Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nieuwe update. Ondertussen staan onze plantjes bijna twee weken in bloei. Hoop echt wel da ze hun scheut nog krijgen en dat er nog wel een mooie opbrengst aan vast hangt. Hoop ook dak stillekes aan kan zien of het vrouwtjes zijn. Maar denk da het er wezl goed uitziet...
Ondertussen hebben we in ons kweekbakje ook nog 10 kleine plantjes staan. Begin deze week ontkiemt, allemaal mooi uitgekomen...
Moest er iemand nog tips hebben, laat maar komen
Yo,
kan je anders eens een foto nemen als je licht NET uit is of juist zal aangaan? Zo kunnen we je bladeren beter bekijken. Ik denk vlekjes te zien op het onderste blaadje op de voorlaatste foto, het kan door het licht zijn dat ik miskijk maar ik zie precies vlekjes
Hier alvast een paar betere fotos maar nog geen goede .
De lamp heb ik op een site in Duitsland besteld, 68 euro met verzending bij, was echt in orde eigenlijk. Voor de juiste site, zie http://pflanzburg.de/store/product_i...oducts_id=1807.
In 1 plantje is een klein gaatje, maar dat was er al van in begin.
Heb alleen echt schrik da we ze iets te snel in bloei hebben gezet.
En zou ik nu al durven toppen? OF nog even wachten, of is dit al te laat?
Nog effe vergeten, die vlekjes zouden kunnen komen van het feit dat ik ze in begin regelmatig besproeide met water, en 1 x per week, plagron PHYTAMIN erop te spuiten. Voor de rest geef ik alleen PK13-14, is dit genoeg?
Hoop echt veel nuttige tips te krijgen dat ik mijn (hopelijk) vrouwtjes kan verwennen
Oke dan, dan ga ik er toch nog maar even mee wachten. Ik geef wel 1 x in de tien dagen N-P-K 12-8-11, mag dit eventueel meer of is dit ook niet goed? Verdun het tot 1,5ml/l.
Nieuwe foto's. Ik ga echt wel proberen van is een betere camera vast te krijgen dat ik betere detail foto's kan maken. Volgens mij verloopt alles volgens schema... De plantjes zijn nu een vier weekjes oud en staan ongeveer twee weken in bloei. Van zaadjes begonnen. Tot nu toe zie ik niet al te veel probelemen, alleen ben ik niet zeker dat ik juist voedt.. Zie vorige reply's.
Als iemand me hier wat nuttige tips kon geven, zou wel leuk zijn. En vraag me af of ik de top 44 plant, de voorste, niet zou toppen. Of is dit te laat of te vroeg?
Moet ik dan gewoon het bovenste topje eraf knippen? En moet die schuin afgeknipt worden ofzo? Heb hier helemaal geen ervaring mee en wil het echt goed doen!!!
Hello again, nieuwe update.
Heb gisteren mijn 70 watt lamp omgewisseld tegen een 250watt lamp .
Verschil is vandaag al te merken heb ik de indruk. Men grootste plantje is ineens veeeel groter geworden. Juist nog een klein beetje probleem van temperatuur maar denk da da ook nog wel meevalt: plusminus 30 graden. Maar wel veel ventilatie in de kast. Zou dit een probleem kunnen vormen?
Nu heb ik ook gezien dat ze ook alledrie in hun hoogste groeischeut een heel ander groen kleurtje hebben. Meer fluogroen. Zou dit kunnen omdat de rest van de bladeren trager zijn gegroeid van de 70 watt lamp en daardoor zo een kleurvershil hebben?
Straks volgen gedetailleerde foto's, wacht nog op de camera. Hoop dat het zoiets is en geen voedingsprobleem. Op een van de volgende foto's kan je het al gedeeltelijk zien...
Goede tips steeds welkom
Comment