Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ze gaan wel aardig strekken,
Waarom heb je je plantjes al op 12/12 staan? wil je ze klein houden?
mijne staan nu voor de 5de week op 18/6 en doen het prima!
geen voeding gaan geven he! alleen water + enzymen
en als je ze gaat overpotten tot de lobbladen ingraven!
trouwens een tip: Pot pas over als je aarde droog is dus niet nat gaan overpotten anders donderd alles uitelkaar!
voor de rest ziet het er wel goed uit..
regel een tl bakje (wie ik ook heb) en een tl licht je bent klaar voor 20 euri mischien iets meer.. maar dat is zeker beter voor jou plantje!
ze gaan wel aardig strekken,
Waarom heb je je plantjes al op 12/12 staan? wil je ze klein houden?
mijne staan nu voor de 5de week op 18/6 en doen het prima!
geen voeding gaan geven he! alleen water + enzymen
en als je ze gaat overpotten tot de lobbladen ingraven!
trouwens een tip: Pot pas over als je aarde droog is dus niet nat gaan overpotten anders donderd alles uitelkaar!
voor de rest ziet het er wel goed uit..
regel een tl bakje (wie ik ook heb) en een tl licht je bent klaar voor 20 euri mischien iets meer.. maar dat is zeker beter voor jou plantje!
succses man ik volg je!
Jup, idd, ik was eens een nacht nie thuis, ik ging kijke de volgende ochtend en blijkbaar stond mn lamp te ver af...dusja, die is omhoog beginne gaan, ik verschoot er zelf ook van, dat het zo snel ging...
En ja, ik wil ze idd klein houde, m'n kot is maar 80cm hoog dus dat zal wel moette...
En nog lampe kope zie ik nie zitte, het was de bedoeling alles zo goedkoop mogelijk te houde...
Wanneer kan ik ze eigelijk overpotte? En vanaf wanneer moet ik mijn bloeidagen beginnen tellen? En wanneer begint ie nou eindelijk met z'n internodes??
Kan aan mij liggen, maar volgens mij moet het net andersom.
Dus als je wilt overpotten, dan de boel nat houden, want juist als de grond DROOG is, valt alles uit elkaar!
Comment