Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget iemand tips

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: low budget iemand tips

Koop toch een spaarlampje van 20 watt met de kleurcode 27. dan heb je gelijk licht in de juiste golflengte en meer lichtrendement per watt opgenomen vermogen. 't Zou wel erg toevallig zijn als de halogeenlamp in de juiste golflengte licht uitzendt.Er wordt nu eenmaal niet met halogeen gekweekt omdat het in de praktijk gewoonweg niet werkt.

Comment

Yep, regel wat spaarlampjes. Een halogeen lamp kun je echt niet gebruiken.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Wacht even 2 maanden en neem autoflower zaden en doe dan buiten in de grond das pas goed koop niks nodig de natuur doe alles
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door draaihaai View Post
          eerder no-budget XD ik heb geen werk op het moment dus vandaar
          gewoon wachten tot half april en dan voorgroeien en dan na eishijligen na buiten!dat is t goekoopst

Comment

neem een kijkje bij de micro sectie dat is meestal wel low-budget

Comment

ok tynx allemaal daar kan ik wel wat mee nog ff wachten dan maar :p

Comment

Heey luitjes,
                aangezien ik nog moet beginnen ,en vol vragen zit wou ik even mijn idee mededelen en jullie advies en reactie er op.Wil dus een dichte (iso)bak maken met tl met 2x 10cm comp fan(840,120cm2x)maar aangezien deze in een onverwarmde schuur komt te staan.En ik bang ben dat het daar te koud is om dat omhoog te krijgen met dus 1a2 halogeen lampies er in om aan temp te komen wat is jullie idee daarover??
                dus tl (840 2x120cm)met dus 1 of 2 hall in combi met..
                alvast bedankt
                Alex

Comment

Mischien ook een goeie tip voor een groei lamp is deze http://www.agkelektro.nl/catalog.php...&select=511297
                  Kost een tientje en kan prima voor 2 plantjes ik heb hem zelf in gebruik nu en werkt prima de dametjes (green-o-matic)groeien met de dag.
                  Greetzzz emilio

Comment

Verplaatst naar micro vragen.

Grtz

Comment

Bezig...
                    X