Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAck Ronner :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: JAck Ronner

als je de plantjes klein en dik wil krijgen zou ik ze eerst op 18/6 zetten en dan ze laten groeien tot de grote die je eigenlijk wilt en ze dan toppen en op 12/12 zetten mvg ssh

Comment

Mmmmm... interessant. En gelukkig is dat toevallig bij een paar van de nieuwe plantjes gebeurd. Ben echt eens benieuwd dus. Ze blijven wel allemaal lekker compact. Bedankt voor de tip... Heb hem toevallig gevolgd ...

Grtz

Comment

Nog even een ander vraagje...

Weet iemand wat er zou gebeuren als ik mijn lamp nu terug op 18/6 zet?
        Wil dit echt niet doen ofzo, maar ben gewoon is benieuwd eigelijk...

Grtz

Comment

dat zou je plant veel stress geven ,en zal daarna weer verder gaan met de groei.

Comment

Hey daar,

ze doen het allemaal goed eigelijk. Heb van een plantje eens een stekje genomen, maar vrees dak slechte omstandigheden heb ervoor, potgrond enzo...

Maar de rest doet het goed. Lijken elke dag meer en meer op vrouwtjes maar kan nog niet zeker zijn.

Een vraagje, geef nu Green Sensation en nog PK13/14 met ijzer van growshop. Geef toch nog aan het al 5 weken bloeiende vrouwtje, ook nog NPK 12-8-11, een keer om de tien dagen.

Is dit oke, of moet ik nog extra normale dagelijkse voeding geven ofzo?
            En is het verstandig om de green sensation in een bus van 5L te mixen terwijl ik dagelijks maar 300ML moet geven?
            Mix dit trouwens ook gewoon met kraantjeswater, pH 7 en een beetje, is dit goed?

Foto's volgen nog...

Grtz
            Last edited by Jackie; 24 September 2009, 21:57.

Comment

hee jackie,

ziet er allemaal heel mooi uit.
              Hoe zit het me de geur? Dit is voor mij namelijk wel een mooie inspiratie bron.
              Wat voor filter gebruik je?

grtz, zwaffel

Comment

Het Zwaffel,

gewoon een koolstoffilter waar ik zelf een ventilator ingebouwd heb...

Grtz

Comment

ik heb de voeding nog niet gebruikt dus daar kan ik je niks over vertellen
                  maar ik zou het niet doen met kraantjeswater (omwille van te hoge ph)
                  ikzelf gebruik spa blauw omdat die een ph gehalte heeft van 6 (juist goed voor een plantje)

grtjs olivier

Comment

Hi Jackie,
                    Even een antwoord op jouw vragen over de voeding,
                    Wanneer je begint met green sensation halveer je de normale bloeivoeding,(ik raad je wel aan deze evt. alsnog aan te schaffen)
                    Green sensation heeft normaal gesproken ook voldoende vermogen om de pk 13/14 te vervangen,deze hoef je dus niet meer extra te geven,
                    NPK is niet meer geschikt voor een bloeiende plant...(tenzij dit een langbloeiende plant is,dan zou je het in begin van de bloei nog mogen geven)

Dit zijn overigens richtlijnen,elke plant heeft zo zijn eigen behoeftes,en elke teler zijn eigen theorie hierover.

Ik zou zeggen,let goed op je planten,(foto zou handig zijn kunnen we meekijken)deze vertellen je wel of ze meer of minder behoefte aan voeding hebben.

Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Heey jackie,

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn omtrent je afzuiging. Ik ben van plan om ongeveer iets vergelijksbaars neer te zetten. De goed keuring van mijn vriendin is er. Ik zit alleen met een probleempje... Gezien het feit dat het alleen maar mogelijk is op onze slaapkamer heeft ze echter wel de eis dat ze er niks van ruikt. Laat eventjes weten hoe jij dit precies hebt gedaan.

tnx, Zwaffel

Comment

Hey Zwaffel,

dacht eerst ook men kast in men kleerkast te maken op men slaapkamer. Maar ze maakt nog net iets teveel lawaai. Zou dit kunnen verhelpen maar heb er nog geen tijf en zin voor gevonden
                        Heb gewoon een koolstoffilter gekocht in de growshop, naargelang mijn kastje, daar zelf in de ingang een ventilator ingebouwd, en daaraan een grote slang naar buiten. Heb niet echt geurhinder, het beetje dat ik heb is door dat er luchtspleten zijn , geen lichtspleten.
                        En ruikt eigelijk niet fel voor de moment. Kan nog wel komen, want de 5 andere plantjes staan nu ongeveer kleine drie weken in bloei en lijken allemaal vrouwtjes te zijn precies. Eentje, de mooiste is zeker een vrouwtje...

Grtz

Comment

dank u jackie, met wat aanpassingen zou hij dus best op een slaapkamer kunnen staan. Heel veel plezier met de bloei.

grtz, zwaffel

Comment

Nieuwe fotos ondertussen. Morgen staat het TOP44 vrouwtje zes weken in bloei en de vijf andere 3 weken in bloei. Denk echt wel dat de vijf andere vrouwtjes zijn, eentje ben ik zeker van, zie ook foto 1. Voor de rest doen ze het allemaal goed denk ik, zie niet echt problemen...

Grtz
                            Attached Files

Comment

Even een lekkere Haze Amnesia joint gerookt in een shopje in Emmen . Wel een leuk eind aan een lange dag naar een werkplaats in Nederland. 5 uur gereden, een paaruurtjes gewerkt, pizza gegeten en een klein bizar shopje ingedoken op de vierde verdieping, boven een chinees. Als je het niet weet waar et is, zal je er ook nooit komen denk ik. Maar men collega wist het toevallig . Lekker gezellige shop met super relaxe zetels en bangelijke wiet. Amnesia Haze, 8 euro voor 0,9 gram????? waar vind je dat nog tegenwoordig als Belg . In elk geval een super Weedje dat echt aan te raden is. Verder ook Crystal Bud en Monsanto ofzoiets. Minder vergeleken met de Amnesia natuurlijk maar ook echt lekker... Maar Amnesia, damn, ni normaal, daar kan je er echt geen drie van achtereen knallen of je komt niet meer recht

Al bij al weer een leuk avondje in het Noorden van het beloofde land

Grtz...

PS: foto's volgen aangezien ik men vrouwtjes nu moet missen...
                              Last edited by Jackie; 3 October 2009, 12:44.

Comment

Bezig...
                              X