Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
deze is echt mijn schatje, vind dat ie er mooi uit ziet...
De andere skunk blijft wat hangen en groeit blijkbaar trager, ben benieuwd hoe deze het gaat doen..
Totaalzicht van deze 2 plantjes...
En hier de Jamaican, let op de 2de van links, ben ik verkeerd of groeit die echt wel snel? Ik weet dat ze gestrekt zijn, maar ik heb maar 1 lamp voor deze 4, volgende week ergens verhuizen ze toch, dus laat ze zo maar ff...
Heb ook wat last gehad van 1 rups, ik zie er nu toch nerges geen meer...Heb vorige week ook wat beendermeel toegevoegt aan de grond, en wat zag ik??? DAAR KWAM SCHIMMEL UIT NA 2 DAGEN Heb er gewoon wat meer grond over gegooit, en dan wat melk verdunt met water en erover gekapt, heeft hij blijkbaar ook geen last van...
Last edited by Tekkillaz; 16 November 2009, 19:38.
Oeps het zijn nog baby's meer dan water hebben ze niet nodig Kill die rups vermoord hem en geef de melk aan de poezen.
Die melk gaat rotten in je aarde suffie.
Oeps het zijn nog baby's meer dan water hebben ze niet nodig Kill die rups vermoord hem en geef de melk aan de poezen.
Die melk gaat rotten in je aarde suffie.
meer dan water hebben die baby's niet nodig
tegen schimmel is melk goed, die melkzuurbacterien maken die schimmel kapot...heb 1L melk vermengt met 5L water, en maar 1x gegeven...
Die rups is al lang dood hoor =D En ik zou geen melk aan je poes geven, tenzij je je vloer onder de kots wilt
Zoals op de chat genoemd: 840 = voor groei (cool white / 5000k)
een kleurcode bestaat uit 3 cijfers, waarvan de eerste de zogenaamde kleurweergave-index weergeeft, en de laatste 2 cijfers de kleurtemperatuur. Code 840 betekent kleurweergave index tussen 80 en 89 (hetgeen goed is, 100 is maximaal), en kleurtemperatuur 4000 K.
Comment