Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

    Een goedeavond!

    Ok bedankt markster!! Das heel intressant Dankuwel!

    Ik heb even nog een paar nieuwe foto's genomen...

    DSCN0796.jpg

    DSCN0798.jpg

    DSCN0799.jpg

    DSCN0807.jpg

    DSCN0814.jpg
    Only dead fish follow the stream

    Comment


      #32
      Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

      gaat prima zo mooie topj man
      Gzz

      Comment


        #33
        Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

        Mooie topjes, mijn volgende aankoop = 100 WATT HPS SYSTEM !! =D
        En dan maar kweken!
        Veel suc6 en mooie topjes !

        Comment


          #34
          Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

          Hellow iedereen!

          Ben terug van weggeweest en met een paar goede foto's en iets mindere...

          Ik heb namelijk een probleem met mn plantjes... De onderste bladjes worden eerst geel en daarna verschrompelen ze en vallen af...

          Ik dacht eerst aan overvoeding maar heb ze nu een paar dagen geen voeding gegeven en bij Sidonie is het gestopt, haar toppen groeien terug en alles gaat terug goed. Maar bij MarieLowis blijft het probleem...
          Heb daarnet haar bodem getest en de PH was 7,2 en de EC 0,7...

          Wat denken jullie ervan?
          DSCN0823.jpg
          DSCN0824.jpg
          DSCN0825.jpg
          DSCN0826.jpg

          Sidonie is al een paar dagen bezig met lekker veel THC aan te maken, MarieLowis zit wat achter qua THC aanmaak...

          Paar foto's van mijn grote trots

          Sidonie
          DSCN0827.jpg

          En Marie Lowis
          DSCN0828.jpg

          Samen
          DSCN0829.jpg

          Nog een paar Sidonie topjes
          DSCN0830.jpg
          DSCN0831.jpg
          DSCN0832.jpg
          DSCN0833.jpg
          DSCN0835.jpg
          DSCN0838.jpg
          Only dead fish follow the stream

          Comment


            #35
            Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

            hey ben zelf niet zo ervaren maar lijkt een sterk tekort hier een intresante link http://www.snow-white.nl/nederland/h...4 Fosfortekort Fosfortekort voor de rest ziet er goed ui man ik blijf ook niet gespaard van bladprobleem http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...hps-t9684.html slaan ons er wel door heb ook deze fruit spirit in men tuintje

            Comment


              #36
              Only dead fish follow the stream

              Comment


                #37
                Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                Goeienavond!!

                Het is alweer een tijdje geleden maar hier ben ik weer met een paar foto's

                Hun wortelproblemen zijn zo goed als voorbij en hun toppen zijn terug vooruit beginnen gaan

                Ik heb gisteren Sidonie gekliefd want ze is volgens mij begonnen aan haar laatste dagen. Close-up Trichomefoto's kan ik jullie niet geven maar ik heb door mn microscoop gezien dat de meeste milky zijn en ik heb er ook een paar amberkleurige gevonden Ze krijgt nu alleen maar gedistilleerd water om alle mest uit haar pot te spoelen. Ik hoop dat ze gaat smaken zoals ze ruikt Ze heeft echt een muntfrisse zoetfruitige geur

                Marie Lowis heeft nog even te gaan, die had tijdens gans haar cyclus ook al achterstand... Deze zal nog een weekje langer moeten staan denk ik. Ze krijgt nu nog gewone voeding. Zij geurt nogal zwaar zoet, sinaasappelachtig Ze doen hun naam wel alle eer aan!

                Super gewoon!

                Hier Sidonie:

                DSCN0873..jpg
                DSCN0877..jpg
                DSCN0883..jpg
                DSCN0875..jpg
                DSCN0880..jpg

                Marie Lowis:
                DSCN0884..jpg
                DSCN0878..jpg
                DSCN0879..jpg

                Samen:
                DSCN0876..jpg
                Only dead fish follow the stream

                Comment


                  #38
                  Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                  Ooops de foto's staan door elkaar... Beetje minder smoren Mijn excuses
                  Only dead fish follow the stream

                  Comment


                    #39
                    Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                    wat haal jij veel uit je 100wat HPS lamp ^^

                    Comment


                      #40
                      Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                      looooooking good! ben benieuwd wat ik van 150watt ga halen

                      smoke it!

                      Comment


                        #41
                        Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                        Hallow!

