Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 en kruisingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Lowryder #2 en kruisingen

    mooie plantjes. ziet er heel deftig uit, ik hou ervan om al die kleine mini topjes te zien.
    Veel suc6

    Comment


      #47
      Re: Lowryder #2 en kruisingen

      Weer een tijdje verder. De ice groeit af en toe tegen een schuinhangende spaarlamp aan, maar echt veel verbrande bladeren komen er niet van. Een van de nieuwe lr2's gaat zeer goed, de andere (die freak) groeit niet echt. De holland hope's (niet kruisingen) die beginnen ook te groeien. De bevruchte lr2 met hhXlr2 geeft binnen een maandje zaadjes denk ik, dan heb ik een f2 kruising. Hier wat foto's van de ice kruising en de nieuwe lr2.
      Attached Files

      Comment


        #48
        Re: Lowryder #2 en kruisingen

        Nice !!!!
        De ice kruising ziet er echt lekker uit !
        Aan de bladeren alleen al zie je dat het een lekkere sativa high gaat worden

        Comment


          #49
          Re: Lowryder #2 en kruisingen

          Nog eens een update.
          De ice doet het geweldig, hij is aan zijn 4e-5e week bloei toe. Hij is niet meer gegroeid sinds een week of twee maar de toppen worden voller.
          De nieuwe LR2 doet het ook goed, maar die freak is wat stilgevallen. De pure hopes die gaan traagjes.
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Lowryder #2 en kruisingen

            Hier nog wat foto's van 2 dagen geleden. De eerste en 3e is van de hlland hope's. Het zien er 2 vrouwtjes uit. Ze staan nu net geen 4weken denk ik en de bloei begint, ze staan vanaf dag 1 12/12.
            De laatste is van de nieuwe lowryder 2, die staat iets minder lang dan de holland hope en doet het zeer goed. Dat freakje heb ik opgegeven. De andere foto's zijn van de ice X lr2 en die ziet er prachtig uit. De haartjes beginnen nu wat bruin te worden en er ligt al sneeuw op de toppen. Die staat nu 9-10 weken en 4-5weken echte bloei, dus nog een kleine maand denk ik. Dit wordt volgens mij een hele mooie. Die soort ga ik verder gebruiken. Graag zou ik de alaskan ice X lr2 kruisen met een automatic sativa. Iemand ideetjes?
            Attached Files

            Comment


              #51
              Re: Lowryder #2 en kruisingen

              Het gaat iets minder met de ice kruising. De bladeren beginnen wat te hangen, te verdorren en bij elkaar te trekken. Te veel water, voeding? Te weinig, iemand een idee?
              Van de hopes heb ik een mannetje de kop uit getrokken, nu staat er nog een dun vrouwtje, hopelijk wordt haar stammetje wat dikker. De jongste lowryder begint al goed te groeien en vertoont al redelijke bloei.
              Attached Files

              Comment


                #52
                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                hmmm dit lijkt mij te veel voeding... De pot er uit halen en goed spoelen met water die grond !
                Kijk ook uit dat de ice niet herma gaat.. Beetje te veel stress en je kan prijs hebben.

                hmmmm... Der staan wel al veel amber/bruine kleurige haren op die plant...
                Tzou kunnen dat die nu zen natuurlijke dood aan't sterven is..

                In dat geval zou ik de plant nog een even laten staan tot dat er echt veel bladeren zijn afgevallen.
                Zodat alle voeding nog naar de knoppen gaat
                Last edited by Anon5710; 6 March 2010, 03:26.

                Comment


                  #53
                  Re: Lowryder #2 en kruisingen

                  Hoe veel water met voeding heb je ze gegeven?
                  Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                  Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                  Comment


                    #54
                    Re: Lowryder #2 en kruisingen

                    Er staan potten rondom de pot met grond, zodat het water dat ze te veel krijgen, daarin terecht komt. Ik merkte dat de ice kruising de laatste week veel sneller zijn onderste pot liet vollopen, dat hij dus niet veel meer wilde opnemen van zijn drankje.

                    Comment


                      #55
                      Re: Lowryder #2 en kruisingen

                      Ik heb iets te laat gereageerd op de overvoeding van de ice. Hij is bijna volledig afgebloeid nu, maar ziet er wat afgeleefd uit. Ik laat 'm nog een week staan en dan kap ik 'm om.
                      De LR2 is 5weken ver en doet het goed. De holland hope is nog steeds wat aan de dunne kant en toont weinig bloei.
                      Attached Files

                      Comment


                        #56
                        Re: Lowryder #2 en kruisingen

                        Hey S0lar..
                        Laat mij het weten wanneer je ze om doe, wil nog wel is effe helpen

                        Comment


                          #57
                          Re: Lowryder #2 en kruisingen

                          Ik ga vannacht de haartjes eens goed controleren. Op de foto's is te zien dat de meeste al goed bruin zijn. Ik zou ze graag enkele dagen nog de tijd geven om te herstellen, dan ziet ze er gezonder uit. Volgende week doe ik ze ten laatste om.

                          Comment


                            #58
                            Re: Lowryder #2 en kruisingen

                            en wat zijn de resultaten van de controle? xD

                            Comment


                              #59
                              Re: Lowryder #2 en kruisingen

                              Morgennacht doe ik ze om. Zo goed als alle haartjes zien bruin dus hersteltijd heeft ze niet meer. De hoofdtop is mooi vol, de zijtopjes zijn wat meer fluffy. Ondertussen is er al een nieuwe Ice kruising geplant, want ondanks de tegenslag geloof ik in dat soortje. De holland hope geeft nog geen duidelijke bloei en dat nadat ik toch echt tekens van voorbloei had gespot.
                              Er gaan terug lowryders en ice x lowryders in de kast. Hope heb ik verder kunnen kruisen met deze kweek. Nu wil ik een verdere kruising van de ice naar lr2 toe.
                              De iceXlr2 heeft dus slechts 6 a 7 weken bloei nodig. Gedwarfed kan die dus na 8weken om. Ik kan eens testen of die sneller is dan een pure lr2 en ook of ie meer opbrengt.
                              Last edited by s0lar; 11 March 2010, 01:09.

                              Comment


                                #60
                                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                                Veel plezier met het knippen morgen.

                                Suc6 met je kweek en kruisingen.

                                Grtz
                                sigpic
                                Trixters kweekje

                                Comment

                                Bezig...
                                X