Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 en kruisingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Lowryder #2 en kruisingen

    Ik heb al iets gedaan. De hope/lr2 man staat in een klein potje apart. Het vrouwtje heeft nu iets van een 3l grond. Wanneer begint het mannetje gevaarlijk te worden om samen te staan bij de vrouwtjes? Ik heb het geslacht nu 2dagen geleden opgemerkt.
    Scrog is niet makkelijk omdat ik dan per plant een scrognet moet plaatsen, ze hebben allemaal een andere hoogte. Buigen lijkt me beter, dit zal ik doen als ze enkele weken echt bloeien, nu zijn ze nog niet te groot. De lampen van 32watt worden ook niet te warm, er hangt een glas voor en het geeft dus niet als ze tegen de lamp groeien.
    De eerste foto is van de kleine lowryders #2 die in mijn kleerkast staan, daar is de temperatuur tussen de 17 en de 23graden. De 3e foto is de lowryder #2 die nu zijn 4e week is ingegaan, die staat in de kweekkast samen met de rest. De laatste foto's zijn van de hope kruising. De eerste is weer een poging om de man te showen.
    In mijn kleerkast kan ik 2*23watt hangen ipv 2*15. In de kweekkast hangt nu 2*23 +3*32. Ik kan denk ik 5 plantjes beneden zetten in de kweekkast en 2 tot 3 boven in mijn kleerkast.
    De pure hopes zijn net uit de grond sinds een dag of 2, de auto ak47 heb ik uit zijn zaadje gehaald, dat was lastig en anders had ie het niet gehaald. Er staan in totaal 9 plantjes waarvan 1 man. Ik zou graag de man hh/lr2 terug kruisen met een lr2 of de auto ak47. Zou ik de uber kleine lowryder #2 wel gebruiken om zaad te kweken, de reden -volgens mij- dat ze niet groeit is de slechte grond maar wat gaat dat naar de volgende generatie geven?
    Attached Files

    Comment


      #32
      Pc
      Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

      Comment


        #33
        Re: Lowryder #2 en kruisingen

        Het mannetje begint gevaarlijk te worden als je kleine banaantjes begint te zien.
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

        Comment


          #34
          Re: Lowryder #2 en kruisingen

          Mooie topic
          Nog veel succes
          Groeten

          Comment


            #35
            Re: Lowryder #2 en kruisingen

            Net nog eens gaan kijken, licht is aan van middernacht tot de middag en de andere hh*lr2 lijkt me nu ook een mannetje. De Ice*lr2 toont het begin van bloei en de lr2 is duidelijker in bloei. Binnen enkele dagen zal het duidelijk op de foto's zijn. Als het allebei mannetjes zijn, doe ik er eentje de nek om en zet ik er de kleine lr2 bij, die komen dan in mijn kleerkast. Dan heb ik plaats genoeg voor de andere plantjes die net aan het opgroeien zijn.

            Comment


              #36
              Re: Lowryder #2 en kruisingen

              En is het idd een man?
              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

              Comment


                #37
                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's, ze zijn nu al een maand oud zeker ?

                Comment


                  #38
                  Re: Lowryder #2 en kruisingen

                  Hey,

                  de hope kruisingen zijn allebei mannen. Ik ben net terug van 4 dagen fietsen, morgenvoormiddag post ik nieuwe foto's. Ik ben zelf ook benieuwd.

                  Comment


                    #39
                    Re: Lowryder #2 en kruisingen

                    Enidelijk een update!
                    Eerst het slechte nieuws. De auto ak47 is er geweest. Hij geraakter niet uit het harde zaadje en dan heb ik geholpen, maar helaas. De nieuwe hope's (geen kruising) hebben in een te kleine pot gestaan, zijn wat gestrekt en zijn ook niet echt gegroeid (foto 3). Dan het betere nieuws, de nieuwe LR #2 gaan goed, zijn ook wat gestrekt maar dit valt nog wel mee. Er is een freaky plant bij die uit 1 zaadje 2 plantjes doet groeien. Dit plantje is miniem maar op de 2e foto goed te zien. De oudere lowryder #2 is niet echt veel gegroeid, maar staat mooi in bloei. Misschien dat ik die beter kruis met de lr2Xhope mannen, al gaan de plantjes dan echt kleine genen hebben.
                    De ice kruising is 40cm ofzo en maakt al toppen aan, hij stond wat krom tegen de hoogste lamp, maar niet verbrand. Die heeft nog het minste last gehad van 4 dagen verwaarlozing.
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: Lowryder #2 en kruisingen

                      ik geb zo'n idee dat die ice x lowryder zeer lekker gaat worden

                      Misshien is het een goed plan om wat zaad op te vangen van een mannelijke lowryder en aan paar toppen bevruchten. Dan heb je Automatic Alaskan Ice zaadjes

