Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste kweek

    Mooie plantjes hoor.

    Ik zie wel een tekort, kijk eens onder je pot naar wortels en denk eens aan overpotten.

    Groetjes,
    WS.

    Comment


      #17
      Re: eerste kweek

      ja ik heb er ook al aan gedacht, ik ga er eens mijn tijd voor nemen om het te doen.
      enig idee wanneer ik ze mag toppen?(de grootste)

      mvg

      Comment


        #18
        Re: eerste kweek

        Boven de derde of vierde internode
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #19
          Re: eerste kweek

          Weet er iemand als ik LED bij TL mag plaatsen? Zoja, hoe hoog?

          groetjes

          Comment


            #20
            Re: eerste kweek

            vandaag het grootste plantje overgepot. aan de fotos te zien is het wellicht een vrouwtje.
            Ik heb nog een derde zaadje ontkiemt en vandaag ook gepot.

            fotos hieronder

            groeten
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: eerste kweek

              ik heb van een vriend die tuinman is de meststof NPK 18 gekregen, mag ik ze dat toedienen? en zoja, hoeveel?

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: eerste kweek

                  Moest iemand hem/haar afvragen wat het resultaat hier was, het was teleurstellend.
                  Van de drie columbian plantjes Zijn er 2 mooie gegroeid en aangedikt, maar eens de bloei begon begonnen er zaadjes aan te groeien.
                  er groeiden ook wel plukjes aan maar de planten staken op de duur al hun energie in het aanmaken van zaden.
                  Oorspronkelijk dacht axel dat het hermafrodiet planten waren, maar ik weet niet of dit effectief klopte.
                  Ik zal hem vragen of hij nog foto's genomen heeft in de bloei evolutie en dan kan iemandt hier misschien verduidelijking over geven.
                  Nuja het was natuurlijk spijtig, maar hij had wel 2 zakjes vol zaadjes van mogelijke hermafrodiet planten en daarvan zijn de zaadjes heb ik gehoort 95%vrouwelijk klopt dit?
                  Ik heb namelijk zelf nu 3 van die zaadjes geplant en het zou wel intressant zijn om te weten
                  trouwens ik ben een vriend die ook het hele kweekproces ongeveer heeft kunnen meevolgen
                  Ik ben axel aan het overtuigen om een kweekverslag te maken van zijn buitenkweek dit jaar, en ik zal hem er aan herrineren die ook af te werken dit jaar
                  grtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X