Pc
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag Big Bang 1e keer
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kweekverslag Big Bang 1e keer
Haha leuk PcExpert dat je het helemaal opnieuw hebt gelezen. En je hebt helemaal gelijk, cannabis is een sterke plant, want het blijft ten slotte onkruid alleen wil ik het zo niet omschrijven . Die bovenste twee 7-vingerige bladeren zijn inderdaad huge, het grootste blad heeft een lengte van 16cm!! Ik heb hier met al die down's een hoop geleerd. Als het allemaal zo loopt hoop ik dit jaar een buitenkweek te doen, maar dat staat even los van deze kweek In elk geval ga ik hierna binnen niet meer doen, want mijn ouders zijn toch niet zo geweldig blij van al die constructies die ik maak en de geur die hier ontstaat Dank voor je reactie!
En Gertie... jij ook bedankt. Ik denk dat ze wel eventjes stil zal staan, maar dat ik het niet echt zal merken. ze knalt namelijk nu nog redelijk door
Hopelijk kan ik straks net zulke mooie budshot's maken zoals jij ze maakt (haha gaat 'm niet worden hoor xD)
Bodahir
Comment
-
Re: Kweekverslag Big Bang 1e keer
Haha thanks voor de reacties! Maar ze heeft nog niks laten zien sinds ze op 12/12 staat. Verwacht dat dit wel binnen een paar dagen zal gebeuren omdat ze maandag 2 weken in de bloei staat. Ze knalt in elk geval nu nog lekker door zeg die 2 hoofdtoppen beginnen zich ook behoorlijk te ontwikkelen en de zijvertakkingen groeien ook nog goed. Om jullie niet verder in spanning te houden zal ik het kort houden en de jullie de foto's showen. (Deze zijn vanmiddag gemaakt)
Bodahir
Comment
-
Update #12
Mensen, zoals beloofd even wat foto's van de stand van zaken.
Er zijn nog steeds geen bloeiverschijnselen te zien na 2 weken en 5 dagen op 12/12 te zitten. Denk en hoop dat dit er mee te maken heeft dat er nog teveel licht in haar doos kon branden van buitenaf Dit is inmiddels al verholpen. Een mogelijk andere oorzaak kan ik niet noemen.
Kijk en zie
Bodahir
Comment
Comment