Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget iemand tips

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    low budget iemand tips

    Korting op 420shop
    hey gasten iemand tips voor mij hoe ik low budget zonder lampen enzo maar met gewone cv en normaal licht binnen een plantje kan uitbroeden?

    #2
    Re: low budget iemand tips

    Je kan over een paar maanden een plantje op de vensterbank zetten. Echter houdt een raam een hoop bruikbaar licht tegen van de zon.

    Niet een beste opstelling als je het mij vraagt, beter maak je gewoon een kastje met wat spaarlampjes / Tl buizen erboven
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: low budget iemand tips

      Heb je echt een low-budget of echt no-budget?
      Want voor € 50,00 kom je al best ver.

      Comment


        #4
        Re: low budget iemand tips

        eerder no-budget XD ik heb geen werk op het moment dus vandaar

        Comment


          #5
          Re: low budget iemand tips

          Spaarlampen heb je vast, en anders zijn die met subsidie te ritselen. hokje kan je maken van een keukenkastje, 'n ouwe pc levert ventilatie. zie de micro-sectie, staan erg inventieve dingen tussen !
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: low budget iemand tips

            subsidie hoe doe ik dat dan??? voor nu zet ik em wel onder een 20 watt nachtlampje (best fel) en dan maar knutselen

            Comment


              #7
              Re: low budget iemand tips

              Idd zoals moreweed ook al zei , inventieve dingen staan overal op het forum.

              Vraag bijv aan een vriend of kennis een TL bak , dan heb je al licht wat al beter is dan je nachtlampje.
              Ga naar de plaatselijke bouwbedrijven , en vraag of je mag kijken in hun afvalcontainer.
              Je zult zien wat voor mooi hout je kan gebruiken om iets te maken , en mag je het echt wel gratis meenemen.
              Computerfans kan je overal wel gratis krijgen bij een vriend of familielid.

              Edit: Ik heb maar even een nieuwe "Thread" gemaakt met tips voor Low & No budget.
              Misschien is het makkelijker alles in 1 post.
              Last edited by R()b; 3 February 2010, 15:08. Reden: Zie Edit:

              Comment


                #8
                Re: low budget iemand tips

                Je nachtlampje is waarschijnlijk halogeen neem ik aan, aangezien dat in 90% van de gevallen is (als het geen 100% is). Halogeen kun je helaas niet gebruiken.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: low budget iemand tips

                  hallogeen betekend dat datie niet warm word want dat word die wel en eigelijk is het ook geen nachtlampje maar een bureau lampje maar ik gebruik hem als nachtlampje :p

                  Comment


                    #10
                    Re: low budget iemand tips

                    halogeen die niet warm wordt dacht dat van die spotjes altijd heet werden
                    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                    Comment


                      #11
                      Re: low budget iemand tips

                      Spaarlampje heb je al voor paar euro bij de lidel 3 a 4 euro
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: low budget iemand tips

                        lijkt mij ook maar waarom kan je dan geen hallogeen gebruiken??

                        Comment


                          #13
                          Re: low budget iemand tips

                          Een halogeen lampje geeft erg weinig lichtrendement en veel warmte.Als daar op een effectieve manier mee gekweekt kon worden zou halogeen allang opgang hebben gemaakt.

                          Comment


                            #14
                            Re: low budget iemand tips

                            ok tynx wist ik niet maar werkt het alleen niet op grote schaal dus en zou het wel kunnen als je 1 plantje onder een hallogeen lampje 20watt zet (kweet niet zeker of het hallogeen is staat dat ergens op de verpakking of op het stickertje op de lamp?

                            Comment


                              #15
                              Re: low budget iemand tips

                              Nee Draaihaai, het is verloren moeite met halogeenlampjes. Spaarlampen of TL werken prima en vallen ruim in de low budget sector. Het wiel is al uitgevonden, het zou kunnen helpen als je de gebruiksaanwijzing eens doorspit > de microsectie dus.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X