                        Danku danku!! Heb mn best gedaan

                        Heb gisteren Sidonie omgelegd en geknipt 80% van de haartjes waren bruin en hier en daar een paar amber trichomes. Ik wou toch vooral een high wietje met na afloop beetje stoned dus heb ik besloten te oogsten als er een paar amberkleurige tevoorschijn kwamen en niet 50/50.
                        Ze heeft 7weken en 2 dagen in de bloei gestaan, het verwonderde mij dat ze nu al klaar was Marie Lowis werkt volgens de voorgeschreven bloeitijd dat op het pakje zaad te vinden was en zal pas volgende week klaar zijn. Die ga ik straks nog klieven en ze krijgt nu enkel nog water met cannazym en vanaf er meer bruine haren komen ga ik ze spoelen met gedistilleerd water.

                        Hier een foto voor de slachting:


                        En het resultaat nadien:


                        Ben echt blij dat mn eerste kweek zo goed gelukt is! Met ups en downs... maar met een goede opbrengst!
                        Ik heb ze nu nog niet kunnen wegen maar dat ga ik doen als ze droog is, ze hangt nu in het donker aan het plafond ondersteboven te drogen met een pc fannetje erop

                        Een rookverslag volgt zeker nog

                        Greetssss!!!
                        Attached Files
                        Only dead fish follow the stream

                        Comment


                          #42
                          Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                          Toen ik ze aan het knippen was gisterenavond heb ik per ongeluk een topje afgeknipt... Kwou dit gebruiken als rooksample en heb het op de ventilator van mn lamptransfo gelegd en het was redelijk snel droog

                          Heb er hierjuist een joint van gerold en kmoet zeggen.... wow

                          De smaak was vrij scherp omdat hij nog vers is maar met een zoet nasmaakje
                          En knetterhigh super gewoon

                          Maar hij zal nog even moeten afrijpen om echt tot zn recht te komen.

                          Me happy

                          Greets
                          Only dead fish follow the stream

                          Comment


                            #43
                            Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                            Helloow!

                            Gisterenavond heb ik MarieLowis omgelegd, Heb gewacht tot ze echt op haar hoogtepunt was, de tricho's waren 50/50 amber melk. Ben is benieuwd of het nu echt een verschil gaat maken tussen high-stoned of zoals Sidonie waar de tricho's meestal melk zijn en die echt high is. Het verwonderde me hoe groot ze was! Bijna dubbele van Sidonie

                            Afbeelding 030..jpg
                            Geknipt
                            Afbeelding 033..jpg

                            Sidonie heeft 2 weken omgekeerd gedroogd en heb ze vandaag verder geknipt en in van die confituurpotten gestopt om nog verder te rijpen De opbrengst was niet gigantisch maar ben wel blij. Reken bij die 16,1 gram nog een gram bij die ik terwijl ze hing te drogen opgerookt heb Kon er moeilijk afblijven
                            Smaak is zachter geworden maar er blijft een scherp kantje aanzitten... Mischien door die batmix ofzo... Maar het effect blijft lekker high! En de geur vind ik buitengewoon fantastisch!!! Zo lekker zoet! Heb ik nog nergens geroken Voor mij is het coffeeshop waardig!

                            Afbeelding 035..jpg

                            En zo de kast in zodat ie verder kan rijpen! Alle dagen beetje luchten en binnen 2 maand moet ie op zn hoogtepunt zijn.
                            Afbeelding 034..jpg
                            Only dead fish follow the stream

                            Comment


                              #44
                              Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                              freshhhhhhhhhhhhhh nice!

                              Comment


                                #45
                                Re: Mijn eerste microgrow 2x Fruit Spirit onder 100W HPS

                                hellowhellow!

                                DSCN0924..jpg

                                MarieLowis is lekker droog 26,5gram lekker zoet geurende weed super gewoon...

                                Lichamelijk stoned en geestelijke high, wel een zware roker
                                De geur en smaak tijdens het roken lijkt verdacht veel op haze...

                                Ben ik echt wel tevreden mee

                                SI=16,1 gr ML=26,5 gr
                                In totaal dus 43,6 gram onder een 100W HPS lamp

                                Kortom mijn eerste kweek zit erop! Nu kijk ik al uit naar de volgende. Gaat terug dezelfde opstelling worden zoals deze maar nu ga ik ze op 18/6 laten groeien onder een 100W Metalhalidelamp.
                                En daarna laten bloeien onder 100W HPS. Hopelijk levert me dat dikke planten op

                                Ik hoop dat jullie mijn draadje leuk vonden en ik jullie iets bijgeleerd heb.

                                See Y'all
                                Only dead fish follow the stream

                                Comment

                                Bezig...
                                X