Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 en kruisingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lowryder #2 en kruisingen

    Ja die lowryder had ik gisteren al wat water gegeven, ik had toen al gezien dat die er slecht bij stonden.
    Ik gebruik kraanwater dat een dag heeft gestaan met bruisend water aangevuld.

    Comment


      #17
      Re: Lowryder #2 en kruisingen

      Weet je de ph waarden van je water?
      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

      Comment


        #18
        Re: Lowryder #2 en kruisingen

        Ik heb zo ergens van die strookjes voor in het zwembad, ik zal eens de grond hiermee eens meten. Nog iets dat ik verkeerd kan doen? Ze staan met hun hoogste punt 3 tot 8cm van de lampen.

        Comment


          #19
          Re: Lowryder #2 en kruisingen

          Kan je niet een meter kopen/lenen? Die strookjes zijn niet echt heel betrouwbaar.
          Verder gaat het toch best goed dacht ik zo! De afstand is goed, zou het niet meer laten worden dan 10cm.
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

          Comment


            #20
            Re: Lowryder #2 en kruisingen

            Ze staan nu bijna 2 weken. Maandag gaan ze op 12/12 omdat ze niet allemaal autoflowering zijn.
            Degene die wel autoflowering is doet het trouwens niet goed. Hij blijft klein al ontwikkelt hij wel voort.
            De hopes zijn redelijk aan hetgroeien, de ice is het grootst. Hij is trouwens heel groen op de foto, maar niet bijzonder groen in het echt.
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Lowryder #2 en kruisingen

              Ze staan nu iets van een 3 weken. De grond zit niet helemaal goed, maar we moeten er nu mee verder. Ik heb dezelfde grond gebruikt die ik normaal voor buiten ook gebruik.
              De grootste heb ik een dag of 5 geleden gefimd, ik denk dat het gelukt is, zie eerste 3 foto's. De volgende zijn de Al. Ice kruisingen die wat achterstand hebben maar nog wel een kans hebben. De laatste is de lowryder 2 die helemaal achter staat , hij lijkt nu wel iets te groeien, de eerste en tweede week deed die niets.
              Ze staan een weekje op 12/12. Nog 7-9weken te gaan.
              Ik heb ze deze week nu 2x buxus voeding gegeven, de lowryder slechts 1maal omdat die achterstaat. Het zit in hun drinken dus ik geef geen extra water.
              De hope kruising die zit al tegen de lamp aan, ik wil ze zo dicht mogelijk tegen de lamp, er is glas voor dus ze verbranden niet. Maar het oppervlak is 10*15 dus als ze groter worden dan is dit niet meer ideaal. Ik ga dus 2*23 watt spaarlampen bijhangen tussen de reeds aanwezige lampen en ze dan 10cm van de lamp zetten, dit zal iets voor het weekend zijn.
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: Lowryder #2 en kruisingen

                Jammer dat je autoflower en niet autoflower bij elkaar hebt staan.
                Was dat een bewuste keuze ? of een impulsieve actie. (like me)

                Overstappen op 12/12 is met deze combinatie de enige mogelijkheid denk ik ja.
                Alhoewel, weet niet of dat ten goede komt aan je opbrengst van de autoflower.
                Autoflower schijnt meer op te leveren bij 18/6.

                Heb zelf uiteindelijk mijn niet autoflower uit de kast gehaald en deze apart gezet.

                Voor mij een volgende keer zeker 'of , of'

                Suc6 iig

                Grtz,

                Gertie
                sigpic

                Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                Comment


                  #23
                  Re: Lowryder #2 en kruisingen

                  Ik zou de autoflower in mijn kleerkast kunnen zetten als het plantje wat groter is, nu is het nog klein en gaat er toch niet zo veel afkomen.
                  De keuze was gewoon tussen de zaden die ik had en ik wou nog eens terugkruisen om een kruising te bekomen met autoflower eigenschappen.

                  Comment


                    #24
                    Re: Lowryder #2 en kruisingen

                    Vandaag nog wat foto's genomen. De ice kruising die ik gefimd had, lijkt gewoon vertraging te hebben opgelopen hierdoor. Nog steeds de grootste maar de fim heeft blijkbaar niets uitgehaald, geen extra toppen. Wel zijn de scheuten in de oksels groter geworden.
                    De hope kruisingen zijn verder aan het groeien, alsook de LR2. Ze lopen wel wat achter maar ik denk dat er nog iets inzit.
                    Ik ben nu eens aan het kijken hoe warm het is mijn kleerkast is en hoe koud 's nachts. Misschien dat ik de grootste plant dan kan platleggen in de kast (buigen) en de lowryder op 16/8 zetten in mijn kleerkast. Nu staat alles op 12/12.
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: Lowryder #2 en kruisingen