                      Comment


                        #41
                        Re: Lowryder #2 en kruisingen

                        De 2 nieuwe lowryders die ik nu heb staan, daar mag van mij idd gerust een mannetje tussen zitten. Ik had graag een kruising terug met de lowryder gekruist. De kruising ts de hope gaan kruisen met de ice-kruising lijkt me minder interessant.
                        De ice kruising ga ik wel moeten buigen, want die wordt anders te groot. Dat zal ik ook de volgende dagen moeten doen, want anders is het misschien te laat.

                        Comment


                          #42
                          Re: Lowryder #2 en kruisingen

                          dat ene plantje waar er 2 uitkomen is wel echt raar. Als die het nog een beetje goed gaat doen zou ik er een zaadkweek mee doen, kijken of je bij die zaadjes dan 1tje krijgt die dat ook gaat doen.

                          Comment


                            #43
                            Re: Lowryder #2 en kruisingen

                            Weer een tijdje verder.
                            Boven in mijn kleerkast staat nu een mannetje van de hopeXlr2 en een kleintje dat toch uit het zaadje is gekropen en dat had ik pas meer dan een week later gezien, zo eentje die ik nog in de natte watten had laten liggen maar de hoop voor had opgegeven. Geen idee wat soort het is, maar het blijkt er door te komen, sterk spul!
                            Grappig als je zo een klein plantje ziet tussen stukken papier.
                            Beneden in mijn kweekkastje gaat het ook goed. De ice kruising heeft nog 1cm over vanboven, maar die kan gerust krom tegen de lamp groeien. Hij is de laatste week slechts enkele cm groter geworden, maar moet toch eens dringend gebogen worden, ik vind helaas geen goede ijzerdraad thuis.
                            De kleine lr2 is volop in bloei en maakt al bruine haartjes. Die moet nog tussen de 2 en de 4weken. Het hope mannetje is klaar om tuifmeel te maken, ik denk dat ik die terug ga kruisen al vraag ik me af of het dan geen echte dwergplanten gaan worden. Die lr2 is nog geen 10cm hoog!
                            De pure hope's (geen kruisingen) doen ook verder, al heb ik ze wat verpletterd tijdens het overpotten en hebben ze 2weken in een veel te kleine pot gestaan, die staan ook te dwarfen vanaf dag 1. De nieuwe batch lowryders 2 doen het dan beter, daar is dat freakje tussen. Ik heb wel het idee dat het tweede plantje dat uit datzelfde zaadje groeit, veel kleiner is en ook de andere heeft wat achterstand tegenover zijn gewone maatje die in dezelfde pot staat.
                            Geniet maar van de foto's.
                            Attached Files

                            Comment


                              #44
                              Re: Lowryder #2 en kruisingen

                              Je bent aardig bezig zo! Je zou ipv van draad ook je plant kunnen knakken. Dan heeft ze ook weer wat tijd nodig om bij te komen. Misschien dat je andere planten dan bij kunnen komen.
                              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                              Comment


                                #45
                                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                                Ik heb 'm dan toch maar geknakt. Eerst wat genepen tussen wijsvinger en duim en dan plooien. Net geen 90 graden hoek. Als hij wat hersteld is dan ga ik al de plantjes wat verplaatsen in mijn kast om zoveel mogelijk van het licht te profiteren.
                                De LR2 zet ik wel bij het mannetje. Als er iemand een idee heeft wat de volgende generatie van de dwergin en de hope*lr2 kruising zal geven, spuig maar uit. Het vrouwtje LR2 is nog geen 10cm hoog en moet nog 2 tot maximaal 4 weken!
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X