Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Denk niet dat je je zorgen moet maken over toprot. Als de blaadjes erond heeeel makkelijk loslaten , kan je verder gaan inspecteren binnenin de top. Maar volgens mij heb je tot nu toe nog geen toprot. Tbeste wat ik altijd doet is tbinnenste is opentrekken als ik echt echt twijfel.
Denk dat duhu bedoeld dat hij de eerste bruine pistels heeft gespot. De oudste pistels worden bruin en sterven langzaam af. Echter de plant maakt ook volop nieuwe pistels aan. Zolang de plant meer nieuwe pistels aan maakt dan er afsterven zit ze nog flink in bloeifase 2 (de toppen groeien) Worden er meer bruin dan dat er nieuwe witten bijkomen dan gaat e plant naar bloeifase 3 en begint de afbloei.
HALOOOO
en weer een updateje van uit urk
me haartjes zijn eigelijk al flink op weg om bruin te worden!
is het dus oogst tijd?
ik hoop dat de foto's een beetje duidelijk zijn!
ben nog maar een beginnen maar ik zou nog even wachten als ik jou was. Vind er nog best veel blonde haren op hebben staan. Ziet er wel erg goed uit je planten, lekker bezig
Een plant die weer begint te groeien???
Dat klopt niet...?
Ik moet zeggen dat je topjes er mooi uitzien. Alleen die bolvormige blaadjes zijn een beetje raar.
En dat ze weer begint te groeien? Zorg je er wel voor dat er geen licht naar binnen kan schijnen 's nachts. Anders kan je plant minder bloeihormonen aanmaken en in sommige gevallen gaat je plant weer groeien...
Check het even, want het ziet er wel een beetje raar uit
Succes, Bodahir
EDIT: volgens mij is je kastje wel lichtdicht... Hoe warm is het 's nachts en overdag??? Je stengels zijn namelijk wel extreem donker geloof ik...
Comment