Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skafe's Grote Knal

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Skafe's Grote Knal

Oorspronkelijk geplaatst door Kristoffer View Post
    Hey skafe, das echt wel kut van die herma... Mijn vriendin beschuldigt me ook al dat ik mijn plantjes liever zie dan haar

Lol Kristoffer & Skafe,

Kan ik me aanmelden voor jullie clubje ?

E.e.a is vast vrouwen eigen (uitgezonderd vrouwelijke JD leden )

Kreeg ook al zulke verwijten naar mijn hoofd geslingerd van meisjelief.

Voorheen was het mijn computer die de boel verstoorde, nu is het mijn plantje.
    Vrouwen...................... je kan beter wiet verbouwen.

Gertie
    Last edited by Gertie; 15 January 2010, 18:49.
    sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gertie View Post
      Vrouwen...................... je kan beter wiet verbouwen.
      Amen, broeder, amen.

Comment

Zeer binnenkort foto's!

Laats,

Skafe
        Attached Files
        Last edited by Skafe; 20 January 2010, 11:18.

Comment

Ey Skafe,

Gewoon een paar 1/2 liter blikken kapot knippen en naast elkaar op je bak monteren. Werkt prima als reflector.
          (bullet energiedrink 1/2ltr bij ah bonus 0,60 ofzo)

En wbt die zware afzuiger. Als je die in zo'n kastje gebruikt knalt je lv naar beneden. In combinatie met een koolstoffilter zal dat wel anders zijn i guess maar heb daar geen ervaring mee. Blaas zonder filter hier.

Als ik mijn afzuiging op 180m3/h laat draaien heb ik een luchtvochtigheid
          van onder de 30%. En dat is wanneer ik een grote emmer met een donkere
          handdoek in mijn kast heb staan.
          In ieder geval voor zorgen dat je de afzuiger heel precies kan regelen.
          Iets te veel zorgt voor lage lv iets te weinig zorgt voor hoge temp.
          Zo heb ik dat tot nu toe iig ervaren bij het kweken in een kast(je)

Anyway.

genoeg geouwehoerd weer.

L8rs

Gertie
          sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Comment

hoy Skafe,

In de aquariumshop kun je reflectoren kopen voor TL's voor ieders beurs. Uiteraard zijn de duurdere, met hamerslag, de betere...
              suc6 nog met de studies!

grtz $iR
              sigpic

Comment

heb je verslag net helemaal door gelezen en vindt het prachtig wat je doet
                blijf kijken en w8 op de foto's

Comment

Update!

Bloeidag 31.

De dames hadden nogal water tekort.. Ze stonden er slecht bij, alle bladeren hingen en een aantal zijn flink geel geworden. Hoewel dat waarschijnlijk een tekort aan het een of ander zal zijn. Iemand suggesties?

Na het water geven stonden ze er snel stukke beter bij. De foto's zijn ongeveer 3 uur na het bewateren genomen.

Enjoy!
                  Attached Files
                  Last edited by Skafe; 24 January 2010, 22:35.

Comment

Weet niet of ik het goed heb maar probeer het toch, hecht er dus geen waarde aan De gele bladen wil zeggen dat ze hun voeding op is uit de aarde de plant gaat dus voeding uit de bladeren halen heel normaal aan het einde van de bloeifase.

Comment

Daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar ze moeten nog wel een paar weken..

Comment

Geef je voeding mee in je water?
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Zo af en toe. De laatste keer was ongeveer een week geleden, toen hebben ze per plant 250 ml, 20% bloei voeding gekregen. De volgende dag waren er een aantal verbrande bladpuntjes, dus ik ben er vanuit gegaan dat het wel even goed zit met voeding.

Ze staan nu 4 en een halve week, en volgens greenhouse moeten ze 8-9 weken. Dus ik heb nog ongeveer 2 weken om voeding mee te geven, dan moeten ze op een puur water dieet.

Comment

Ja dat is een goeie, het zou (door verbranding) te veel te snel kunnen zijn. Of toch een te kort.. Je zou nu nog eens een klein beetje kunnen proberen.
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Ik heb even een topic geopend in het bladproblemen deel: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...nd-t10083.html. Even afwachten wat de pro's er van zeggen, ik kan er zelf niet zoveel over zeggen, vanwege gebrek aan ervaring..

Comment

Kerel voeding geven is mijn advies!!!
                                Je plantjes hadden inderdaad een water tekort en hebben nu ook een voedingstekort
                                en je geeft 250 ml waarvan 20% voeding ? dus 200 ml water en 50 ml voeding veel te veel man! Zo werkt het niet. Wij mensen krijgen aan het begin van de week ook niet 10 pizza's die we meteen moeten op eten om daar de rest van de week mee te leven. Geef je planten wat meer gedoseerd voeding. En doe dat dan om elke waterbeurt. Dus ene beurt wel andere niet. Ik weet niet meer precies wat voor voeding je eigenlijk gebruikte ? Ik heb simpele voeding van de intratuin voor elke bloeiende plant en daar gebruik ik maar 10 ml van per liter! 50 ml bij 200 ml water is dus veel te veel. Meestal staat er op de verpakking hoeveel je moet gebruiken per keer (Bij plagron, Canna, enz.) anders moet je dat even hier rond vragen!
                                Succes, Bodahir

Comment

Bezig...
                                X