Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

micro kweek lemon skunk low budget

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    micro kweek lemon skunk low budget

    Korting op 420shop
    hallo , dit is mn tweede post en direct al een kweekverslag ..
    omdat ik er zelf niet veel van ken en dacht zo hier wat advies te kunnen krijgen .

    heb mn zaden gisteren in jiffy pellets gestoken behalve 1 want ik wou zien of het verschil ging maken , vandaag zag ik dat het zaadje dat ik in gewone aarde gestoken heb al boven de grond kwam en de andere niet ...

    heb ze nu allemaal al onder tl lamp coolwhite gezet + een tornado van ander kleur ( weet niet of dat goed of slecht is want ik heb hier al iets gelezen waar stond dat je die wel kon combineren voor de groei maar soms dan ook weer niet)
    + heb ik nog een gewone lamp gehangen voor de warmte want de planten staan op mn zolder het is er niet te warm .(nu is het er rond de 25 graden met de lamp)

    voor de bloei ging ik deze 250 watt hps + fitting enzo bestellen bij alien , maar weet niet of ik hier goed aan doe ?

    Plagron Terra Grow als voeding voor de groei
    PK-13-14 Plagron voor de bloei

    zo staat het er nu voor , updates volgen indien er geintresseerden zijn , en zeg me aub wat ik fout of beter kan doen .

    grtz wolk

    #2
    Re: micro kweek lemon skunk low budget

    [QUOTE=wolk;93456]hallo , dit is mn tweede post en direct al een kweekverslag ..
    omdat ik er zelf niet veel van ken en dacht zo hier wat advies te kunnen krijgen .

    heb mn zaden gisteren in jiffy pellets gestoken behalve 1 want ik wou zien of het verschil ging maken , vandaag zag ik dat het zaadje dat ik in gewone aarde gestoken heb al boven de grond kwam en de andere niet ...

    heb ze nu allemaal al onder tl lamp coolwhite gezet + een tornado van ander kleur ( weet niet of dat goed of slecht is want ik heb hier al iets gelezen waar stond dat je die wel kon combineren voor de groei maar soms dan ook weer niet) ik ben niet van de micro grow maar ik weet wel dat je blauw en koud moet hebben geen lampen met teveel rood geel achtige straling
    + heb ik nog een gewone lamp gehangen voor de warmte want de planten staan op mn zolder het is er niet te warm .(nu is het er rond de 25 graden met de lamp)

    voor de bloei ging ik deze 250 watt hps + fitting enzo bestellen bij alien , maar weet niet of ik hier goed aan doe ?
    die lamp is een optie maar je moet eerst voor je zelf bepalen wat je eisen zijn en wat je kan dus wat voor ruimte wil je gaan belichten in m2 misschien is dan een 400 of 600 een betere optie maar moet dat dus voor jou zelf bepalen wat voor jou idiaal is als je ruime hoogte hebt zou ik altijd voor 600 watters gaan maar je moet dan rekening houden met de afstand naar de planten toe je moet altijd je 10 % van je wattage in cm van plant hebben dus
    250 watt 25 cm
    400 watt 40 cm
    600 watt 60 cm
    aan gezien je op zolder zit zou je dan ook kunnen zeggen ik doe aan de zijkanten 250 watters en in het midden 400 watters zijn allemaal de mogelijk heden wat je voor jou moet bekijken
    Plagron Terra Grow als voeding voor de groei
    PK-13-14 Plagron voor de bloei

    zo staat het er nu voor , updates volgen indien er geintresseerden zijn , en zeg me aub wat ik fout of beter kan doen .
    je moet je lamp wat laten zakken of je potjes omhoog zetten tot +- 2-5 cm van de plant af anders krijg je last van strekende planten die opzoek gaan naar licht en dus lang dun en lelijk worden


    grtz wolk[/QUOTE]


    hoop je hiermee een beetje op weg te hebben geholpen grtzz DH

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: micro kweek lemon skunk low budget

        qua oppervlakte kan je een 400 pakken
        qua hoogte is een 250 misschien een betere optie

        ff kijken wat de rest van de mensen zegt op jou draadje
        ik ben niet zo van de microkweek

        Comment


          #5
          Re: micro kweek lemon skunk low budget

          heb nu nog vlug die 250 watt hps +vsa en fitting besteld van alien en terwijl nog een droogrekje in de hoop er ooit iets op te kunnen leggen .


          als dat te weinig zou zijn dan los ik het dan wel op .

          grtz wolf
          Last edited by wolk; 31 October 2009, 21:00.

          Comment

          Bezig...
          X