Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De opbrengst is niet groot in kwantiteit, maar wel in kwaliteit! Gisteravond een paar stevige jointjes gerookt, nog steeds behoorlijk scherp, maar een lekkere, best zoete nasmaak. Iedereen is flink stoned geworden, dus een geslaagd feestje! Helaas was ik te stoned om de mooie stoner quotes te onthouden..
terugkijkend op het kweekje zijn er veel mogelijk verbeteringen, en bij de volgende kweek gaan we die ook toepassen! en stiekem sparen voor een 250 of 400 w hokje
En dan nog wat dankwoorden aan alle mensen die mij verder hebben geholpen (met in het bijzonder Ridder $iR en mede-pionier Bassasin): dankjewel, bedankt, "super bedankt, gast", enzovoorts.
Hihi, mooi gedaan skafe!!! En over de groei van een plant heb je niet veel meer te leren volgens mij!
Ga maar voor de 400Wer als je kan, qua investering zal het niet veel schelen denk ik. Good luck nog en hou je nog wel in de gaten.
Comment