Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NL kloonverslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    NL kloonverslagje

    Korting op 420shop
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
    Mijn grootste zorg is eigenlijk of het plexiglas geen cruciaal licht tegen houdt...
    Bij klonen is een contante warmte belangrijker dan licht.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: NL kloonverslagje

      oei... dat van de bast afschrapen heb ik niet gedaan, is dat heel erg?
      Ja stekpoeder heb ik gebruikt, en ze ook schuin afgeknipt...
      Misschien beter dat ik de fan wegneem? Maar het wordt al 31graden hier in belgie...
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        Re: NL kloonverslagje

        Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
        oei... dat van de bast afschrapen heb ik niet gedaan, is dat heel erg?
        Duurt alleen ietsje langer ( paar dagen ) .

        De fan mag draaien maar niet rechtstreeks op je kloontjes, anders gaan ze uitdrogen.

        Grtz

        Comment


          #5
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #6
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #7
              Re: NL kloonverslagje

              Komt voor de bakker.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: NL kloonverslagje

                update 2:
                Fok, de kloontjes zien er minder goed uit:s.
                Ze zijn een beetje donkerder geworden en de blaadjes zijn gaan hangen. Ik heb ze daarnet perongelijk ook teveel water geven maar daar was niks aan te doen (heb zelfs geprobeerd het met een spons weg te halen), kan dit veel kwaad?




                Jongens ik ga op van de stress, kan iemand mij zeggen of het nog gaat lukken? Wat moet er dan veranderen meer warmte meer licht meer LV??

                Freak out!
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: NL kloonverslagje

                    ja ik heb hier nog wel een propagatortje liggen, maar het probleem is dat deze te laag is voor zo'n grote stekken. Normaal gezien zou ik wel kleinere stekjes knippen maar deze zijn eigenlijk gwn het 'afval' van een plantje dat getopt is geweest...

                    Peace out!
                    Last edited by CelisMan; 7 August 2009, 19:58.
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment


                      #11
                      Re: NL kloonverslagje

                      over dat licht teveel weet ik echt niets af, ik heb wel een topic waarin ik het over de lamp heb, misschien dat iemand daaruit kan afleiden of het geschikt is of niet?
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment


                        #12
                        Re: NL kloonverslagje

                        heb je nu een gloeilamp gebruikt dan?want deze zijn niet geschikt voor te kweken .
                        best voor te stekken is een tl ,omdat deze weinig warmte produceert en de goede kleuren spectrum bied.grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: NL kloonverslagje

                          Nee het is een gasontladingslamp, maar als je goed leest zie je ook dat het lampen zijn speciaal ontworpen om planten te laten groeien

                          ik kan me nu echt niet voorstellen dat dat zo slecht kan zijn?
                          En eerder vermeldde bobo al dat het licht minder belangrijk is dan de warmte...
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment


                            #14
                            Re: NL kloonverslagje

                            Wow ziet er goed uit ik denk dat je wel gaat slagen met de klonen.

                            Creatief hokje
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment


                              #15
                              Re: NL kloonverslagje

                              Oorspronkelijk geplaatst door yipz View Post
                              ik heb ze in een mini-serre gezet en elke dag een paar keer met een plantensproeier natgespoten, daarboven stonden dan 2 tl-lampen.
                              Als je stekken dus nat genoeg staan en de blaadjes lekker sappig aanvoelen aan je vingers zit je goed, anders zul je ze meer moeten natspuiten( 4-5 keer per dag )


                              misschien gewoon een doorzichtige plastic doos erboven zetten en de handdoeken weg doen.
                              Hoi CelisMan,

                              Yipz heeft een goede tip gegeven aan je, maar ook een minder goede tip...

                              Je stekjes 4-5 keer daags nat sproeien zou ik niet doen.
                              De stekken hebben geen wortels om voeding op te nemen, en deze nemen ze dus nu via het blad.
                              Als je teveel op de bladeren spuit, spuit je al hun voedings reserves eruit en kan het een lange rit worden voor er wortels aan komen, als ze komen...

                              Beter is om ze inderdaad onder een doorzichtige doos of een plastiek zak te zetten.
                              Deze lucht je 2 maal daags en ondertussen sproei die doos of zak vanbinnen goed nat, maar niet op de stekken.
                              Zo staan ze in een zeer hoge luchtvochtigheid zonder zelf zeiknat te staan.

                              Nog een kleine tip,

                              zet hun voeten droog ipv nat, zo moeten ze om water gaan zoeken, en heb je minder kans op wortel rot.

                              Succes,

                              Prutser

                              Comment

                              Bezig...
                              X