Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kon het niet laten om Duiveltje nogmaals op de foto te zetten.
Duiveltje is in een razend tempo toppen aan het ontwikkelen nu.
Ik heb 4 hoofdtoppen die ik met behulp van draadjes naar buiten laat
groeien. Ik doe dit zodat de toppen in het midden van de plant
zich beter kunnen ontwikkelen. Ik heb 2 x een fim toegepast waarvan
de 1e zeer succesvol is geweest. (4 hoofdtoppen)
De 2e fim is niet helemaal lekker gegaan. Er zijn welliswaar nieuwe topjes ontstaan alleen ontwikkelen deze minder snel. Door het buigen van de 4 hoofdtoppen, krijgen de toppen die na de 2e fim zijn ontstaan nu wat meer licht en ruimte.
T begint iig een aardig volslank dametje te worden.
Tot zover mijn geneuzel.
Dan nu pixie time!
Een ieder die dit leest, alvast een heel goed uiteinde gewenst en tot volgend jaar.
Duiveltje begint ineens heel hard te bloeien n groeien.
Zie haar eens ontwikkelen. (timelapse)
En de fotootjes.
Ik zie trouwens ook de trichomes wanneer ik mijn camera op ultra zoom mode zet. T is niet helemaal scherp nog, maar ga proberen of ik ze scherper op de foto kan krijgen. Dan weet ik tenmiste een beetje welk effect duiveltje gaat hebben wanneer ik haar vruchten straks draai en oprook
Kan iemand iets roepen over hoe lang duiveltje nog ongeveer moet ?
Op basis van de onderstaande fotootjes ?
Ik denk zelf nog ongeveer een week of 2 a 3. Ze staat dan iets langer dan de 9 weken die ze zou moeten groeien/bloeien (vanaf ontkiemen)
Nice Gertie, Mooi gedaan. Ik zie milkey maar ook nog clear trichoos, meen echter ook een enkele richting amber zien gaan als ik je foto,s vergroot.
Schat 2 weken maar blijft moeilijk te voorspellen. Verblijd ons maar regelmatig met je trichoshots. Dan kunnen we haar zien rijpen en je zult zien hoe vaker je door de loep knipt hoe beter de resultaten.
Tip: Knip op je allergrootste resolutie. Camera handmatig scherpstellen op de kleinst mogelijke afstand. Dan met loep en camera zo op en neer bewegen dat er een mooi scherp beeld ontstaat. Is een beetje oefenen en feeling krijgen. Dan in een fotoprogrammatje de foto bekijken en enkel dat stuk wat scherp is eruitknippen en eventueel nog wat vergroten.
Zeer mooi verslag gertie ik heb net alles even terug gelezen totaan hier echt mooi
gedaan en zeker de laatste timelapse is leuk om te zien de toppen zwellen gewoon op
Zoals je aangaf Monty, een beetje heen en weer klieren met de camera voor de loep.
Handmatig stellen. Zo heb ik het gedaan en heb mijn camera op super macro mode gezet om nog verder te kunnen zoomen.
uiteindelijk e.e.a bewerkt op mijn puter en tadaa.
Oorspronkelijk geplaatst door AmnesiaMaikelView Post
Zeer mooi verslag gertie ik heb net alles even terug gelezen totaan hier echt mooi
gedaan en zeker de laatste timelapse is leuk om te zien de toppen zwellen gewoon op
Thanks voor het compliment Maikel.
K ben er wel druk mee, maar t is dan ook mijn 1e 'echte' kweek(je).
En die laatste timelapse, die is inderdaad supervet.
Schrok er van hoe heftig mijn duiveltje reageerde op een halve liter voeding de dag ervoor.
Dikke toppennnn.
Dit filmpje was nog maar een opname van 1 dag. Een voorproefje.
Ik heb sinds de opname mijn pot op dezelfde plek laten staan en neem nog steeds
om het kwartier een foto. (mijn cam althans)
Als ik in totaal een paar minuten aan materiaal heb knal ik ditzelfde filmpje
maar dan van een paar dagen filmen online.
Het gaat wel een vet filmpje worden denk ik.
Ziet er goed uit! Ben wel benieuwd wat je van de geur/smaak vind, want ik ga deze zomer waarschijnlijk autoflowers buiten zetten, ik heb alleen nog geen idee welke..
Die time lapse filmpjes zijn echt geweldig! Wij willen meer!
Comment