Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAck Ronner :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: JAck Ronner

He Jackyboy,
    volg mn postje altijd nauwgezet op maar dit weekend moest ik veel gaan werken. Jammer dat je zo snel een oordeel velt man. Ik vond het heel interessant en de top 44 staat er nu bij op mn lijstje, waarvoor mn dank. Zou ook heel graag eens horen hoe het ermee gegaan is! Opbrengst, roken, ...

Grtz $iR
    sigpic

Comment

Comment

Een oogst maakt iedereen blij, zelfs zonder bericht

vale.

Comment

Ben ook wel benieuwd hoeveel j eraf hebt gehaald laat t binnekort ff wete

greetz Lzw
          Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

Comment

Hey,

nog is een vraagje. Heb heel veel paarse stelen eigelijk, beetje gezocht en zou wijzen op een zwavel tekort??? Klopt dit eigelijk en hoe kan ik dit oplossen???

Gaat over de 6 andere zusjes natuurlijk he

grtz

Comment

High,

Paarsverkleuring van stam stengel steel en/of blad kan vele oorzaken hebben. Hier http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...len-t5653.html staan een aantal mogel;ijke oorzaken.

Grtz

Comment

Gele bladeren

Hey,

we zitten echt op bijna alle planten met echt vergeelde bladeren. De ergste hebben we er dan al afgehaald . Voor de rest ziet het er niet slecht uit eigelijk, wel misschien wat rare toppen.
                KAn moeilijk aan de temp liggen denk ik, is meestal tussen 20 en 24 graden.Luchtvochtigheid gemiddeld iets boven 50 procent. Voor de rest elke dag 300ml per pot, 1,5liter dus, met daarin 1,5ml Plagron Green sensation.
                weet het echt niet...

Tips altijd welkom.
                Attached Files

Comment

Gele bladeren zou ik me geen zorgen om maken in dit stadium.
                  Je plantjes zijn bijna klaar voor de oogst dus die zijn langzaam aan het sterven .

Comment

Zou ik ook wel denken als ze geen paarse stelen zouden hebben. Bijna elk blad heeft eigelijk een paarse steel???

Maar ga me er niet te druk meer in maken, nog een paar weekjes, dan oogsten, drogen en kast afbreken...
                    Wel al een leuke ervaring geweest eigelijk...

Grtz

Comment

Hey

ondertussen is alles gedroogd. We hebben zo een goede 15 gram denk ik. Maximum 20 gram. Maar is echt wel goed. Rook meestal eentje per avond maar krijg deze niet altijd helemaal op . Smaak is nog niet 100 procent, maar we hebben hem eigelijk vergeten te spoelen. Ondanks dat vind ik de smaak wel lekker. De andere 6 moeten nog ,maximum twee weken denk ik. Hoop daarvan in totaal toch een dikke 50 gram af te halen. Moet echt wel haalbaar zijn. Zijn een vijftal mooie hoofdtoppen bij van ongeveer 15cm. Maar we zien wel .
                      Ben in ieder geval echt blij over de eerste oogst. En de volgende belooft ook zoiets te zijn. De toppen zien allemaal lekker sneeuwwit. En het leuke eraan is dat het wss een paar verschillende soorten zijn..

Ben echt benieuwd...

Grtz

Comment

Cool! Geniet ervan!
                        Bless

Comment

Safe Jack'O! Mooi geflikt! Jammer dat de opbrengst wat tegen viel maar volgens mij zal dat wel een goei rokertje worden.
                          Grtz $iR
                          sigpic

Comment

so dat voind ik echt wel een mooi microkweekje.

Comment

Oogst viel qua kwantiteit wel tegen maar de kwaliteit is echt super. Nu alles volledig droog is, en bijna op , is het echt wel een lekker rokertje. Je word er echt lekker high van, soms een beetje te tam, maar echt wel lekker. De rest nog een kleine twee weekjes en dan zijn ze ook klaar denk ik.
                              Beloofd ook veel lekkers ...

Grtz

Comment

Leuke kweek, heb het met interesse gevolgd. Laat het je smaken.

Grtz Monty

Comment

Bezig...
                                X