Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen zoals belooft heb ik een paar fotos getrokken van men plantjes , dit is mijn eerste kweek en had hierbij wel wat vragen
    mijn plantjes waren op 3 sept op onkiemingsfase en waren 6 sept allemaal ontkiemd heb ze in potgrond gestoken en had ook daarbij wat vragen over de potgrond graag zou ik ook wel wat meningen krijgen van jullie of mijn plantjes er goed uitzien en wat ik moet doen voor ze toch een grote hoeveelheid knoppen te laten krijgen ben ook bezig met een inbouwkast voor als ze groter worden komt ook nog een topic van
    Attached Files
    Last edited by shiningsilverhaze; 14 September 2009, 18:26.

    #2
    Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

    Hey ziet er een mooie start uit
    Maar die 2 gewone lampen zou ik wegdoen en vervangen door TL of spaarlampen. Een gewone lamp geeft bijna geen bruikbaar licht enkel warmte
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

      ok is goed ik haal ze zo dadelijk weg en inplaats van die 2 haal ik er nog zoals die andere

      Comment


        #4
        Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

        Hoe hoog hangen je lampen? Zo op het zicht lijken ze nogal hoog te hangen namelijk. En beetje vreemde combi inderdaad. Mocht je daar wat over willen weten hier is een mooie link.http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...imte-t215.html
        En hier lees je een berg over de ideale grond
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1244.html
        Veel succes!
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #5
          Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

          ok danku maar zou de grond die ik nu gebruik ook goed zijn ? grtz




          Edit:heb de 2 lampjes weg gehaald kreeg al een paar reacties daarom
          Last edited by westport; 15 September 2009, 07:45.

          Comment


            #6
            Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

            Zal ook wel lukken hoor. Tenslotte ga je ze straks ook voeding geven neem ik aan.

            Kijk, het kan gewoon altijd beter. Volgende keer kun je misschien Bobo`s advies proberen en kijken of het verschil maakt. En verder moet je maar denken, het is onkruid. Het is familie van de brandnetel en die krijg je ook niet zomaar kapot.

            Zelf gebruik ik Batmix van plagron. 12 Euro bij de growshop voor 50 L.
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment


              #7
              Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

              en doe die 2 spaarlampen ook nog een 15 a 20 cm omlaag

              Comment


                #8
                Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

                Oorspronkelijk geplaatst door Kim View Post
                Zal ook wel lukken hoor. Tenslotte ga je ze straks ook voeding geven neem ik aan.

                Kijk, het kan gewoon altijd beter. Volgende keer kun je misschien Bobo`s advies proberen en kijken of het verschil maakt. En verder moet je maar denken, het is onkruid. Het is familie van de brandnetel en die krijg je ook niet zomaar kapot.

                Zelf gebruik ik Batmix van plagron. 12 Euro bij de growshop voor 50 L.
                Azo bedankt voor je reactie , ik geef ze momenteel enkel nitrozyme
                momenteel omdat ze klein zijn kan ik ze ook op nitrozyme grootbrengen want de meeste zeggen dat ik tijdens de bloei beter een hoofdvoeding geef klopt dit ? want namelijk ik wil wel een grote opbrengst van mijn planten en heb niet echt het geld momenteel daarvoor
                Edit:volgens mij geeft de foto een beetje een vals zicht lampen hanger er zo ongeveer 10 cm boven allemaal ik neem dadelijk een nieuwe foto voor een beter overzicht

                [HELP]Gelieve niet te dubbel posten aub?! Grtz[/HELP]
                Last edited by westport; 15 September 2009, 07:46.

                Comment


                  #9
                  Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

                  ok sorry dan heb ik nix gezegt

                  Comment


                    #10
                    Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

                    morgen post ik weer nieuwe fotos van mijn plantjes ze zijn nu aan het slapen xD

                    Comment


                      #11
                      Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

                      Dat is in ieder geval al een mooie start SSH...
                      Al denk ik niet dat je 10 plantjes met een paar spaarlampen groot gaat krijgen..
                      Het plantje links bovenaan begint ook duidelijk te strekken,hou dr in het oog.

                      Verder ziet het er allemaal prima uit!

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek

                        Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                        Dat is in ieder geval al een mooie start SSH...
                        Al denk ik niet dat je 10 plantjes met een paar spaarlampen groot gaat krijgen..
                        Het plantje links bovenaan begint ook duidelijk te strekken,hou dr in het oog.

                        Verder ziet het er allemaal prima uit!

                        Grts
                        Daniella
                        ja ik weet het maar dat plantje ga ik er tussenuithalen want hij heeft veel teveel gestrest door de pit die rond de blaadjes bleef gekneld zitten

                        Comment


                          #13
                          10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek DAG 9

                          DAG 9

                          hier is een foto van mijn 10 shining silver haze plantjes waarvan 1 gestretcht is maar die komt wel goed

                          had nog een vrag ik wil echt lowbudget blijven kan je zelf geen lamp ombouwen tot een betere lamp voor je planten ?

                          ander zal ik toch maar een hps lamp moeten halen
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek DA

                            heey je hebt toch al een draadje lopen he???
                            zit dit bericht in het andere draadje zobleeft je kweekverslag compleet ipv korte stukjes waar je dalijk geen overzicht over hebt
                            je zet 1 totale kweek in een draadje met al je vragen en opmerkingen

                            kijk maar eens naar mijn draadje

                            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t6688.html

                            mvg DH

                            Comment


                              #15
                              Re: 10 shining silver haze plantjes 1 ste kweek DA

                              Je kan ook spaarlampen halen en die plaatsen scheel bakken met geld
                              Kijk is bij micro kweken daar vind je genoeg info of in Misty's Abc
                              suc6
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X