Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skafe's Grote Knal

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Skafe's Grote Knal

We hebben besloten om voor bondage te gaan. SM voor gevorderden, zeg maar

De foto's spreken voor zich
    Attached Files

Comment

Dat ziet er bijlange nog niet zo slecht uit skafe. Het kan wat langer duren omdat je met SL zit, maar de scheutjes gaan zich mooi terug naar het licht richten.
      Hou ze zo laag mogelijk en blijf ze heel goed geleiden. De mijne liepen echt over de grond... Probeer echter het onderaan zo luchtig mogelijk te houden. Eenmaal je merkt dat de zijscheutjes naar boven beginnen komen en niet meer onder controle te houden zijn zou ik aanraden om over te schakelen op 12/12.
      Hoeveel plek heb je eigenlijk voor een plantje? Ik zou toch zeker ruim voor de helft overschakelen! Eenmaal je het wat onder de knie hebt en je een soortje begint te kennen bijvoorbeeld is het zeker mogelijk hoor met een hele kleine hoogte.
      Dat vocht op de bladeren merk ik soms ook wel eens op. Ik denk dat ik het meestal opmerk daar waar 2 bladeren elkaar raken. Volgens mij is het gewoon vocht dat afgescheiden wordt door het blad.

Grtz $iR
      Last edited by SirSmokeAllot; 8 December 2009, 01:58.
      sigpic

Comment

Mooie knallen!

Dat buigen ga ik binnenkort ook maar s toepassen.
        Looks interesting.

Grtz

Gertie
        sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Als je gaat buigen kan je misschien groot uitgevallen nagels nemen ( weet ff niet meer hoe dat precies heet) zal wel even en foto maken. Deze verkoen ze bij de tuin centrums. Steek je over de plant zo de grond in.
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

hey skafe ik ga je alleeen al volgen omdat je stadsgenootje bent .........
            en natuuurlijk vanwege die groote knal ....wahhaahdit laatste was een grapje hoor .....hoe staat het met die spruiten nu van je ....
            overgens he ik ook een bonzai wiet boompje ......lowstress heet dat geloof ik ,...maar hij staaat nu al 2 maanden onder me aqarium dus hij mag ook niet te groot worden ,....ik zal morghu wat fotos ,van mijn mini bonzaitje maken ....oke laterssssss...ik ga weer verder ....
            Last edited by kaatje; 8 December 2009, 11:25.

Comment

Dat vocht op de bladeren merk ik soms ook wel eens op. Ik denk dat ik het meestal opmerk daar waar 2 bladeren elkaar raken. Volgens mij is het gewoon vocht dat afgescheiden wordt door het blad.

ghehehe
              daar had ik ook last van en dat was zoals $ir zegt enkel waar 2 bladeren elkaar overlapten. wat iuk deed was elke dag daar heen kijken en als ik dat zag deed ik het vochtige blaadje zeg maar boven dat het als het ware op kon drogen en als het te erg werd of het blad begon top te bedekken dan haalde ik hem weg.
              voor de rest ziet netjes uit

Comment

ik volg je ook!!
                node voor node van klein naar groot
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Jeah volgelingen!

Er is inmiddels voeding aangeschaft, Plagron Terra Grow en Bloom. Gister heb ik een halve liter 10% aangemaakt (pipetjes zijn handige dingen!) en ze hebben beide een klein beetje gekregen ,+/- 100 ml voor Flufje en +/- 50 ml voor Pufje. Niet dat ik het gevoel heb dat ze het al nodig hebben, want de nieuwe scheuten zijn nog steeds mooi groen, zonder tekenen van tekorten. Maar ik moest het gewoon even proberen.

Beide dames gaan goed, Flufje blijft wel erg achter op Pufje, maar ik voorzie bij haar nog wel een groeispurt. Die heeft ze nog niet echt gehad namelijk ,in vergelijking met Pufje dan.
                  Pufje gaat erg goed, ze was ongelooflijk snel hersteld van het buigen, ondanks dat de LST actie bij haar toch wel drastisch was. Gister wat meer spanning gezet op de elastiekjes om haar nog war lager te krijgen.

