Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Haha Monty das prachtig *bassassin pinkt een traantje weg van nostalgie. Ik zal haar bijstaan en sorry zeggen voor het oogsten...

Grtz

node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Het is bijna kannibalisme

Comment

Hoe gaat het met de CO2 generator? Doet het een beetje wat je verwachte?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skafe View Post
          Hoe gaat het met de CO2 generator? Doet het een beetje wat je verwachte?
          Hee Skafe.. Ben vrij laat begonnen ermee. Het enige verschil wat ik heb gemerkt is dat de topjes toch redelijk zijn dichtgegroeid en compacter zijn geworden sinds die tijd. Maar of dat door de Co2 komt... Wel heb ik bewezen dat het zeker geen kwaad kan

Grtz
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

ben benieuwd naar de nieuwe fotos van je plantjes bassassin

greetz,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr.blueberry View Post
              ben benieuwd naar de nieuwe fotos van je plantjes bassassin
              Na de kerstperiode trakteer ik jullie op een uitgebreide fotoreportage en evaluatie. Dan kunnen jullie dit lezen terwijl jullie achterovergezakt de kerstmaaltijden aan het verteren zijn!

Grtz b
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

DE OOGST!!

Vandaag heb ik de oogst in een glazen pot gedaan en het is een hele bescheiden oogst van 10 gram geworden! Maar het ruikt fantastisch en het ziet er ook heerlijk uit . Ondanks sommige problemen vind ik dat alles goed gegaan is in mijn kastje van 60x60x25. Qua afmeting is dat precies te doen en de 60% sativa-genen kunnen toch wel getemd worden. De meer dan 300 foto's zeggen genoeg, maar om andere mensen een dienst te doen zal ik even kort nabespreken wat mijn ervaringen zijn geweest.

De problemen die ik ben tegengekomen:
                - Slap stammetje
                - Hitte
                - Necrosevlekken
                - TMV
                - Late bloei
                - Vakantie
                - Tijd!

Al met al is het toch een plant met moeilijke genen die sterk reageert op omgevingsfactoren en een trage voortgang heeft. Maar de geur van begin tot eind maakt dit allemaal goed

Kosten
                Helaas zijn de kosten voor deze kweek toch iets meer opgelopen dan dat ik had verwacht. Als je eenmaal rond leest op dit forum slaat de hebzucht toch wel een beetje toe. Maar al met al heb ik het toch op een aanvaardbaar niveau weten te houden. Sommige dingen had ik achteraf gezien beter niet kunnen kopen. Andere dingen zijn dan ook weer goed bruikbaar. Bij deze zal ik mijn verlanglijstje nog 1x naar voren halen. Rood = nutteloos gebleken, blauw = herbruikbaar.
                Rookmelder (4.99 euro)
                Roestvrijstalen kast (gratis)
                Wasrekje (gratis)
                Geaarde stekkerdoos (gratis)
                Ducktape (gratis)
                Siliconekit (gratis)
                Tijdschakelaar (2.99 euro)
                Knoflookteentjes (gratis)
                Nokia adapter (gratis)
                Haakjes en touw (gratis)
                Piepschuim (gratis)
                Kettingen (2.30 euro)
                Weerstation (12.99 euro)
                2 platsic 5 liter potten (gratis)
                3x 14 watt cfl + houders (827/warmwit/2700K) (15.37 euro)
                Tochtstrips (3.69 Euro)
                Koolstoffilter (phat filter LINK) of ac filter en odor absorbing gel (9 Euro, zelf gemaakt)
                1x grote fan en 1x kleine fan (1.50)
                afzuigslang, ringklem en opzetstukje (10 euro)
                Compo grond (npk 14-16-18, ph 5-6.5). (3.35 Euro).
                Radiatorfolie (7.99 euro (+tape)).
                Wietzakjes (gratis)

Stokje (gratis)
                Stekkerdimmer (9 euro)
                3 zaadjes lemon skunk (12,5 euro)
                Vuurbestendige spray (8 euro)
                Zeef (panty, gratis)
                Brandblusser (5 euro)
                Ph-meter (6.99 euro)

(0.90 euro)
                Bio Bizz - Bio Bloom(8 euro)

Totale kosten:
                148,08 = 14,80/gram
                Totale kosten (zonder nutteloze aankopen):
                127,69 = 12,80/gram
                Totale kosten (verminderd met herbruikbaar materiaal):
                148,08 - 83,13 = 64.95 = 6,50/gram
                Totale kosten (zonder nutteloze aankopen, verminderd met herbruikbaar materiaal):
                127,69 - 83,13 = 44,56 = 4,45/gram

Beslissen jullie maar welke formule jullie willen gebruiken. In theorie zou 1 kweek van 10 gram dus voor netto €44,56 opnieuw moeten kunnen . Maar goed, het gaat niet om het geld maar om het plezier en dat kan ik helaas niet uitrekenen.

