Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb je daar resultaten van gezien...Of maken al die nietszeggende woorden als pro en noem maar op de meeste indruk.
Je gaat blijkbaar af op een nietszeggend youtube filmpje en alle gewichtige onzin beschrijving er om heen, zonder dat je ooit een fantsoenlijk verslag hebt gezien..
wou er even wat op zeggen:VOLGENS MIJ KUN JE BETER TEVREDEN ZIJN MET WAT JE HEBT IN JE LEVEN . en plezier hebben met kweken dan hele dag gestrest rondlopen met 20 hps lampen boven op zolder vind het er best goed uitzien hoor pietweed . ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze een keer klaar zijn hoop nog veel fotos te verwachten
ja heb al veel pdf files en de site van de fabrikant gelezen weten doe ik er veel over in theorie maar ik ga deze lamp testen en een verslag overschrijven kga men best doen om een zo'n gedetaileerd mogelijk verslag te maken. is nof ff w8ten maar zal wel snel gebeuren
Je bent leuk bezig, maar het wordt niks. Toch een andere lamp aanschaffen.
Sorry voor mijn opmerking.
Hij gebruikt 2 soorten lampen.. Over de effectiviteit van Led word nog al eens gediscussieerd, maar in mijn ogen kan het zeker erg nuttig zijn in combinatie met andere lichtbronnen. Bijvoorbeeld LEDpower's verslag, die heeft meer dan 1 gram per watt gehaald met LED en in de bloei daar nog een 250w HPS bij. Een uitzonderlijk goede prestatie! Piet gebruikt LED icm DuoFluor (waarmee opbrengsten van ongeveer 0,8 g/w gehaald zijn, icm scrog), dus ik denk dat hij wel goed zit.
Comment