Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Lr#2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6x Lr#2

Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte View Post
    de systemen vallen heus mee hoor (zijn gewoon enkele bureaulampen opgehangen,+dan het blik dat ik gemaakt heb)
    ik ga geen systemen kopen, het moest een gratis kweekje worden (de 0€ is al overschreden door 3.5€potgrond, en 6€ voor 2 spaarlampen, waarvan eentje al kapot gegaan is, kloteblokker!)
    ik denk er trouwens aan om morgen al terug naar mn kot te trekken en er dan de komende week te blijven om daar te studeren, dus dan kan ik mn plantjes wel water geven en checken of ze wat beteren.

Het is altijd beter als je meer bij je plantjes bent,
    Vraag1Vraag 2
    Heb je enige ventilatie in je kotje?
    * Zo nee: Je zou er beter eentje plaatsen, zie foto's hoe je een pc fan kunt gebruiken.
    * Zo ja: Goed bezig

Foto's klik om te vergroten
    HPIM5094.jpg

Neem een oude GSM Lader, knip de output af.
    Je bekomt nu 2 draadjes.
    Als je je pc ventilator hebt zie je duidelijk dat die ook 2 draadjes heeft, strip alle 4 de draadjes. Verbind ze met het juiste kleur, in meeste gevallen : Wit + Rood & Zwart + Zwart. Soldeer deze als je een soldeerbout hebt , is niet noodzakelijk. Wind rond je draden die je hebt verbonden wat plakband of als je krimpkous in huis hebt mag je die gerust ook gebruiken. Als je de lader in het stopcontact steekt gaat de ventilator draaien, dit is een goeie manier om een inblaas of uitblaas te hebben in je kweekkastje maar kan ook gebuikt worden om de droge lucht van onder je lamp te blazen , of de warme lucht naar boven te verplaatsen.

Je kan altijd een sproeiertje kopen of was een oud parfum flesje zeer goed uit en vul die met water, je kan met deze de plantjes besproeien zodat ze direct de vochtigheid op de huidmondjes hebben..

Comment

owkeey, thx voor de raad nogmaals!
      ik ga vanavond alvast nog eens kijken, zal dan zien wat ik er mee doe. wat ventilatie zou in elk geval een goeie zaak zijn denk ik.
      besproeien met water heb ik gisteren nog gedaan, ga ik vanavond en de komende dagen ook zeker opnieuw doen.

Comment

hmm, ze lijken in elk geval niet meer te groeien, een paar zijn er slechter aan toe als enkele dagen geleden, een paar zijn dnek ik nog redelijk hetzelfde. Ik besproei ze nu wel dikwijls met water.
        Ze zijn in elk geval wel flink gestresst. hopelijk ligt het gewoon daaraan:s
        maar als ze over enkele daagjes geen teken van groei vertonen smijt ik ze gewoon weg, jammer maarja.
        mss dan binnekort nog eens opnieuw proberen, en ze wat beter int oog houden dan.

Nu nog eerst effie hopen dat ze er toch door komen. maar als ze erdoor komen weet ik nog niet of er nog veel gaat afkomen. ze hebben immers al een serieuze achterstand opgelopen...

Comment

Kan je nog een foto plaatsen?
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

ik denk niet dat er nog veel leven in gaat komen. de helft heb ik al weggesmeten, heb er nu nog 3 staan, maar daarvan beginnen de blaren meer en meer bruin te worden, dus die ook gewoon aan het doodgaan.
              hoewel het me lijkt dat de stengel vanboven wel wat verdikt, maarja, zolang de plantjs geen nieuw blad aanmaken groeien ze ook niet...
              Ik laat die 3 "plantjes" nog enkele dagen staan, maar het heeft niet echt zin om hier mee verder te gaan eigelijk.

daarom heb ik al 3 nieuwe zaadjes laten ontkiemen! wat minder dus, want moesten deze wel lukken (ik ga deze ook nog wel geregeld alleen moeten laten) is het alweer opnieuw bijna tijd voor examens eer ik kan oogsten, en dan moet ik studeren dus dan moet ik niet al te veel wiet hebben liggen he.

ik kijk alvast uit naar morgen! mn laatste examen, en nog eens een dikke toeter knallen! dan moet ik nog wel snel wiet fixen.

@mods: dit draadje mag eigenlijk wel dicht, en zelfs verwijderd. Ik denk niet dat iemand er veel nut aan heeft om dit te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JamesBonte View Post
                ik ga geen systemen kopen, het moest een gratis kweekje worden (de 0€ is al overschreden door 3.5€potgrond, en 6€ voor 2 spaarlampen
                Doe dan buitekweek my man , want dit schiet echt niet op volgens mij
                6bux voor 2 spaarlampen ? Ik betaal bijna 7euro voor 1 philips tornado. Die potgrond lijkt mij ook oergoedkoop , te goedkoop.
                Nou ja zo denk ik er over.

Mvg Izzzz

Comment

doe ik ook hoor, maar buitenkweek of op mn vensterbank zit er nu nog niet echt in, kwestie dat je zon nodig hebt he!

Comment

Je moet je ook eerst voorbereiden voor je aan een kweek begint.
                    Maak eerst een kast. Zorg voor lampen ,thermometer, ventilatie enz.

Comment

Zegt de man(jongen) die in een wijnkist ging kweken :/

Comment

maakt het volgen jullie uit wat voor soort spaarlamp je pakt ?

Comment

Ja, voor de bloei kun je heb best een lamp nemen met de 827 code. Uiteraard zo veel mogelijk lumen. Als je kort gaat groeien kun je ook met deze lamp toe. Zo niet? neem dan ook een ander voor de groei.
                          Bij TL zijn de codes net even ander (weet ik zo niet uit mn hoofd)
                          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Bezig...
                          X