Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek van Tekkillaz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 1ste kweek van Tekkillaz

    Hey,
    Plantjes zien er erg gezond uit. Leuke foto's ook.
    Een tip om het licht maximaal te benutten: maak van een blikje of iets dergelijks een reflector en bevestig die aan je lamp(aan de fitting als dat kan, bij die groene is het niet zo moeilijk, de andere zal wat meer denk- en prutswerk zijn). Want al het licht dat naar boven schijnt, verlies je. Is een beetje jammer natuurlijk.
    Veel grow-plezier verder!

    Greetz,
    zion

    Comment


      #92
      Re: 1ste kweek van Tekkillaz

      wat voor lampen heb je er boven hangen?
      ben van plan een gelijkaardig even amateuristisch kweekje op te zetten met spaarlampjes, kan ik in elk geval al eens kijken hoe jij het ermee doet!

      veel succes nog daar

      Comment


        #93
        Re: 1ste kweek van Tekkillaz

        Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post
        Hey,
        Plantjes zien er erg gezond uit. Leuke foto's ook.
        Een tip om het licht maximaal te benutten: maak van een blikje of iets dergelijks een reflector en bevestig die aan je lamp(aan de fitting als dat kan, bij die groene is het niet zo moeilijk, de andere zal wat meer denk- en prutswerk zijn). Want al het licht dat naar boven schijnt, verlies je. Is een beetje jammer natuurlijk.
        Veel grow-plezier verder!

        Greetz,
        zion
        Gaat voor de volgende kweek zijn. Ik ga een plaat maken die helemaal wit geschilderd word, met nog eens halve cola blikjes er op gevezen en een stuk of 6 spaarlampen op

        Comment


          #94
          Re: 1ste kweek van Tekkillaz

          Oorspronkelijk geplaatst door Tekkillaz View Post
          Gaat voor de volgende kweek zijn. Ik ga een plaat maken die helemaal wit geschilderd word, met nog eens halve cola blikjes er op gevezen en een stuk of 6 spaarlampen op

          Hey Tek,

          Lekkere toppies.

          Ik zou voor 1/2 liter blikjes gaan.
          Stukje langer pcies goed voor een spaarlamp.

          Suc6 met je kweek

          Grtz,

          Gertie
          sigpic

          Gertie's bescheiden bloemen tuintje

          Comment


            #95
            Re: 1ste kweek van Tekkillaz

            hey, ik zit nu met men laptop naast men plantjes, en was zo even aan't denken:

            zou ik de onderste (echt hele kleine) topjes af kunnen knippen, zodat ze meer concentreert op hoofdtopjes? Of geef ik dan te veel stress?

            grtz

            Comment


              #96
              Re: 1ste kweek van Tekkillaz

              niet teveel pielen met je plant, laat moeder natuur haar werk doen
              sigpic

              Comment


                #97
                Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                Oorspronkelijk geplaatst door Tekkillaz View Post
                hey, ik zit nu met men laptop naast men plantjes, en was zo even aan't denken:

                zou ik de onderste (echt hele kleine) topjes af kunnen knippen, zodat ze meer concentreert op hoofdtopjes? Of geef ik dan te veel stress?

                grtz
                Ja dat kan. De aller onderste topjes zullen weinig licht ontvangen en hierdoor klein en fluffie blijven. Je kunt deze er afhalen of laten zitten. Dat is een beetje een persoonlijke keuze.

                Comment


                  #98
                  Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                  ze moeten nog wel 4 weken hoor ze zijn pas 2 weken in bloei
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #99
                    Re: 1ste kweek van Tekkillaz



                    Comment


                      Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                      Mooi resultaat als je kijkt dat er slechts iets van een 60watt aan spaarlampen hangen voor 3 planten, die dan ook niet optimaal opgesteld zijn. Hoe hoog zijn de plantjes ongeveer? Ik gok een 40tal cm. Volgende keer kun je door reflectors en 2 weken groei voor je ze op 12/12 zet, je oogst een pak verhogen.

                      Comment


                        Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                        Oorspronkelijk geplaatst door s0lar View Post
                        Mooi resultaat als je kijkt dat er slechts iets van een 60watt aan spaarlampen hangen voor 3 planten, die dan ook niet optimaal opgesteld zijn. Hoe hoog zijn de plantjes ongeveer? Ik gok een 40tal cm. Volgende keer kun je door reflectors en 2 weken groei voor je ze op 12/12 zet, je oogst een pak verhogen.
                        grootste is 60cm, kleinste is idd 40cm

                        Comment


                          Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                          Gogogo Tek mag je die 1 ne plant nu laten staan???
                          God was never on your side..

                          Comment


                            Pc
                            Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                            Comment


                              Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                              hoe is het nog met de planten, die zitten al dicht bij de oogst wss?

                              update?
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                Re: 1ste kweek van Tekkillaz

                                Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
                                hoe is het nog met de planten, die zitten al dicht bij de oogst wss?

                                update?
                                is al lang gekapt en opgerookt, vond hem heerlijk, toch voor eerste kweek :p

                                Comment

                                Bezig...
                                X