Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty's Jamaica wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Monty's Jamaica wiet

Een en al genieten dat verslag van je!

Mooi uitgelegd dat klieven! Wist je dat ze in Gangpur, Sind, Berar en Nepal een stuk opium of een ander geestverruimend middel in de incisie geplaatst wordt om het narcotische effect te vergroten? Leuk weetje

Je blijft ons verbazen!

Greetz

Comment

hoi man, hebt net even je topic doorlezen . echt mooi zo'n thc vorming heb ik nog niet gezien bij planten onder spaarlampen heb nu een heel ander beeld van jamaicaanse planten ,dacht eerder dat deze een sativa zou zijn , mis dus , mooi korte en besneeuwde indica hoe smaakte het wietje waaruit je de zaden haalde?

ga je ook zaden ruilen van je jamaica?...

greetz,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
        Een en al genieten dat verslag van je!

Mooi uitgelegd dat klieven! Wist je dat ze in Gangpur, Sind, Berar en Nepal een stuk opium of een ander geestverruimend middel in de incisie geplaatst wordt om het narcotische effect te vergroten? Leuk weetje

Je blijft ons verbazen!

Greetz
        Dat heb ik idd wel eens gehoord, men maakt een rolletje van bijvoorbeeld zwarte afgaan en stopt dit in de klief, maar dan zonder stokjes zodat de klief weer dichtgroeit, zelf heb ik dit echter nog nooit geprobeertd

Grtz

Comment

Het is bijna zielig om te weten dat Jenny over twee weekjes heengaat als je ziet hoe goed ze haar best doet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr.bleuberry View Post
            hoi man, hebt net even je topic doorlezen . echt mooi zo'n thc vorming heb ik nog niet gezien bij planten onder spaarlampen heb nu een heel ander beeld van jamaicaanse planten ,dacht eerder dat deze een sativa zou zijn , mis dus , mooi korte en besneeuwde indica hoe smaakte het wietje waaruit je de zaden haalde?

ga je ook zaden ruilen van je jamaica?...

greetz,

Comment

Dacht altijd dat jamaicaanse weed qua uiterlijk op die afrikaanse weed
              geleek maar dat is wel een schoon exemplaar
              Keep up the good work !
              Ganja is my medication , ganja is my cure ;
              smoking marihuana for sure !!!

Comment

afghaan in je klief stoppen... ***evil mwehehehe*** ...
                Grtz $iR
                sigpic

Comment

High Cannaheads,

Jenny maars in zwartwit gefotografeerd, weers at anders.

En nog een paar trichomes foto,s Op sommige foto's is er in de voet van de trichomes een paars verkleuring waarneembaar. $ir smoke allot had dit ook al meteen opgemerkt toe hij de foto zag omdat hij dit zelf ook al is tegen gekomen. De oorzaak hiervan is mij nog een vraag. Wie het weet mag het zeggen ik kom er niet achter tot dusver.

Verder doet ze het prima. De topjes meer onderin en dieper in de plant
                  beginnen ook al aardig af te rijpen.

En bovenin gaat het ook super.

Grtz

Comment

Heeft volgens mij gesneeuwt in je growroom .
                    Ziet er prima uit monty. Mooie thricomes!

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ziet er weer goed uit Monty ga je volgen
                      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Comment

Nog even wat achtergrond info over Jamaica en zijn ganja

The holy herb

Alhoewel er verschillende rastagemeenschappen zijn, is de meerderheid van de rasta's nergens bij aangesloten; rasta is vooral een persoonlijke beleving. Wel is er een aantal leefregels. Er wordt 'Ital' gegeten, dat wil zeggen alleen natuurlijk voedsel, vegetarisch en zonder zout. Meest in het oog springend is het haardracht van de rasta's, de dreadlocksholy herbGanja in JamaicaGanja in Jamaica. A medical anthropological study of chronic marihuana useWijze van gebruik Jamaican rum.
                        Het drinken van cannabis Word als iets geheel anders gezien dan het roken van cannabis. Jamaicanen die afkerig zijn van ganja roken en dit ook nooit hadden gedaan, blijken (bijna) dagelijks ganjathee te drinken. Ganjathee word met name op het platteland veel als medicijn gebruikt. Voor ganjathee wordt echter niet dezelfde gerijpte en gedroogde plant gebruikt als de ganja die men rookt. Ganjathee wordt getrokken van de jonge, groene plant.
                        Veel Jamaicanen drinken ganjathee als medicijn waar verschillende helende en preventieve kwaliteiten aan worden toegeschreven. Zo zou de thee het lichaam sterk maken en je minder vatbaar maken voor ziektes. Ook wordt het veel gedronken als men koorts heeft of verkouden is. Daarnaast wordt ganja een goed anti-stressmiddel genoemd.

Grtz

Comment

idd het heeft in je hok gesneeuwt mooie toppen! ^^

Comment

Ganjah GeschiedenisRastafari
                            Haile Selassie
                            Last edited by monty; 20 December 2009, 22:22.

Comment

hoi

Monty hoe heb je dat gedaan, die foto's ik vind het super gedaan.
                              En niet te vergeten mooie planten
                              Doe zo verder

hopelijk reactie over hoe je de foto's heb bewerkt;

groetjes

de groene wolk

Comment

nu ik die van jou hierzo zie ben ik benieuwd naar die van mij :p you go monty!

Comment

Bezig...
                                X