Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zion's iniminikweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Zion's iniminikweek

    Weet ge methos. Mij is het opgevallen, dat ze na nen tijd der wel mee kunnen omgaan.
    Af en toe het onderwerp wiet nog is boven hale, grapken over maken, enz. En na nen tijd hebbe ze al snel door da het u dagelijks leve ni echt schaadt.
    Het is bij mij nu wel al een dikke 2 weken geleden da ik nog heb gesmoord en ik merk da ik er totaal geen nood aan heb.
    Maar aan leren over kweken blijf ik verlsaafd.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #17
      Re: Zion's iniminikweek

      Ik besef me wel erg goed dat ik best bevoorrecht ben met m'n ouders, dat ik gewoon die planten in de tuin mag zetten
      Zolang ik niet allemaal lampen ga gebruiken, vinden ze het best

      Maarja, aan alles komt een einde

      Comment


        #18
        Re: Zion's iniminikweek

        Balen man,, kloten dat het niet mag

        Guerlilla is een goede oplossing,, heb je vaak leuke opbrengsten,,


        Probeer zo min mogelijk te laten merken,, veel dingen opbergen die ze nog niet gezien hebben,,

        En verwijderen!


        Succes ermee kerel!

        Comment


          #19
          Re: Zion's iniminikweek

          Oorspronkelijk geplaatst door zion
          Weet ge methos. Mij is het opgevallen, dat ze na nen tijd der wel mee kunnen omgaan.
          Af en toe het onderwerp wiet nog is boven hale, grapken over maken, enz. En na nen tijd hebbe ze al snel door da het u dagelijks leve ni echt schaadt.
          Het is bij mij nu wel al een dikke 2 weken geleden da ik nog heb gesmoord en ik merk da ik er totaal geen nood aan heb.
          Maar aan leren over kweken blijf ik verlsaafd.

          Greetz,
          zion
          same here heb ze al zelfs documentaires laten bekijken die over weed gaan
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #20
            Re: Zion's iniminikweek

            Mijn ma heeft tot nu toe nog alleen maar "negatieve" documentaires gezien.
            Over het hele coffeeshop gedoe in NL. Dat de wiet opgefokt is en dergelijke.
            Welke docu's heb jij dan laten zien?

            Greetz,
            zion

            Comment


              #21
              Re: Zion's iniminikweek

              de-geschiedenis-van-cannabis.html. Je kan ze mischien deze eens laten zien .

              Grtz

              Comment


                #22
                Re: Zion's iniminikweek

                Aha ja die docu "Magic Weed - History Of Marijuana" is wel mooi.
                Thanks bobo

                btw Methos, wat zeiden ze na die docu's te hebben gezien?

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #23
                  http://video.google.com/videosearch?q=m ... tesearch=#
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    #24
                    paar argumentjes, zeggen dat je of je nu zelf kweekt of niet hoe dan ook smoort en als je het op straat koopt kans is dat er chemische rommel op zit die schadelijk is.

                    dat nie gevaarlijk is, er bestaat geen overdosis

                    of je kan ze wijsmaken dat het is voor te verkopen aan vrienden en een centje bij wil verdienen maar je zelf nie smoort

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                      paar argumentjes, zeggen dat je of je nu zelf kweekt of niet hoe dan ook smoort en als je het op straat koopt kans is dat er chemische rommel op zit die schadelijk is.

                      dat nie gevaarlijk is, er bestaat geen overdosis

                      of je kan ze wijsmaken dat het is voor te verkopen aan vrienden en een centje bij wil verdienen maar je zelf nie smoort
                      Ja want de gemiddelde ouder vindt dealen veel minder erg dan gebruiken?

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                        paar argumentjes, zeggen dat je of je nu zelf kweekt of niet hoe dan ook smoort en als je het op straat koopt kans is dat er chemische rommel op zit die schadelijk is.

                        dat nie gevaarlijk is, er bestaat geen overdosis

                        of je kan ze wijsmaken dat het is voor te verkopen aan vrienden en een centje bij wil verdienen maar je zelf nie smoort
                        Wat is nu eigenlijk het nut om maanden na dato nog te posten? Wat posts omhoog halen ofzo?
                        Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik persoonlijk, maar ook een heel pak anderen, zich ergeren aan het 'bumpen' van oude threads/posts...
                        Hou dus de datum van de thread en vorige post in de gaten en let vooral op 'hoe nuttig is mijn post (nog)'....

                        Comment


                          #27
                          Wellicht tijd voor een slotje ? Kan je m wel nog lezen, maar niet meer reageren....
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #28
                            Slotjes op kweekjes worden maar zelden gedaan, maar misschien is het wel een oplossing voor dergelijke zaken ja. Indien er nog vragen moeten gesteld worden daar is daar vast een overeenkomstig subforum voor

                            Comment


                              #29
                              "closed"

                              grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X