Credits
                Natuurlijk was een oogst nooit mogelijk geweest zonder de hulp van iedereen hier op JD. Ik wil daarom alle mensen bedanken die de moeite hebben genomen mij te onderwijzen en te corrigeren waar nodig. Bijna 15 duizend keer vonden mensen mijn draadje een blik waardig en 380 reacties mocht ik ontvangen. Ook heeft het grootste deel van de poll-deelnemers een goede inschatting weten te maken. Ongekend!!

Grtz
                Attached Files
                Last edited by bassassin; 31 December 2009, 13:31.
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Mooi eindresultaat Bas. Ook al is het geen mega oogst. Ik vind dat je het prima gedaan hebt in je minikastje. 10 eigengeteelde eerlijke grammetjes. Die zullen je zeker lekker gaan smaken.

Grtz

Comment

Je mag trots zijn hoor met je mooie oogst en je heb er van genoten das het aller belangrijkste.
                    Ik hoop dat ie lekker gaat smaken suc6 en op naar je volgende kweekje

Groetjes Bella
                    God was never on your side..

Comment

Geen mega oogst, maar het ziet er wel ontzettend mooi uit!

Ik heb je verslag van begin tot eind gevolgd en ik vind het echt een super verslag! Heel leerzaam en nuttig, ook dankzij de zeer bruikbare posts van oa Sir.

Jou verslag was voor mij de doorslag om voor LST te gaan en daarvoor wil ik je ontzettend bedanken!

Comment

Laat het je smaken bassman!
                        Volg je de volgende keer weer
                        Was boeiend om te zien hoe lst in zen werking ging ^^

Comment

Nogmaals bedankt allemaal ik zal ook nog een rookverslagje posten als het curen een beetje op weg is.

Grtz
                          LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Al mijnen eer ende lof voor uwen gedemonstreerde kunde, jonkheer bassman. U hebt uwen plek aan mijnen ronden tafel dik verdient!

Ik had eerlijk gezegd gegokt op 15, maar toch is het sterk gedaan bassman zonder boosters of uitgeballanceerde voeding. Het is idd geen superopbrenger en de 8 weken die op worden gegeven zijn een serieuze onderschatting. Truusje had misschien wel nog even gemogen wat iets ging maken op het gewicht maar uiteraard geen 5 gram. Ze is lekker maar volgens mij komt er hier geen herhaling van omdat er betere genen zijn volgens mij om lst te gaan toepassen.
                            Uit solidariteit rol ik me ook nog een lemon skunk jointje bassman Laat eens weten hoe het smaakte!
                            Hier:
                            - mooie harde vaste topjes, wel iets meer en groter blad in de top dan ik gewoon ben bij bvb sweet seeds
                            - nogal sterk in de keel, prikt wat meer dan de super lemon haze
                            - maar meer lemon smaak dan de haze
                            - direct naar het kopje maar dan begint ze geleidelijk aan te zakken

Op naar de volgende!!! Heb je al een idee bass?

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                              Truusje had misschien wel nog even gemogen wat iets ging maken op het gewicht maar uiteraard geen 5 gram.
                              Ha die $ir ja klopt had langer gekund maar de hoeveelheid is voor mij niet echt heel erg van belang, ben geen hele zware gebruiker. Dus als de kwaliteit goed is ben ik echt super tevreden

Ze is lekker maar volgens mij komt er hier geen herhaling van omdat er betere genen zijn volgens mij om lst te gaan toepassen.
                              Inderdaad. De shop waar ik deze kocht had keuze uit 2 soorten en deze was dan nog de beste keus.

Op naar de volgende!!! Heb je al een idee bass?
                              Last edited by bassassin; 31 December 2009, 13:33.
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Hey Bass,

Geniet van je wiet!

Lekker man.

Wou dat het bij mij al zo ver was.

Grtz,

Gertie
                                sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Bezig...
                                X