Re: Pc grow - eerste kweek - El Monstre 2x
Update!
Dag (na inzaaien): 36
Soort : Jackberry x Blue Kronic
Licht : 12/12
Water : 130 ml per 2 dagen per plant
@ StondedRocks Ik vind de ''natte doekjes'' methode erg handig, ik kan in mijn kleine pc'tje zo de Luchtvochtigheid perfect bepalen, ik kan niet wachten tot Jij gaat beginnen met je verslag, ik ben er zeker bij
@ greensteven
Nakato/Kwashi -- Nakato
een paar van Kwashi's trotse ballen
Gedieft
Kwashi/Nakato
Hier kun je goed zien hoe hoog het hoogste punt is van alle twee de planten, tevens moet deze top weer naar beneden gebonden worden dus er blijft dan een stuk of 10 cm over
Dat wetende ben ik tot het besluit gekomen om een schoenendoos te veranderen in een kweekbox, ja je leest het goed , een SCHOENENDOOS.
Het resultaat kun je hier bekijken.
Peace and Love
Pc
Update!
Dag (na inzaaien): 36
Soort : Jackberry x Blue Kronic
Licht : 12/12
Water : 130 ml per 2 dagen per plant
@ StondedRocks Ik vind de ''natte doekjes'' methode erg handig, ik kan in mijn kleine pc'tje zo de Luchtvochtigheid perfect bepalen, ik kan niet wachten tot Jij gaat beginnen met je verslag, ik ben er zeker bij
@ greensteven
Nakato/Kwashi -- Nakato
een paar van Kwashi's trotse ballen
Gedieft
Kwashi/Nakato
Hier kun je goed zien hoe hoog het hoogste punt is van alle twee de planten, tevens moet deze top weer naar beneden gebonden worden dus er blijft dan een stuk of 10 cm over
Dat wetende ben ik tot het besluit gekomen om een schoenendoos te veranderen in een kweekbox, ja je leest het goed , een SCHOENENDOOS.
Het resultaat kun je hier bekijken.
Peace and Love
Pc
Comment