Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAck Ronner :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: JAck Ronner

Blaadjes verwijderen onder op geeft een positief effect, als je ook ervoor zorgt dat ervoldoende voeding bij de plant komt.
    Misty heeft gelijk als ze zegt dat het een doel heeft. maar dat geld alleen voor in de natuur. deze kweken zijn geforceerd met maar een doel en dat is opbrengst.
    blaadjes weghalen bevordert de groei/bloei.

in de tomaten kweek worden ALLE bladeren aan de onderkant weggehaald. hoe mooi groen ze ook zijn. en dat gebeurd zo een keer inde week.

Comment

Mooie reply lednov.
      Zoals monty altijd zegt, snoeien doet groeien. Ik ben van hetzelfde principe: in de tuin kweek ik een mooie plant en probeer er alle blaadjes aan te houden, indoor echter wil ik een plantje waar ik van kan roken met de hoogst mogelijke kwalitiet.

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Denk eigelijk ook wel zo... Heb de twee mannelijke planten eruit gedaan en er een nieuw plantje bijgezet, ook een TOP44 plantje, dat na de derde internode is getopt. De rest ga ik laten groeien en proberen te scroggen. In tussentijd ben ik ook aan het horen achter stekjes bij men neef in Nederland . Komt wel goed uit dus...

to be continued

Grtz

Comment

Comment

Nieuwe foto's!!!

Nieuwe foto's dus... De kleintjes staan er nog niet bij op maar ze doen het allemaal super goed. Ons vrouwtje is lekker aan het bloeien samen met haar zus of broer De kleinste hebben we getopt daarm dat deze er wat raar uitziet Maar ziet er wel lekker compact uit. Nu zondag staat de grootste vier weken in bloei en de kleinste een week...

Hopelijk blijven ze doorgaan

Gtrz
            Attached Files

Comment

Nice Jack'O!
              De kleine mag misschien wel wat voeding krijgen niet? Suc6.

Grtz $iR
              sigpic

Comment

Mooi hoor jackie,
                En ik vind die kleinste helemaal niet raar,
                die vorm is prachtig!(idd wel iets vergelende blaadjes?)

Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Mooi compact plantje hoor.
                  Lijkt wel sla! :p

Succes en ga zo door!

Comment

Genoeg voeding?

Ik hoop dat ik goed zit met men voeding.
                    Voeg eigelijk alleen maar groei -en bloeivoeding toe N-P-K 12-8-11 en dan ook nog wekelijks PHYTAMIN op de bladeren. Ga denk ik volgende week PK 13/14 bijgeven. Zit ik hiermee goed? Geef de grote ongeveer 300ml per dag en de kleine 150 ml per dag. Kleintje wordt een van de dagen overgepot...

Tips altijd welkom

Grtz

Comment

Green Sensation

Weer een nieuwtje...
                      Ben vandaag grotere potten gaan halen en Green Sensation van Plagron.
                      In de growshop zeiden ze me ook dat ik de PK 13/14 wel al mag toedienen vanaf dat de lamp op 12/12 staat??? Kan iemand hier met zekerheid iets over vertellen?

Foto's volgen morgen waarschijnlijk. Onze kleintjes zijn ook mooi aant het groeien, blijven ook lekker compact...

Grtz

Comment

green sensation is toch ter vervanging van pk13/14 en enzymen dacht ik... Green sens wordt meegegeven vanaf week 5-6. Als je hier te vroeg mee begint is het mogelijk dat je toppen niet willen dikker en harder worden.
                        Ik gebruik geen pk 13/14.

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Van welk merk is je pk 13-14?

Grts
                          Daniella
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

PK 13/14 is van organic earth in maastricht zelf. Is een witte bus met een sticker van hun growshop op. En de jongen zelf zegt dat dit van in begin mag meegegeven worden. Eerst 2ml/liter en dit opvoeren naar uiteindelijk 4 ml/liter. En dit tot de laatste twee weken. Samen met Green Sensation. Hij zegt ook van nu te stoppen met de PHYTAMIN. Klopt dit wat?

Grtz...

Comment

pyth amin wordt aangeraden te gebruiken door plagron in de eerste 5 weken, dus is dat eigenlijk nog met de groeispurt erbij tot de echte bloei begint. Eenmaal er topjes zijn is het wel aangeraden voorzichtig te zijn en niet overdadig te gaan sproeien. Ik stop er ook meestal vroeger mee om problemen met toprot enzo te voorkomen, na de groeispurt ongeveer tot al mooie bolletjes met witte haren beginnen te komen.
                              Als je twijfelt kun je via dit forum ook een vraag stellen aan CIaze, hij is vertegenwoordiger van Plagron. Eens goed zoeken en je vind zijn draadje wel via search.

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Hey,

heb vanaf vandaag dus Green Sensation meegegeven. Ma nu is een vraagje, als ik nu PK 13/14 wil bijgeven, mag ik dit in dezelfde bus mengen? Of moet ik twee keer water geven dan?

De kleintjes hebben ook een mooier verblijf gekregen, maar niet voor lang, deze gaan deze week allemaal mee in bloei. Hopen op 5 vrouwtjes ofzo, we denken 6 vrouwtjes en 1 mannetje

Grtz

Comment

Bezig...
                                X