to grow and CO2 gas will be a by-product in the jug"
denk dat dat een logisch gevolg is van een hogere CO2 toevoer (eigenlijk een van de belangrijkste, zo niet, de belangrijkste voedingsbron volgens mij die vaak over het hoofd wordt gezien) bassman. Photosynthese wordt versneld omdat ze meer krijgt en dus heeft ze sneller bouwstoffen nodig (water + de voeding waar altijd over gepraat wordt laat maar zeggen). Ze zal een beetje meer voeding en vocht vragen volgens mij, beter gebruik kunnen maken van het aangeboden licht maar of dat drastisch zal stijgen onder SL...?
good luck
Comment