Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAck Ronner :)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: JAck Ronner
Klein en breed,
Beste manier is toppen,http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3540.html
Je kunt ook "dwarfen"http://jointjedraaien.nl/wietforum/f27/dwarfen-en-auto-flowering-t1552.html
De links om je vast op weg te helpen.
Veel info op het forum hierover.
Veel leesplezier.
Grts
Daniella
-
Kleine korte en brede planten, helaas niet echt eigenschappen die aan Haze verbonden zijn maar ja, toppen kan hier idd wel wat helpen.
Toch zou ik je in de toekomst aanraden, je zaden uit te selecteren specifiek op die microkweek, en meteen te zoeken naar soortjes die van nature al vrij laag en bossig worden (denk uitgesproken Indica types), dan zit je alweer een heel stuk dichter in die richting zonder actie te ondernemen, dan je bijvoorbeeld met Haze zal krijgen na toppen.
Veel succes ermee en houd ons op de hoogte!
Comment
-
Hey,
ja inderdaad, had al wel gedacht dat Haze niet zo geschikt zou zijn. Was eigelijk niets van plan, maar men maat had dan die zaadjes gekregen van iemand en ze laten kiemen in een auto
Die stond een hele dag in de zon dus was het ook lekker warm in.
Maar daar konden ze niet blijven staan dus had ik ze eerst in men klein aquarium gezet met daar een groeilicht op. En van het een kwam het ander en nu hebben we onze kast al. Heb gisteren eigelijk ook ineens een 70 watt hps besteld, anders duurt het veel te lang voor mij.
Maar ik hou jullie op de hoogte met foto's...
Comment
-
Hey
update:
we hebben andere zaadjes gaan halen, top44 seeds, een nieuwe koolstoffilter en groei en bloei voeding.
We zijn naar de organic earth geweest dus daar hangen labels op vandaar, dus kan niet echt zeggen welke voeding het juist is.
Groeivoeding: N-P-K 12-8-11
Bloei-actief: P-K 13-14
bladvoeding: Plagron PHYT-AMIN
We moeten wel nog wachten op de 70Watt lamp, maar die hebben we eigelijk pas nodig tegen de bloei. Ze groeien nu ook al goed eigenlijk.
Heeft iemand nog nuttige opmerkingen voor onze opstelling?
Greetz...
Comment
-
merci merci, hoop echt dak binnen een paar maandjes lekker ejointjes kan roken, zou echt super zijn. We hebben ondertussen nog 5 zaadjes met succes laten kiemen, worden misschien een experiment van vroege bloei . We hebben ook al 3 top44 seeds klaargelegd, hopendat deze binnen een paar daagjes teken van leven tonen. En dan maar hopen dat er niet teveel mannetjes bijzijn. Kan ik het eigelijk nog tijdig zien in de bloei of ben je dan meestal al te laat?
Greetz
Comment
-
update: alles mislukt
verkeerde voeding gegeven met te enthousiast te zijn. Twee van de drie reeds dood, de derde bijna... Maar kast helemaal hermaakt, en eind van de week zou men lamp van 70 w er zijn...
Dus belooft veel goeds, liggen nog 5 ontkiemde zaadjes te wachten om boven te komen, en nog drie die nog moeten kiemen...
Dus met enige vertraging hoop ik da alles uiteindelijk tot een lekker jointje leid...
Eens er leven is begin ik terug met foto updates...
Grtz
Comment
-
hoi,
zijn het terug haze's die zaden?
heb ook al eens rondje haze verkloot , had 5 zaden ontkiemt , laat ik ze toch wel lekker opdrogen tussen de watten zijn er dan toch 2 uitgekomen , bleken dan later 2 mannen te zijn
succes
greetz,Last edited by mr.blueberry; 18 August 2009, 22:20.
Comment
-
Hey heb je al es gekeken naar de scrog methode denk dat die perfect toepasbaar zou zijn in je hokje en dan moet je niet vrezen dat ze te hoog worden, gewoon tussen het net blijven weven of bevestigen. Voor de rest ziet alles er goed uitQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
Comment
Comment