Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty's Jamaica wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Monty's Jamaica wiet

Jah die ongecurde, geforceerd gedroogde bud was mega scherp. Neus ging er van lopen en haren recht opstaan, maar dat wist ik van te voren. Ging meer om de potentie te testen en ja de ongeduld he. Als Jenny langzaam gedroogd is en goed gekuurd zal ze een heerlijk zacht zoet wietje worden, dat kon je er nu al uit proeven, tussen de scherpe chlorofyl smaak door. Bij het verkruimelen plofte er 3 mooie zaadjes uit.

Als test heb ik deze te kiemen gelegd, eens kijken of ze ook zo vers van de plant ontkiemen zonder te tratificeren.

Ben eens benieuwd, Jenny vanochtend donker gezet na haar mega kuur onder de zonnebank. De uvb heeft zijn werk gedaan. Nu dus nog ff afzien int donker voor haar.

Grtz

Grtz
    Last edited by monty; 24 December 2009, 10:12.

Comment

Ha neafke, zuut der lekker oet

Comment

heheh je kan al herbeginnen ^^ ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaat smaken maar dat horen we wel
        hoelang ga je ze nu in het donker zetten?

Comment

Dag of drie, denk dat zondagmiddag haar laatste uur geslagen heeft.

Grtz

Comment

Arme Jenny.
            Wetende dat haar laatste uur geslagen heeft.
            Ik hoop dat ze nog ff goed haar best voor je doet de laatste uurtjes
            en dat ze vooral niet de kantjes er van af gaat lopen.
            sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Hey Monty, twee van mijn Jamaica zaden zijn ook aan het open gaan. In geval van homoparen uithuwelijken die handel.

Comment

Ik kwam gisteravond laat thuis vant werk en keek rond 24:00 uur eens in me kiembakje, en jah hoor twee kerstkindjes geboren.

Op de laatste 2 foto's zie je duidelijk het wortelmutsje, het heeft een net andere structuur dan de rest van het worteltje. Hier zitten de ogen van de wortel en de statocyten
                deze beide plantorgaantjes wijzen de wortel de weg naar onder.

Het derde zaadje was al open en die heb ik geofferd om er eens binnenin te kijken.

Duidelijk te zijn zijn de lobblaadjes en het worteltje. Verder zitten er nog twee pakketjes voedsel in de kiem.

Deze leveren de energie die de keim nodig heeft om boven de aarde te komen en de wortel naar beneden te laten groeien.
                zodra de lobbladen boven de aarde zijn kan de fotosynthese beginnen. Het is van groot belang dat de plant meteen bruikbaar licht vind als ze boven de aarde is. de eerste uren boven de aarde bepalen voor een groot deel de verdere ontwikkeling van de plant. Gok dus niet maar zet al licht op je keimen ook als deze nog niet boven de aarde zijn. Het licht helpt overigens de wortel ook om zijn weg naar onder te vinden. Zie ogen van de plant

Grtz Monty

Comment

mooi om te zien! Goed dat je dit een keer duidelijk zegt want ook ik heb me schuldig gemaakt en er te laat een lamp op gezet. Wel zielig om zon mooie embryo op te offeren voor de wetenschap

Grtz
                  node voor node van klein naar groot
                  LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

mooie plaatsje, goede voor noobs.
                    als je niet beter weet heb je echt geen idee
                    recht is recht. krom is krom.

Comment

Dat was leerrijk.
                      Foto's zijn erg mooi.

Greetz,
                      zion

Comment

Comment

Hey coole foto`s monty en die bladbud hehe da heb ik ook nog maar enkel op internet gezien
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post

Is dat de afscheids tune voor Jenny Monty ?

Grtz,

Gert
                            sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

ze mag nog een nachtje.

Comment

Jenny is gekapt. Gisteravond haar uit het donker gehaald en haar kaalgeknipt.

Ik was vanochtend vroeg op, 05:00 uur, en maar aan het knippen begonnen. Rond de middag had ik 123 topjes geknipt en een kleine 200 bruikbare zaden eruit gepulkt.

Hele zaakje eens gewogen en bleek een kleine 120 gram nat te zijn.

Monty is er zeer tevreden mee en kan bijna niet wachten tot het droog is.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X