Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb echter ook door het oculair van een speelgoedmicrootje geknipt 10 euri's bij de bartsmit met een redelijk resultaat. Onderstaande zijn niet van deze kweek maar dus door dat speelgoedding geknipt.
hopelijk reactie over hoe je de foto's heb bewerkt;
@ groene wolk
Voor simpele bewerkingen gebruik ik picasa, gratisch programma van google. Als ik wat uitgebruider wil bewerken gebruik ik ulead photoimage of fotoshop
Jenny Jamaica is vandaag bij de kapper geweest. Ik kon haar onmogelijk zo naar de slachtbank brengen met dat verwilderde bladkapsel. Ze heeft tenslotte een waardig einde meer dan verdient. Dus zo gezegt zo gedaan, jenny op de kappersstoel en knippen maar.
Na de knipbeurt haar even in de spiegel laten kijken zodat ze zich rondom goed kon zien.
Tot mijn grote verbazing kwam de kapper tijdens de knipbeurt een budje tegen dat pal op een groot fanblad groeide. We hebben hier al eens over gediscussieerd in het bladstekken topic van Tosti. Ik hield dit toen voor onmogelijk. Waarschijnlijk heeft Jenny dit meegekregen en besloten om me een lesje te leren. En idd ongelooflijk maar waar een bud pal op een blad. Me mening dus drastisch moeten bijstellen.
Door onvoorzichtigheid had de kapper per ongeluk ook een klein budje afgestoten
Deze ligt nu samen met de bladbud geforceerd te drogen op een externe hd.
Alleen al van de hars van de stelen van het grote blad kon de kapper een lekker rolletje vingerhash draaien.
Dit gaf eerst een knetter high om vervolgens langs me ruggengraat af te zakken tot in me tenen om dan weer langzaam van onderuit te vullen met een warm lichamelijk stoned zijn. De smaak was nog erg scherp maar dat was te verwachten met kakelverse vingerhash.
Jenny gaat nu een dagje in het solarium ze krijgt 24 uur licht met uvb en gaat dan donker en droog. Met de Kerst zal ze voor de bijl gaan.
Een gedeelte wil ik dan watercuren zodat ik in het nieuwe jaar een fijn rokertje heb, de rest word langzaam gedroogd en gecured op de conventionele manier.
mooi hoor! Heb nog nooit zon mooie gezonde plant gezien als die van jou. Je kweekkunsten zijn legendarisch! Heb zelf net ook geoogst en hangt te drogen. Wens je alvast een soepele kniphand toe zonder reuma achteraf.
Grtz
Last edited by bassassin; 24 December 2009, 00:50.
Comment