Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek: 1 Lowryder #1 in überkleine pc-kast!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostGaat goed,
Ik zie dat je nog genoeg ruimte in je pot hebt. Vul de pat aan met aarde tot aan de lobbladen. Lobbladen dus net boven de aarde uit laten komen. Je spruitje maakt dan nog wortels aan op dat deel stengen en komt mooi stevig te staan.
Grtz
Ik laat het plantje ook expres krom groeien zodat ze mooi onder het licht staat als ze wat groter is, want ze kan er niet recht onder staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PcExpert View PostPc
Ik geef gewoon kraanwater op kamertemperatuur, en geen voeding et cetera. Ik doe dit vanwege de beperkte ruimte, dus ja het zal minder opbrengen maar het brengt wel een grotere slagingskans met zich mee. Bovendien zit er in de potgrond voldoende mest voor zo'n 6 weken, dus het overgrote deel is verzorgd. Ik heb nog wat pokon staan dat ik eventueel ga toevoegen tegen het einde maar dat hangt volledig van het verloop van de groei af.
Ik ga niet scroggen/fimmen omdat het een autoflower is en dus zeer snel in de bloei zal staan, en dan is dat niet aan te raden . Ik heb wel bewust voor de lowryder #1 gekozen omdat deze uit zichzelf heel klein blijft.
Al met al is het een kwestie van inleveren: geen voeding, expres een kleine pot etc. Dit levert minder op maar je plantje blijft ook kleiner.
Comment
-
Bovenaanzicht:
Okselblaadjes, hier zie je ook de gele vlekjes op het onderste blad:
En gewoon een mooie winterhemel
Oorspronkelijk geplaatst door PcExpert View Post2010
ik zal je zeker blijven volgen
Greetz
Pc
Ik ga je thread volgen, ben ook benieuwd wat het resultaat wordt.
Jij natuurlijk ook veel geluk en succes in het nieuwe jaar gewenst!
Sandos
Comment
Comment