Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAck Ronner :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe en betere foto's!!!

Nieuwe foto's ondertussen, betere kwaliteit.
    Maak me een beetje zorgen over het grote kleurverschil in de bovenste scheut... Vooral op de laatste foto te zien. Hoop dat iemand me daar meer over kan vertellen...

Voor de rest hoop ik een van de dagen tekenen van geslacht te gaan zien. Zie voor de moment toch niks... Moest het anders zijn, en iemnd toch iets zien, laat het me dan maar weten...

Grtz Jackie
    Attached Files
    Last edited by Jackie; 4 September 2009, 19:56.

Comment

Re: JAck Ronner

Hoi Jack,

Ik kan ook idd nog geen geslacht zien op je foto,s. Nog even geduld dus.

Het is normaal dat de jonge nieuwe blaadjes lichter van kleur zijn. Deze moeten nog een boel stoffen aanmaken waaronder chlorofyl. Als de bladeren wat ouder zijn kleuren die vanzelf bij.

Grtz
      Last edited by monty; 3 September 2009, 06:36.

Comment

hoi,

mooie dikke stammen heb je daar je planten zien er prima uit , komt helemaal goed

greetz,

Comment

Foto 4 is wss een mannetje, ik denk dat ik daar een balletje zie hangen.

Schoon plantjes, kom zeker nog es kijken als ze bloeien
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hey,

nog twee foto's van de TOP44 plant, denk daar twee kleine fijne vrouwelijke haartjes te zien...
            Zie op foto 4 eigelijk ook ni echt een balleke hangen??? En de foto's met de fijne haartjes komen van dezelfde plant. Hopelijk geen hermafrodiet .
            KAn je ff verduidelijken waar je da ziet?

Hoop dat iemand anders de haartjes ook ziet

Grtz...
            Attached Files

Comment

Misschien wat overmoedig???

Hey,

heb net met men maat beslist om vier grote bladeren eraf te knippen zodat de vertakkingen onderaan wat meer licht zouden krijgen. We dachten dat dit wel een goed idee was aangezien de plant nu toch niet echt meer gaat groeien en gaat beginnen bloeien.

Hebben we hier goed aan gedaan?

Grtz
              Attached Files

Comment

Yo Jack!
                Voor het bepalen van het geslacht verwijs ik je door naar dit draadje postje 27: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f29/1e-kweek-misty-1e-keer-t5402/page2.html
                Ik kan het moeilijk afleiden uit je foto maar zie op post 35 idd wel witte draadjes.
                Het snoeien van bladeren doe ik ook vaak. Vaak hoor je mensen die ertegen zijn, maar velen beweren ook dat de plant er baat bij heeft. Ik zou er echter niet te vroeg mee beginnen, en uiteraard nog wat overlaten, maar hier was het misschien wel aan te raden. Good job dus!

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Knippen is niet zo'n goed idee Jacky,die plant zou zonder blad geboren worden mocht ze ze niet nodig hebben,
                  Alles wat we(alle levende organismen)meekrijgen bij onze geboorte heeft een doel.

http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...these-t77.html

Wat info over fotosynthese.

Grts
                  Daniella
                  Last edited by misty; 4 September 2009, 13:14.
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Merci man, handige link wel.

Ondertussen komen er meer en meer haartjes, dus ben wel vrij zeker dat dit een vrouwtje is. De twee andere, de zogezegde Haze zijn vrees ik alletwee mannetjes, zie bij allebei in hun hoogste vertakking drie kleine balletjes. Nog effe afwachten om zeker te zijn natuurlijk.

Grtz

Comment

Hey Daniella,

bedankt voor de links... Hoop dak er ni slecht aan gedaan heb en anders weet ik het voor de volgende keer he

Grtz

Comment

zie je, meningen verschillen. Wat ik er altijd op antwoord is: kijk maar eens hoeveel blaadjes een deftig stekje heeft... Zo weinig mogelijk dus.
                        Daarnaast ben ik ook van mening dat we onze plantjes niet te veel in de watten mogen leggen omdat op deze manier hun weerstand wat verminderd (zoals bij ons ook bijvoorbeeld). Als je zoekt in het abc van misty vind je vaak veel zwaardere dingen die men onze plantjes aandoet vb wortelsnoei, lst en knakken. Het is al meermaals aangetoond dat deze bewerkingen positieve invloeden hebben op de plant. Ook scroggers plukken de plantjes onder hun net helemaal kaal om een betere doorstroming van de lucht te voorzien.
                        Verder zie ik ook dat je kweekt met behulp van licht. Vroeg of laat zal het licht niet meer kunnen door het bladerdek doordringen. De onderste blaadjes hebben moeite om te overleven, vergelen en kosten de plant veel energie om ze te behouden. Deze knip ik ook zonder twijfel af want de functie van een blad is energie maken voor de plant en dus mag ze de plant geen energie kosten.
                        Dat is zo een beetje wat ik ervan denk. Indoor verwijder ik onderaan tot op een afstand van 30cm boven de pot alles stelselmatig.

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Nieuwe foto van de kleintjes...

En ook nog een foto van een vermoedelijk mannetje, denk echt wel balletjes te zien...

Of toch niet???

Grtz
                          Attached Files

Comment

1e foto is inderdaad een mannetje,wegpeuren die hap!voor de rest leuke plantjes.grtz

Comment

das zeker da! Hoop dat je het goed gecheckt hebt voor de volgende ronde (niet dat het nu al kwaad kan hoor) want je kunt ze eigenlijk vroeger herkennen:

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

sorry voor de late reactie maar heb even zonder pc gezeten.
                                heb me lamp tussen de 10 en 15 cm hangen.
                                maar wel elke dag goed controleren anders groeit hij er tegen aan.
                                maar het ziet er goed uit ga zo door.

laterz

Comment

Bezig...
                                X