Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Thai 2x > Scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

    Dat bovengekomen zaadje heeft het helaas niet overleefd. Had haar toch in de grond moeten stoppen maar heb dat helaas niet gedaan.

    Dus, over met eentje:

    Dag 8:





    Dag 10:




    En overgepot:





    Gaat lekker.
    Attached Files

    Comment


      #17
      Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

      Voorlopig alleen foto's, heb verder niet veel over de plant te vermelden, de foto's zeggen genoeg.

      Dag 13:



      Dag 14:




      Deze witte stipjes zijn toch geen trichomen? Is een gewoon blad:



      Dag 15:








      Ze is nu duidelijk bezig met haar vierde internode die er zeer gauw afgaat, om haar te kunnen toppen en zo het scroggen te kunnen beginnen.
      Attached Files
      Last edited by WeedSeed; 27 November 2009, 11:20.

      Comment


        #18
        Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

        Ze is lekker gegroeid, heb haar getopt, het net hangt erboven en naar verwachting zullen de nieuwe takken morgen het net voelen. Heb alleen nog een vraag, ben bang dat ik iets te enthousiast heb getopt en zodoende kan de rechter tak zich niet helemaal ontplooien. Maar de internode daaronder doet het hartstikke goed, doe ik er dan goed alleen de alleronderste internode te dieven en de tweede ook op het net te zetten?

        De foto's zijn van dag 16, recentere foto's heb ik helaas niet, die houden jullie van me te goed.
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

          zo die staan mooi groen bij wat voor voeding geef je ? en welke aarde heb je ?

          veel succes alvast

          greetz,

          Comment


            #20
            Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

            Ben begonnen met simpele zaai- en stekgrond, daarna overgegaan op speciale grond die ik heb gekregen, verder geen idee wat erin zit. Voeding is Terra Vega, echter die heb ik een paar dagen geleden voor het eerst gegeven en dus niets van te zien op de foto's.

            Gisteren had ik totaal geen tijd om te kijken, was ze ineens wel heel hard gegroeid, met als gevolg dat ze zichzelf 'opvouwde' tegen het net aan. Heb ik er dus snel afgehaald en maar hopen dat ze een beetje bijtrekt.

            Foto's komen echt snel, alleen erg veel tijd heb ik er niet meer voor dus het zou nog even kunnen duren.

            Comment


              #21
              Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

              @weedseed

              dat buigen tegen het net is geen enkel probleem daar gaat ze wel om heen
              je kan ook kijken dat je haar boven het net laat groeien en dan doet trug buigen op het net.
              nieuwe foto's ?????
              wanneer????

              Comment


                #22
                Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                deftig voor een microkweekje suxes
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment


                  #23
                  Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                  Dag 28

                  Zoals gezegd, ze heeft extra voeding gekregen en dat is duidelijk te zien. Morgen krijgt ze een tweede lading en vandaag gaat het netje er weer op, nu de takken nog buigzaam zijn.
                  Attached Files
                  Last edited by WeedSeed; 10 December 2009, 11:07.

                  Comment


                    #24
                    Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                    Blijf je volgen mooie kweek en duidelijke foto's

                    suc6
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                        Dag 30



                        Dag 33



                        Dag 35





                        Ben erachter gekomen hoe belangrijk het is om grote gaten in het net te hebben, anders komt ze echt in de knoop wat me simpelweg niet goed lijkt voor haar. Netje blijft er dus af, wordt een gewone kweek. Vannacht heeft ze voor de eerste keer in 12 uur donker gestaan, dus nu word het afwachten of jullie gelijk hebben met de grootte.

                        Wellicht kan de titel gewijzigd worden? Klopt nu niks meer van natuurlijk.
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                          Mooi klein compact plantje ziet er prima uit. Ze zal nu ze op 12/12 staat wat meer de hoogte in gaan. de cellen strekken meer in de donkerfase. en ja je hebt nu meer donker.

                          Wellicht kan de titel gewijzigd worden? Klopt nu niks meer van natuurlijk.
                          Ga naar je eerste post klik edit, en klik meer opties, nu kun je zelf daar in de titelbalk de titel wijzigen.

                          Grtz Monty

                          Comment


                            #28
                            Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                            Mooi klein compact plantje ziet er prima uit. Ze zal nu ze op 12/12 staat wat meer de hoogte in gaan. de cellen strekken meer in de donkerfase. en ja je hebt nu meer donker.



                            Ga naar je eerste post klik edit, en klik meer opties, nu kun je zelf daar in de titelbalk de titel wijzigen.

                            Grtz Monty
                            Het verandert alleen de posttitel, niet van het topic. Daar kan ik niet bij.

                            En het klopt dat ze strekken, maar als ik ruimtegebrek krijg heet ik voortaan Gekke Henkie.

                            Comment


                              #29
                              Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                              Dag 40





                              Echt een mooie plant, nu in afwachting van de eerste witte haartjes.

                              Valt me wel op dat de aluminium muren een echte goede zijn, sommige lagere bladeren staan niet naar de lamp gericht maar recht naar de muur, dus dat duidt op veel weerkaatsing van licht.
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Re: Sweet Thai 2x > Scrogg

                                Op foto twee zie ik dat je bladen hangen. Is de foto gemaakt net nadat de lamp aanging of staan ze te nat.


                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X