                      Enige vooruitgang ?
                      Hoelang gaan ze nog moeten staan denk je ?
                      Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten

                      Groeten van de grote

                      Comment


                        #26
                        Re: Lowryder #2 en kruisingen

                        Morgen maak ik nieuwe foto's. De Ice kruising is al een stuk de hoogte in geschoten, de hope kruisingen gaan ook vrij goed, denk dat daar een mannetje bij zit. De Lowryder #2 bloeit al maar is heel klein. Ik heb nog kindjes bijgezet omdat ik zeker 4 vrouwtjes wil. De nieuwe zijn holland hope (die ik dwarf), LR#2 en Auto AK47. Ik heb van elks 2 in de grond gezet maar enkel van de LR#2 zijn er ook 2 al uitgekomen, vanmorgen was er een Hope en een AK47 uit de grond gekropen, dus ik wacht nog af.
                        Morgen de foto's. Hopelijk krijg ik wat hulp met het geslacht, het is nog moeilijk te zien. Ik wil eigenlijk 1 mannetje van de kruising of 1 mannetje LR#2 om voort te kruisen. Die Auto AK47 is ook leuk om mee te gaan kruisen denk ik.

                        Comment


                          #27
                          Re: Lowryder #2 en kruisingen

                          Heb je niet wat te veel plantjes ?
                          Je hebt slechts zo'n 3x 32 watt + 2x 23 = 143 Watt

                          (Ja ik weet het niet vergelijken met watt maar kom laat me even )

                          Je hebt 3x 1800 + 2x 1500 Lumen.
                          Dus een 58 Lumen/watt een hogedruk Na Lamp geeft zo'n 120 Lumen /watt

                          Trekken we even deze vgl door.
                          Men plaats tegenwoordig 20 plantjes onder een 600watt Na lamp
                          (veel Korte groei, kleine bloei vs weinig lange groei, hevige bloei)

                          Dus ( 600watt * 120 lumen/watt) / #plantjes = 72000 /20 = 3600Lumen / plantje

                          (granted, ik hou geen rekening met het spectrum verschillen tussen Na en spaarlampen)


                          Dit plantje word dan verondersteld kort met kleine topjes te wezen

                          Jij hebt zo'n 7400 Lumen in totaal, zijn dan 5 of meer planten niet te veel?


                          Of ga je de sterkere selecteren en enkel deze behouden ?

                          Comment


                            #28
                            Re: Lowryder #2 en kruisingen

                            Momenteel staan er 4 plantjes onder 3*32watt (3*1800Lm) +1*23watt (1550Lm).
                            Er staan ook 3 kindjes onder die net bovengekomen zijn. Ik kan nog 2*23watt in het kastje bijhangen. Er is plek voor pakweg 5 potten. In mijn kleerkast heb ik 2 LR#2 kindjes staan en die staan onder 2*15watt (2*950Lm). Als ze allemaal groot zijn is het te weinig per plantje. Nu heb ik nog geen problemen. Ik ga de mannetjes eruit gooien, is geen feminized en ik denk dat ik dan nog een plantje of 6 overhou. Ik zet de mannetjes dan voor het raam als er geen plek meer is. Bij het afbloeien ga ik idd moeten kiezen om of de sterke plantjes te houden of ze allemaal onderbelichten.

                            Comment


                              #29
                              Re: Lowryder #2 en kruisingen

                              Ik heb al een paar foto's gemaakt.
                              De Ice kruising groeit heel goed (foto 2 en 3) en maakt al een 9 vingerig blad aan.
                              De hope kruisingen doen het ook redelijk goed, daarvan heb ik 1 man, op de eerste foto maar niet zo goed te zien op foto.
                              Jammer genoeg heb ik de hopes allebei in dezelfde pot staan dus is het nogal lastig om de man eruit te halen, ik kan 'm natuurlijk omdoen maar ik wil wel wat zaadjes ook. Misschien dat ik de pot met de hope kruisingen verder laat doen in mijn kleerkast waar nu 2 kleine lowryders #2 staan. Zal morgenmiddag eens beslissen hierover.
                              De lowryder #2 die in de kast staat is uber klein maar de enige die nu al duidelijk bloei laat zien. De volgende dagen volgen meer foto's.
                              Er staan dus nog 2 kleine lowryder #2 van een dag of 8 in mijn kleerkast onder 2*15watt. En 2 pure holland hope die net hun kop boven hebben gestoken onder 23watt bij in het kastje. Ook daaronder staat de auto ak47 die wat vastzit in zijn zaadje.
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Last edited by Anon5710; 28 January 2010, 09:39.

                                Comment

                                Bezig...
                                X