Ter inleiding ik ben met dit verslag begonnen op wf ik heb daar helaas heel wat negative reacties
gekregen in de 1 ste maand en toch volgehouden met het updaten van mijn verslag .
Helaas hebbe de meeste niet meer gereageerd , ik denk dat dit komt doordat mijn topppen lekker
wit zijn. Ik mijn eigen koers ben gevaren, en niet alles wat ze zeiden als pap naar binnen liet glijden. (overigens staat er wel heel veel goed advies)
ok mijn verslag deels gekopieert deels aangepast .
setup
1 kleine badkuip 40 liter potgrond met een toplaag hummes
verder geen groeivoeding .
5 sw stekken mooie wortels echt top stekken
5 spaarlampen met een wegwerpbbq blik als lampenkap (shame on me)
1 100m2 afzuiger
1 odorsok koolstoffilter
1tl 8 watt *
1 kast 180 bij 60 X 60
bloei voeding canna flores
1 rookmelder
pasieve lucht inlaat onder in de kast !
ze zijn trouwens gestart in een ongeschikt hok waar ze 3 dagen hebben gestaan !!
hier wat foto's daarna typ ik verder .....
1.5 week groei ik dacht in de scrog er mee .. ik had nog geen voeding gegeven
ik proberen scrog te zetten maar dit ging niet zoals geplaned de dames werden te groot
pappa moest de natuur ff een handje helpen zo hier en daar wat groot blad verwijdert bloeivoeding erbij om de pijn wat te verzachten dames op 12/12 voor de rust om te herstellen
en in de bloei te komen . om de drie dagen anders water naar behoefte niet te nat liever droog
3 dagen later wat is dit voor een paarden middel canna flores
gaan met die banaan !!
Het begon redenlijk te ruiken vanaf bloeidag 2 dus ff een filter gekocht
10 dagen later sw groeit nog 3 week door als je ze in de bloei zet mijn sterke dames hebben het scrog rek opgetild en het was niet meer fatsoenlijk terug te plaatsen daarom paarde middel
bloei dag 18 met de dagen word mijn lampen kap steeds minder volgende ronde moet ik echt iets beters bedenken (maar goed het werkt ) redenlijk veel thc ontwikkeling
bloeidag 28 hier heb ik ff geen woorden voor foto zegt meer ..
kijk dan nu begint het leuk te worden vanaf nu gaan we ze elke dag zien groeien !!!
ik hebe niet zo'n best foto toestel dus hier mijn zoom shot !!
Update 2 april :
3 dagen terug zag ik dat een van de 5 plantjes bijna niets was in vergelijking met de rest .
mevrouw was iets lager
mevrouw stond net niet in het licht
mevrouw was ooit aleens gefixt met een stuk plakband
mevrouw ontwikkelt maar 4 topjes ofzo
Ik heb mevrouw op de kop gehangen
nu heb ik ook wat ruimte gecreerd voor het opkomend ice kroost
omdat ik hand matig de verlichting doe kan ik dan zo de babies uit het duister halen
en kunne ze een heerlijke start maken ..
Maar goed ik kom ff terug op de dame die hangt .
Haar topjes werden iets droger en ik ben het eens gaan bekijken .
Het is geen grapje maar op deze topjes zit nu al meer thc dan je de meeste koffieshop aan wiet aantreft .
met andere woorden het is een maand oud en ziet er rookbaar uit .
ik denk dat ik het bewaar voor als ik een keer niets heb .. maar i ga het wel ff testen !!
De overige vier Dames lijken wel blij te zijn dat mevrouw weg is . t lijk of de toppen met de dag dikker worden sinds ze weg is
en de eerste haartjes worden oranje +- 2 procent van alle haartjes
dit was hem weer de groenten
gekregen in de 1 ste maand en toch volgehouden met het updaten van mijn verslag .
Helaas hebbe de meeste niet meer gereageerd , ik denk dat dit komt doordat mijn topppen lekker
wit zijn. Ik mijn eigen koers ben gevaren, en niet alles wat ze zeiden als pap naar binnen liet glijden. (overigens staat er wel heel veel goed advies)
ok mijn verslag deels gekopieert deels aangepast .
setup
1 kleine badkuip 40 liter potgrond met een toplaag hummes
verder geen groeivoeding .
5 sw stekken mooie wortels echt top stekken
5 spaarlampen met een wegwerpbbq blik als lampenkap (shame on me)
1 100m2 afzuiger
1 odorsok koolstoffilter
1tl 8 watt *
1 kast 180 bij 60 X 60
bloei voeding canna flores
1 rookmelder
pasieve lucht inlaat onder in de kast !
ze zijn trouwens gestart in een ongeschikt hok waar ze 3 dagen hebben gestaan !!
hier wat foto's daarna typ ik verder .....
1.5 week groei ik dacht in de scrog er mee .. ik had nog geen voeding gegeven
ik proberen scrog te zetten maar dit ging niet zoals geplaned de dames werden te groot
pappa moest de natuur ff een handje helpen zo hier en daar wat groot blad verwijdert bloeivoeding erbij om de pijn wat te verzachten dames op 12/12 voor de rust om te herstellen
en in de bloei te komen . om de drie dagen anders water naar behoefte niet te nat liever droog
3 dagen later wat is dit voor een paarden middel canna flores
gaan met die banaan !!
Het begon redenlijk te ruiken vanaf bloeidag 2 dus ff een filter gekocht
10 dagen later sw groeit nog 3 week door als je ze in de bloei zet mijn sterke dames hebben het scrog rek opgetild en het was niet meer fatsoenlijk terug te plaatsen daarom paarde middel
bloei dag 18 met de dagen word mijn lampen kap steeds minder volgende ronde moet ik echt iets beters bedenken (maar goed het werkt ) redenlijk veel thc ontwikkeling
bloeidag 28 hier heb ik ff geen woorden voor foto zegt meer ..
kijk dan nu begint het leuk te worden vanaf nu gaan we ze elke dag zien groeien !!!
ik hebe niet zo'n best foto toestel dus hier mijn zoom shot !!
Update 2 april :
3 dagen terug zag ik dat een van de 5 plantjes bijna niets was in vergelijking met de rest .
mevrouw was iets lager
mevrouw stond net niet in het licht
mevrouw was ooit aleens gefixt met een stuk plakband
mevrouw ontwikkelt maar 4 topjes ofzo
Ik heb mevrouw op de kop gehangen
nu heb ik ook wat ruimte gecreerd voor het opkomend ice kroost
omdat ik hand matig de verlichting doe kan ik dan zo de babies uit het duister halen
en kunne ze een heerlijke start maken ..
Maar goed ik kom ff terug op de dame die hangt .
Haar topjes werden iets droger en ik ben het eens gaan bekijken .
Het is geen grapje maar op deze topjes zit nu al meer thc dan je de meeste koffieshop aan wiet aantreft .
met andere woorden het is een maand oud en ziet er rookbaar uit .
ik denk dat ik het bewaar voor als ik een keer niets heb .. maar i ga het wel ff testen !!
De overige vier Dames lijken wel blij te zijn dat mevrouw weg is . t lijk of de toppen met de dag dikker worden sinds ze weg is
en de eerste haartjes worden oranje +- 2 procent van alle haartjes
dit was hem weer de groenten
Comment