Hallo allemaal. ben met mijn vraag 1 verplaatst naar micro kweken, dacht dat het binnenkweek was.
Ik ben op mijn tweede, wel een belangrijke vraag beland.
De kast die ik aan het ombouwen ben, is bekleed met radiatorfolie.
Ik heb dat ergens gelezen dus vandaar dat ik dat erop heb
geplakt/geschroeft. ik zal er nog een fototje bijgooien voor het makkelijke;
de rechterfoto is van hoe het worden moet met de onderste planken naar beneden. en automatische poederblusser etc etc,
Nu wou ik graag deze week een 250 watt hps lamp van phillips gaan bestellen met spiegelkap. alleen ben ik heel erg bang voor brand.
ik heb een aansteker geprobeerd op radiatorreflectiefolie, vlam weg.
dit ga ik er dus meteen afhalen.
de lampensets die ik vinden kan, of de kappen dan, zijn op zijn kleinst 40 cm breedt, op een kast van 50 cm breedt is 5 cm van allebij de kanten. goed he...
ik weet niet hoe warm die kappen worden..??? weet iemand die temperatuur, ik heb ook al gekeken naar een ledlamp oid maar weet het even niet meer. en misschien een materiaal dat niet vlam vat en beter geschikt is voor op de wand, die is nu van hout..
vele malen dank groeten; mchel
Ik ben op mijn tweede, wel een belangrijke vraag beland.
De kast die ik aan het ombouwen ben, is bekleed met radiatorfolie.
Ik heb dat ergens gelezen dus vandaar dat ik dat erop heb
geplakt/geschroeft. ik zal er nog een fototje bijgooien voor het makkelijke;
de rechterfoto is van hoe het worden moet met de onderste planken naar beneden. en automatische poederblusser etc etc,
Nu wou ik graag deze week een 250 watt hps lamp van phillips gaan bestellen met spiegelkap. alleen ben ik heel erg bang voor brand.
ik heb een aansteker geprobeerd op radiatorreflectiefolie, vlam weg.
dit ga ik er dus meteen afhalen.
de lampensets die ik vinden kan, of de kappen dan, zijn op zijn kleinst 40 cm breedt, op een kast van 50 cm breedt is 5 cm van allebij de kanten. goed he...
ik weet niet hoe warm die kappen worden..??? weet iemand die temperatuur, ik heb ook al gekeken naar een ledlamp oid maar weet het even niet meer. en misschien een materiaal dat niet vlam vat en beter geschikt is voor op de wand, die is nu van hout..
vele malen dank groeten; mchel
Comment