Dit weekend komen er wel wat verse foto's!

Edit: Ik heb het licht op 12/12 gezet. De dames zijn precies een maand gegroeid.
                  Last edited by Skafe; 11 December 2009, 01:31.

Comment

Jonkheer Bassassin
                    sigpic

Comment

Ik voel mij vereerd met de recommandatie voor nieuwen schildknecht der rondetafelconferentie der LSTpioniers.

Tezamen kunnen wij op zoek naar den Heiligen Graal.

Comment

doe uw malienkolder maar af en maak die borst maar nat o gij protege van de buigknapen! Voel de wroeging van mijn hellebaard terwijl ik u neerstrijkend aanschouw en u voeg bij de bewakers van de eeuwenoude heilige lst eed. Gij zult uw kennis en kunde voor het welzijn der mens ter strijde nemen tot het lot u gevonden heeft!

Grtz sir bassassin
                        node voor node van klein naar groot
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Mijnen malienkolder is afgedaan, de borst is natgemaakt en mijnen olifant opgezadeld.

Als dank voor deze grote eer heb ik een aantal foto's! Deze zijn gemaakt op donderdagavond, net na hun eerste nacht op 12 uur. Gisteravond stonden ze er weer prachtig bij. Beide dames groeien goed, zelfs Flufje begint te spurten! Vermoedelijk heeft ze de spurt ingezet na de schrik van 6 uur minder licht.

Ik heb ze stiekem nog een klein beetje 20% voeding gegeven, want dat kunnen ze wel hebben, zo'n lage dosis en hoeveelheid. Verder moet ik me nog even in lezen over het bijvoeden. In grote lijnen ga ik het schema van plagron aanhouden, dus de eerste 2 weken van de bloei nog voeden met terra grow en daarna over op de terra bloom (of was dat een advies van Sir..? ik was neit helemaal nuchter toen ik dat aan het bekijken was..). Ik ga in ieder geval niet ineens 100% voeding op de dames gieten, dat waarderen ze vast niet. Ik ga er overigens vanuit dat er praktisch geen groeivoeding nodig zal zijn. De Big Bang is een flinke groeier en de meesten kwekers melden dat bijvoeden in de groei niet echt nodig.
                          Voorlopig heb ik nog wel eventjes om goed te studeren op wat een verstandig schema zal zijn. Tips zijn zeer welkom!
                          Attached Files
                          Last edited by Skafe; 12 December 2009, 17:19.

Comment

Skafe,

Heb je niet de mogelijkheid om een slang(etje) in je pot te hangen ?
                            Onderin je pot plaatsen en dan een paar gaatjes/sneetjes erin maken.

Dan kun je van onderaf voeden (via de slang) en loop je minder risico om te overvoeden. Zo heb ik het althans begrepen.

Weet trouwens niet zeker of je niet je wortelstelsel gaat verzieken wanneer je nu een slang erin zou gaan hangen.
                            (misschien voor de volgende kweek dan hehe)

Grtz,

Gertie
                            sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Gertie,

Voor deze kweek ga ik het niet doen, maar ik heb er wel over na zitten denken. Maar het is zeker iets om te overwegen voor een volgende kweek. Alhoewel het niet echt nodig is, in de natuur komt het water ook gewoon van boven.

Comment

yo skafe
                                Hoe oud zijn je plantjes nu? sinds ze in de grond staan na verpotting of bijvullen. niet te vroeg bijvoeden he man, alhoewel 20% wel niet zo heel veel kwaad zal kunnen.
                                Let op voor vergelende vingertoppen die uiteindelijk wat 'verbranden' (bruin, droog en dood). Dat is een teken van overvoeding.

Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X